από Chris_th » 16 Ιουν 2012, 16:30
Σε υπολογιστή με dualboot win xp και win 7 στα xp υπάρχουν 2 χρήστες. Ένας με δικαιώματα διαχειριστή και ένας με δικαιώματα απλού χρήστη. Έχω χάσει τον κωδικό του διαχειριστή. Υπάρχει κάποιος τρόπος να τον ανακτήσω; Έχω πρόσβαση στον λογαριασμό του απλού χρήστη στα xp και στα 7αρια έχω πρόσβαση στο λογαριασμό του διαχειριστή. Βρήκα αυτό
εδώ. Γνωρίζει κάποιος αν λειτουργεί και εάν είναι ασφαλές;
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 14.04 trusty 3.13.0-35-generic 32bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.13.0-34-generic
3 Intel Core2 Duo CPU T6400 2.00GHz ‖ RAM 3028 MiB ‖ TOSHIBA Portable PC - TOSHIBA Satellite A300
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel WiFi Link 5100 [8086:4232] ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E Ethernet [10ec:8136] (rev 02)