To jupiter αξιζει?

...εφαρμογές για οτιδήποτε άλλο

Συντονιστής: konnn

To jupiter αξιζει?

Δημοσίευσηαπό madvinegar » 28 Ιουν 2012, 12:19

Γενικά οσοι το χρησιμοποιείτε πιστευετε οτι κάνει δουλεια? Εχετε δει διαφορά? Αξιζει να το εγκαταστησω?

Πιο πολυ το σκεφτομαι για το netbook της συζυγου (acer d250 με ubuntu 11.04) που αφηνει μονιμα την μπαταρια επανω, και ίσως και για το laptop της υπογραφης μου (αλλα σε αυτο κοιταω να μην εχω την μπαταρια επανω μονιμα αφου τον αφηνω στο ρευμα ολη μερα).

Ολες οι αποψεις δεκτες.
1 Γνώσεις Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ Καλό
2 Ubuntu 18.04 bionic beaver 4.13.0-16-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Gnome ubuntu)
3 Intel Core2 Duo CPU T5550 1.83GHz ‖ RAM 2008 MiB ‖ Acer Chapala - Acer, inc. Aspire 5920G
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4222] (rev 02) ⋮ eth0: Broadcom NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:1693] (rev 02)
Blog: https://madvinegar.wordpress.com/
Άβαταρ μέλους
madvinegar
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3105
Εγγραφή: 15 Ιαν 2012, 21:10
Εκτύπωση

Re: To jupiter αξιζει?

Δημοσίευσηαπό Learner » 28 Ιουν 2012, 12:45

Και γιατί δεν κάνεις μια εγκατάσταση να το διαπιστώσεις μόνος σου ; Κάνει όσα υπόσχεται ; δουλεύει σωστά για σένα ;
Γιατί εδώ μάλλον θα διαβάσεις διαφορετικές απόψεις.
Για παράδειγμα , μπορώ να φανταστώ πως για τον Sotos21 δουλεύει καλά (μιας και το χρησιμοποιεί καιρό). Για μένα πάλι.. όχι. Δεν είδα κάποια αξιοσημείωτη διαφορά , εκτός του ότι αργούσε η εκκίνηση του υπολογιστή (αρνητικό).
Άλλο αρνητικό (καθαρά προσωπική άποψη αυτή) είναι πως κατά την εγκατάσταση το jupiter "πειράζει" το αρχείο sudoers. Δεν γουστάρω να μου "πειράζουν" το αρχείο sudoers :P

Για άλλους ίσως λειτουργεί σωστά , για άλλους ίσως όχι , πιθανών να παίζει και το hardware σημασία.... διάβασε αν θες και τα σχόλια στην επίσημη σελίδα.. http://www.webupd8.org/2010/07/jupiter- ... power.html
αλλά και στο omgubuntu -> http://www.omgubuntu.co.uk/2010/02/jupi ... ig-applet/

Το καλύτερο πάντως είναι να το δοκιμάσεις.
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: To jupiter αξιζει?

Δημοσίευσηαπό madvinegar » 28 Ιουν 2012, 13:10

Learner έγραψε: Δεν είδα κάποια αξιοσημείωτη διαφορά , εκτός του ότι αργούσε η εκκίνηση του υπολογιστή (αρνητικό).
Άλλο αρνητικό (καθαρά προσωπική άποψη αυτή) είναι πως κατά την εγκατάσταση το jupiter "πειράζει" το αρχείο sudoers. Δεν γουστάρω να μου "πειράζουν" το αρχείο sudoers :P


Και μονο που μου ειπες αυτά, εμαθα πραγματα που λογικα δεν θα έπαιρνα χαμπάρι αν το εγκαθιστουσα μονος μου. Γι' αυτο και ρωτησα εδω γιατι ξερω πως θα με ενημερωνατε για τα "ψιλά γραμματα". Ευχαριστω πολύ για τις πληροφορίες.
Ειδα και στο λινκ που μου εδωσες οτι λεει αυτο:
έγραψε:Before installing, please note that Jupiter is only supported for Aurora and Fedora. So use it in Ubuntu at your own risk!
???

Αν θελει και κανενας αλλος να παραθεσει την εμπειρία του επι του θέματος, καλοδεχούμενος.
1 Γνώσεις Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ Καλό
2 Ubuntu 18.04 bionic beaver 4.13.0-16-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Gnome ubuntu)
3 Intel Core2 Duo CPU T5550 1.83GHz ‖ RAM 2008 MiB ‖ Acer Chapala - Acer, inc. Aspire 5920G
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4222] (rev 02) ⋮ eth0: Broadcom NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:1693] (rev 02)
Blog: https://madvinegar.wordpress.com/
Άβαταρ μέλους
madvinegar
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3105
Εγγραφή: 15 Ιαν 2012, 21:10
Εκτύπωση

Re: To jupiter αξιζει?

Δημοσίευσηαπό nick_gr7 » 28 Ιουν 2012, 16:44

Εγώ το έχω,επειδή στο voyager τον έχει προ εγκαταστημένο.Διάφορα είτε δεν έχω δει μέχρι τώρα εδώ και ένα μήνα, είτε δεν βλέπω κάποια να υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά.Και βλέπω οτι σε`μενα δεν δουλεύει σωστά.Όταν αλλάζω το performance σε power on demand,αυτό παραμένει σε maximum performance.Τουλάχιστον έτσι αναγράφεται στο ίδιο πρόγραμμα.
Spoiler: show
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
Voyager
12.04 LTS 64bit Kernel: 3.3.7-999-optimus
3 AMD Turion X2 Dual-Core Mobile RM-75 ‖ RAM 3012 MiB ‖ Quanta 3060 - HP Pavilion dv6 Notebook PC
4 ATI M92 [Mobility Radeon HD 4500/5100 Series] [1002:9553]
5 p6p1: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 03) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)[/b]
Άβαταρ μέλους
nick_gr7
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 05 Δεκ 2009, 20:15
Τοποθεσία: Bulgaria/Greece
IRC: nickgr7
Εκτύπωση

Re: To jupiter αξιζει?

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 28 Ιουν 2012, 23:59

Αυτά που έχω διαπιστώσει από την χρήση του επί έξι μήνες είναι:
Αρνητικά: Καθυστέρηση στο boot
Θετικά: Στην ondemand χαμηλότερη χρήση cpu άρα και θερμοκρασία(σε μέσο όρο 4 βαθμούς), στην powersave ακόμα χαμηλότερη θερμοκρασία(μόνο όμως στην μπαταρία γιατί σέρνεται το μηχάνημα), εν αντιθέσει από ότι δηλώνει το όνομα της, διαφορά στην διάρκεια τις μπαταρίας δεν είδα.
Επίσης στα θετικά συγκαταλέγεται το ότι με ένα κλικ απενεργοποιώ το ασύρματο(όταν δεν το χρειάζομαι για εξοικονόμηση ενέργειας) και το touchpad όταν θέλω να πληκτρολογήσω.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές Άλλες-Διάφορες