fraps

...εφαρμογές για οτιδήποτε άλλο

Συντονιστής: konnn

fraps

Δημοσίευσηαπό ilcounter » 02 Μάιος 2013, 14:10

καλημερα παιδια εδω ο δεκατριαχρονοσ ilcounter i have a fraps problem ρε παιδια εχει μονο για τα windows kai thelo ubuntu 11.10 ti kano??????????
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Πρώτα βήματα ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.5.0-34-generic 32bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-32-generic
3 Intel Pentium M processor 1.86GHz ‖ RAM 1508 MiB ‖ IBM
4 AMD nee ATI RV370 [Mobility Radeon X300] [1002:5460] {radeon}
5 eth0: Broadcom NetXtreme BCM5751M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:167d] (rev 11) ⋮ eth1: Intel PRO/Wireless 2915ABG [Calexico2] Network Connection [8086:4224] (rev 05)
ilcounter
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2012, 11:31
Εκτύπωση

Re: fraps

Δημοσίευσηαπό Learner » 02 Μάιος 2013, 15:31

ilcounter έγραψε:thelo ubuntu 11.10 ti kano

Το Ubuntu 11.10 λήγει σε μερικές ημέρες. Σκέψου το ενδεχόμενο αναβάθμισης σε 12.04 LTS ή στην τελευταία non-LTS έκδοση 13.04

Δεν υπάρχει το Fraps για Ubuntu-Linux. Δεν ευθύνεται το Linux σε αυτό, αλλά η εταιρία που το παράγει και δεν την απασχολεί να βγάλει κάποια έκδοση για Linux. Τουλάχιστον όχι ακόμη.

Υπάρχει ένα εναλλακτικό πρόγραμμα σαν το Fraps, το GLC. Πρώτα όμως κάνε μια αναβάθμιση διανομής (π.χ σε 12.04) και μετά εγκατέστησε το.
Το PPA που πρέπει να προσθέσεις είναι αυτό => https://launchpad.net/~arand/+archive/ppa
Εδώ είναι η σελίδα WiKi του, στο github => https://github.com/nullkey/glc/wiki

Επειδή το παραπάνω πρόγραμμα είναι από γραμμή εντολών όμως (CLI) και ίσως σου φανεί κάπως..
μπορείς να χρησιμοποιήσεις και ένα πρόγραμμα ονόματι gtk-recordmydesktop και να δεις αν κάνει την δουλειά που θες. Αυτό έχει και παράθυρο σε γραφικό περιβάλλον.

Ψάξε το στο κέντρο λογισμικού του Ubuntu.
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: fraps

Δημοσίευσηαπό ilcounter » 05 Μάιος 2013, 13:20

ναι μα φιλε το μηχανακι μου δεν σικωνει αλλη εκδοση τη καωω?????
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Πρώτα βήματα ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.5.0-34-generic 32bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-32-generic
3 Intel Pentium M processor 1.86GHz ‖ RAM 1508 MiB ‖ IBM
4 AMD nee ATI RV370 [Mobility Radeon X300] [1002:5460] {radeon}
5 eth0: Broadcom NetXtreme BCM5751M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:167d] (rev 11) ⋮ eth1: Intel PRO/Wireless 2915ABG [Calexico2] Network Connection [8086:4224] (rev 05)
ilcounter
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2012, 11:31
Εκτύπωση

Re: fraps

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 05 Μάιος 2013, 16:44

@ilcounter
Λέει εκεί που έχεις 11.10 να βάλεις 12.04 ή 13.10 και να καταργήσεις ΠΛΗΡΩΣ την 11.10. Ακόμη με το gtk-record-mydesktop πιστεύω πως θα σου κάνει στισ ανάγκες σου.

Δε αν δεν είναι και ο ποιο σύγχρονος και πιστςεύεις πως θα συσκολευτεί με το unity μπορείς να καταφύγεις σε Xubuntu ή Lubuntu ή και σε fluxbox ακόμη που έχουν ποιο ελαφρύ γραφικό περιβάλλον.
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

fraps

Δημοσίευσηαπό ilcounter » 29 Μάιος 2013, 12:39

καλημερα παιδια του λινυχ βρηκα τα φραπσ για τα λινουκσ παρτε το λινκ http://www.filehippo.com*************** ... **********
Τελευταία επεξεργασία από Learner και 29 Μάιος 2013, 13:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση Link
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Πρώτα βήματα ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.5.0-34-generic 32bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-32-generic
3 Intel Pentium M processor 1.86GHz ‖ RAM 1508 MiB ‖ IBM
4 AMD nee ATI RV370 [Mobility Radeon X300] [1002:5460] {radeon}
5 eth0: Broadcom NetXtreme BCM5751M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:167d] (rev 11) ⋮ eth1: Intel PRO/Wireless 2915ABG [Calexico2] Network Connection [8086:4224] (rev 05)
ilcounter
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2012, 11:31
Εκτύπωση

Re: fraps

Δημοσίευσηαπό Learner » 29 Μάιος 2013, 13:04

Συγχωνεύτηκαν τα 2 ίδια θέματα


ilcounter έγραψε:καλημερα παιδια του λινυχ βρηκα τα φραπσ για τα λινουκσ παρτε το λινκ

Το Fraps είπαμε πως δεν υπάρχει για Linux. Η εφαρμογή που παραθέτεις έχει κατάληξη .exe . Οι εφαρμογές .exe δεν είναι εφαρμογές για Linux αλλά για Windows.

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δίνεις σύνδεσμο στο filehippo ενώ υπάρχει η Δωρεάν έκδοση στην επίσημη σελίδα
http://www.fraps.com/download.php

Το link αφαιρέθηκε προληπτικά

About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: fraps

Δημοσίευσηαπό lepidas » 29 Μάιος 2013, 15:00

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει το fraps με το Linux-Ubuntu
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: fraps

Δημοσίευσηαπό the_eye » 11 Ιουν 2013, 01:33

Υπάρχει και το SimpleScreenRecorder
http://www.maartenbaert.be/simplescreenrecorder/



Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές Άλλες-Διάφορες