ilcounter έγραψε:thelo ubuntu 11.10 ti kano
Το Ubuntu 11.10 λήγει σε μερικές ημέρες. Σκέψου το ενδεχόμενο αναβάθμισης σε 12.04 LTS ή στην τελευταία non-LTS έκδοση 13.04
Δεν υπάρχει το Fraps για Ubuntu-Linux. Δεν ευθύνεται το Linux σε αυτό, αλλά η εταιρία που το παράγει και δεν την απασχολεί να βγάλει κάποια έκδοση για Linux. Τουλάχιστον όχι ακόμη.
Υπάρχει ένα εναλλακτικό πρόγραμμα σαν το Fraps, το GLC. Πρώτα όμως κάνε μια αναβάθμιση διανομής (π.χ σε 12.04) και μετά εγκατέστησε το.
Το PPA που πρέπει να προσθέσεις είναι αυτό =>
https://launchpad.net/~arand/+archive/ppaΕδώ είναι η σελίδα WiKi του, στο github =>
https://github.com/nullkey/glc/wikiΕπειδή το παραπάνω πρόγραμμα είναι από γραμμή εντολών όμως (CLI) και ίσως σου φανεί κάπως..
μπορείς να χρησιμοποιήσεις και ένα πρόγραμμα ονόματι gtk-recordmydesktop και να δεις αν κάνει την δουλειά που θες. Αυτό έχει και παράθυρο σε γραφικό περιβάλλον.
Ψάξε το στο κέντρο λογισμικού του Ubuntu.