Μετάβαση από dual boot σε virtualbox  Το θέμα επιλύθηκε

...εφαρμογές για οτιδήποτε άλλο

Συντονιστής: konnn

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 31 Αύγ 2012, 02:26

Στέλλα έγραψε:Dent-o-soft λέγεται, είναι πρόγραμμα διαχείρισης οδοντιατρείου.


η εφαρμογή δεν έτρεξε σε wine γιατί απαιτεί . NET Framework. Αυτό δεν είναι προεγκατεστημένο στο wine, αλλά έχω την εντύπωση ότι μπορεί να εγκατασταθεί. Δίνω ένα link από την έκδοση 4 http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17718

Πρέπει να βοηθήσει κάποιος που έχει εγκαταστήσει με επιτυχία το .ΝΕΤ στο wine. Αξίζει να δοκιμάσεις αντί του virtualbox.
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό PaPo » 31 Αύγ 2012, 11:16

stavrosLinux έγραψε:
Στέλλα έγραψε:Dent-o-soft λέγεται, είναι πρόγραμμα διαχείρισης οδοντιατρείου.


η εφαρμογή δεν έτρεξε σε wine γιατί απαιτεί . NET Framework. Αυτό δεν είναι προεγκατεστημένο στο wine, αλλά έχω την εντύπωση ότι μπορεί να εγκατασταθεί. Δίνω ένα link από την έκδοση 4 http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17718

Πρέπει να βοηθήσει κάποιος που έχει εγκαταστήσει με επιτυχία το .ΝΕΤ στο wine. Αξίζει να δοκιμάσεις αντί του virtualbox.


Mε το revovery των win έχω δοκιμάσει δεν μπορεί να γίνει τίποτα.. Αυτό χρησιμεύει μόνο σε περιπτώσεις όπου έχεις εγκατεστημένη μια έκδοση win και βάζεις εκείνο το cd για να επαναφέρει το σύστημα στην αρχική του κατάσταση.. Χρησιμοποιεί τα ήδη υπάρχοντα αρχεία του υπολογιστή..

Προσωπικά δεν θα επιχειρούσα καν το wine γιατί δεν το θεωρώ και τόσο βολικό και σίγουρα είναι αλλιώς να εγκαταστήσεις εικονικά τα win και εκεί να τρέχεις όλο κι όλο μία εφαρμογή.. Όσο για τον δισταγμό, έβαλα προχθές σε ένα χρήστη που ποτέ δεν είχε ακούσει για ανοιχτό λογισμικό και όμως τώρα τα παιχνίδια που θέλει να παίζει το κάνει μέσω του εικονικού συστήματος.... Όλα μία ιδέα είναι για μένα, η αρχή να γίνει!!
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Προχωρημένος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 12.04 Precise Pangolin 64bit (en_US.UTF-8)
3 Intel Pentium CPU B960 @ 2.20GHz ‖ RAM 5890 MiB ‖ TOSHIBA PWWHA - TOSHIBA SATELLITE C660
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0106] (rev 09)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 05) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
PaPo
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:20
Τοποθεσία: Εύοσμος/Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό Στέλλα » 31 Αύγ 2012, 16:29

stavrosLinux, αυτό δηλαδή? Και να το κατεβάσω λες? http://appdb.winehq.org/objectManager.p ... &iId=17886

Αν δε δουλέψει αυτο με το .net έχω στα χέρια μου (νόμιμα πάντα...) το cd εγκατάστασης winXP με ενσωματωμένο το 3ο service pack, οπότε θα ασχοληθώ το σ/κ με αυτό...

Μου το έλεγαν ότι η κοινότητα του ubuntu είναι πολύ υποστηρικτική, τώρα το διαπιστώνω και η ίδια! Ευχαριστώ!

Edit: Μου βγάζει μήνυμα ότι δε γίνεται η εγκατάσταση γιατί ο υπολογιστής μου ήδη έχει το .net framework 4.0 .Θα βάλω το vbox το σ/κ και θα σας ενημερώσω.
Τελευταία επεξεργασία από Στέλλα και 31 Αύγ 2012, 16:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
1Γνώσεις Linux: Καθόλου Προγραμματισμού: Καθόλου Αγγλικών: Πολύ καλό
2Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-26-generic 64bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-23-generic
3 Intel Pentium Dual CPU T2370 1.73GHz ‖ RAM 1994 MiB ‖ FUJITSU SIEMENS F51 - FUJITSU SIEMENS AMILO Pi 2512
4 Intel Mobile GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (primary) [8086:2a02] (rev 03)
Στέλλα
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 30 Αύγ 2012, 12:06
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό pkkolos » 31 Αύγ 2012, 16:34

Αφού το πρόγραμμα είναι γραμμένο σε .Net Framework τότε αξίζει να δοκιμάσεις αν μπορείς να το τρέξεις απευθείας από Ubuntu με το Mono.
Θα σου έλεγα να το εγκαταστήσεις ολόκληρο, αλλά θα βάλει πολλά άχρηστα πράγματα. Οπότε για αρχή δοκίμασε να εγκαταστήσεις το εξής πακέτο:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install libmono-microsoft-visualbasic8.0-cil

Στη συνέχεια προσπάθησε να τρέξεις το πρόγραμμα μέσω τερματικού για να εμφανιστούν τυχόν μηνύματα σφάλματος. Αν δεν ξέρεις πως, ρωτάς. :)
GNU/Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καλός ┃ Αγγλικά: Καλά

Toshiba Satellite P300-21E
CPU: Intel Core 2 Duo P8700 @ 2.53GHz ┃ RAM: 4 GiB ┃ Graphics: AMD nee ATI M96 [Mobility Radeon HD 4650]
Audio: Intel 82801I (ICH9 Family) HD Audio Controller (rev 03) / AMD nee ATI RV710/730 HDMI Audio
Network: Marvell 88E8040T PCI-E Fast Ethernet Controller (rev 12) / Intel WiFi Link 5100
OS: Debian GNU/Linux Unstable/Experimental ┃ Kernel: 3.12-1-amd64
Άβαταρ μέλους
pkkolos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 27 Δεκ 2010, 18:24
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό Στέλλα » 31 Αύγ 2012, 17:40

Το κατεβάζω τώρα. Αλλά πώς το τρέχω μέσω τερματικού?
1Γνώσεις Linux: Καθόλου Προγραμματισμού: Καθόλου Αγγλικών: Πολύ καλό
2Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-26-generic 64bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-23-generic
3 Intel Pentium Dual CPU T2370 1.73GHz ‖ RAM 1994 MiB ‖ FUJITSU SIEMENS F51 - FUJITSU SIEMENS AMILO Pi 2512
4 Intel Mobile GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (primary) [8086:2a02] (rev 03)
Στέλλα
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 30 Αύγ 2012, 12:06
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό madvinegar » 31 Αύγ 2012, 17:54

Αν θυμαμαι καλα πρεπει πρωτα να πας στο φακελο που εχεις το .exe αρχειο.

Πχ
Κώδικας: Επιλογή όλων
cd /home/stella/.wine/drive_c/Program Files/dent-o-soft/

και μετα
Κώδικας: Επιλογή όλων
wine ονομα-αρχειου.exe


Παραδειγμα ειναι τα απo πανω. Πρεπει να κανεις τις αλλαγες που χρειαζονται αναλογα με το ονομα των φακελων, αρχειων και του nickname σου.
1 Γνώσεις Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ Καλό
2 Ubuntu 18.04 bionic beaver 4.13.0-16-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Gnome ubuntu)
3 Intel Core2 Duo CPU T5550 1.83GHz ‖ RAM 2008 MiB ‖ Acer Chapala - Acer, inc. Aspire 5920G
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4222] (rev 02) ⋮ eth0: Broadcom NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:1693] (rev 02)
Blog: https://madvinegar.wordpress.com/
Άβαταρ μέλους
madvinegar
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3105
Εγγραφή: 15 Ιαν 2012, 21:10
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό pkkolos » 31 Αύγ 2012, 17:58

Αν κατάλαβα καλά, το πρόγραμμα βρίσκεται σε usb. Οπότε βάζεις το usb και πληκτρολογείς στο τερματικό το παρακάτω χωρίς να πατήσεις Enter:
Κώδικας: Επιλογή όλων
cd /media/

Στη συνέχεια πατάς μια φορά το Tab για να συμπληρώσει τη διαδρομή του usb η οποία θα τελειώνει με το χαρακτήρα "/", και πατάς το Enter. Αν δεν εμφανίσει κάτι, πατάς και δεύτερη φορά το Tab για να εμφανίσει όλους τους φακέλους και πληκτρολογείς αυτόν που αντιστοιχεί στο usb. Αν δεν έχεις τοποθετημένο κάποιο άλλο usb ή οπτικό δίσκο, λογικά θα υπάρχει μόνο μια διαδρομή.

Στη συνέχεια δώσε την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
ls
για να εμφανίσει όλα τα αρχεία στο φάκελο, βρες πιο είναι το εκτελέσιμο (είναι αυτό που εκτελείς και από τα windows) και τρέξε το με την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
mono όνομα_εκτελέσιμου.exe

Αν δεν είσαι σίγουρη για το εκτελέσιμο κάνε copy-paste το αποτέλεσμα της εντολής ls εδώ.
GNU/Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καλός ┃ Αγγλικά: Καλά

Toshiba Satellite P300-21E
CPU: Intel Core 2 Duo P8700 @ 2.53GHz ┃ RAM: 4 GiB ┃ Graphics: AMD nee ATI M96 [Mobility Radeon HD 4650]
Audio: Intel 82801I (ICH9 Family) HD Audio Controller (rev 03) / AMD nee ATI RV710/730 HDMI Audio
Network: Marvell 88E8040T PCI-E Fast Ethernet Controller (rev 12) / Intel WiFi Link 5100
OS: Debian GNU/Linux Unstable/Experimental ┃ Kernel: 3.12-1-amd64
Άβαταρ μέλους
pkkolos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 27 Δεκ 2010, 18:24
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό Στέλλα » 31 Αύγ 2012, 18:10

Τα έκανα όλα αυτά, και βγήκε αυτό

Κώδικας: Επιλογή όλων
stella@ubuntu:/media/DENT-O-SOFT$ ls
autorun.inf
Dent-O-Soft_v10.8.0.0
Dent-O-Soft_v11.11.0.0
Dent-O-Soft_v11.7.0.0
Dent-O-Soft_v2.1.1.0
Dent-O-Soft_v2.2.0.0
Dent-O-Soft_v2.3.0.0
Dent-O-Soft_v2.4.0.0
Dent-O-Soft_v2.5.0.0
GenLib.dll
GenLib.resources.dll
Start.exe
Start.xms
Tools
stella@ubuntu:/media/DENT-O-SOFT$ mono start.exe

και μετά έβγαλε ειδοποίηση ότι είναι αδύνατη η εκκίνηση και να ελέγξω αν το usb ειναι συνδεδεμενο στον υπολογιστη (που ειναι βεβαια)

Μετά αυτππσχεδίασα

Κώδικας: Επιλογή όλων
stella@ubuntu:/media/DENT-O-SOFT$ wine start.exe
wine: Install Mono for Windows to run .NET 2.0 applications.


Τον κώδικα τον βάζουμε μέσα σε [cοde]κώδικας[/cοde]. Επιλέγουμε το κείμενο και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα.

Τελευταία επεξεργασία από Learner και 02 Σεπ 2012, 19:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Προσθήκη BBcode [code] & Alert
1Γνώσεις Linux: Καθόλου Προγραμματισμού: Καθόλου Αγγλικών: Πολύ καλό
2Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-26-generic 64bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-23-generic
3 Intel Pentium Dual CPU T2370 1.73GHz ‖ RAM 1994 MiB ‖ FUJITSU SIEMENS F51 - FUJITSU SIEMENS AMILO Pi 2512
4 Intel Mobile GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (primary) [8086:2a02] (rev 03)
Στέλλα
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 30 Αύγ 2012, 12:06
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό madvinegar » 31 Αύγ 2012, 18:16

Ειναι Start.exe (με κεφαλαιο S).

Δλδ πρεπει να γινει:

stella@ubuntu:/media/DENT-O-SOFT$ mono Start.exe
1 Γνώσεις Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ Καλό
2 Ubuntu 18.04 bionic beaver 4.13.0-16-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Gnome ubuntu)
3 Intel Core2 Duo CPU T5550 1.83GHz ‖ RAM 2008 MiB ‖ Acer Chapala - Acer, inc. Aspire 5920G
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4222] (rev 02) ⋮ eth0: Broadcom NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:1693] (rev 02)
Blog: https://madvinegar.wordpress.com/
Άβαταρ μέλους
madvinegar
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3105
Εγγραφή: 15 Ιαν 2012, 21:10
Εκτύπωση

Re: Μετάβαση από dual boot σε virtualbox

Δημοσίευσηαπό pkkolos » 31 Αύγ 2012, 18:17

Καταρχήν να υποθέσω ότι έτρεξες την εντολή: mono Start.exe
επειδή στο linux έχει σημασία αν γράφεις κεφαλαία ή μικρά.

Η ειδοποίηση είναι του προγράμματος (εμφανίστηκε σε κάποιο παράθυρο), ή είναι κάτι που εμφανίστηκε στο τερματικό;
Αν μπορείς γράψε εδώ ακριβώς το μήνυμα που έβγαλε.
GNU/Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καλός ┃ Αγγλικά: Καλά

Toshiba Satellite P300-21E
CPU: Intel Core 2 Duo P8700 @ 2.53GHz ┃ RAM: 4 GiB ┃ Graphics: AMD nee ATI M96 [Mobility Radeon HD 4650]
Audio: Intel 82801I (ICH9 Family) HD Audio Controller (rev 03) / AMD nee ATI RV710/730 HDMI Audio
Network: Marvell 88E8040T PCI-E Fast Ethernet Controller (rev 12) / Intel WiFi Link 5100
OS: Debian GNU/Linux Unstable/Experimental ┃ Kernel: 3.12-1-amd64
Άβαταρ μέλους
pkkolos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 27 Δεκ 2010, 18:24
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές Άλλες-Διάφορες