Στέλλα έγραψε:Dent-o-soft λέγεται, είναι πρόγραμμα διαχείρισης οδοντιατρείου.
η εφαρμογή δεν έτρεξε σε wine γιατί απαιτεί . NET Framework. Αυτό δεν είναι προεγκατεστημένο στο wine, αλλά έχω την εντύπωση ότι μπορεί να εγκατασταθεί. Δίνω ένα link από την έκδοση 4 http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17718
Πρέπει να βοηθήσει κάποιος που έχει εγκαταστήσει με επιτυχία το .ΝΕΤ στο wine. Αξίζει να δοκιμάσεις αντί του virtualbox.





.