Το κατέβασα κανονικά το .bin, το εκτέλεσα και έγινε η εγκατάσταση κανονικά. Δεν μπορούσα να βρω από που θα το τρέξω βέβαια. Υπέθεσα ότι το τρέχω "σέρνοντας" στο τερματικό το αρχείο "savage2.bin" που βρίσκεται στο directory. το δοκίμασα και μου έβγαλε σφάλμα ότι δεν είναι εγκατεστημένο το OpenGL.
Μετά απο αναζήτηση στο ίντερνετ, βρήκα ότι πρέπει να τρέξω (με τον ίδιο τροπο) το "savage2_update.bin" και ότι η ενημέρωση θα έπαιρνε πολύ ώρα.
Οπότε το έκανα, και άφησα τον υπολογιστή ανοιχτο για 2 (!) μέρες να κάνει update (δεν ήμουν σπίτι τις τελευταίες δύο μέρες, για αυτό)
Ωστόσο, γυρνώντας δε βλέπω και προκοπή, αφού το τερματικό τρέχει ακόμα... Χρησιμοποιώντας το PageUp μπορώ να πάω λίγο πιο πάνω στο τι γράφει (αν χρησιμοποιήσω τη ροδέλα γράφει αυτόματα εντολή "exit") Οπότε στο τερματικό, η οθόνη τώρα μου δείχνει τα παραπάνω αποτελέσματα: (είναι και άλλα, αλλά πραγματικά είναι χιλιάδες...)
- Κώδικας: Επιλογή όλων
SGame: Spawned new entity #9395 (Prop_Scenery) @ 4947.6812 18569.2988 1401.7971 0.0000 0.0000 -96.6000
SGame: Spawned new entity #9396 (Prop_Scenery) @ 5057.0327 18906.0117 1454.5746 -7.2000 16.0000 -121.4000
SGame: Spawned new entity #9397 (Prop_Scenery) @ 5258.7842 19216.7871 1505.6329 -10.0000 0.2000 -121.4000
SGame: Spawned new entity #9398 (Prop_Scenery) @ 5342.5562 19428.1602 1454.9558 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new entity #9399 (Prop_Scenery) @ 5902.9736 19937.4668 1362.1968 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new entity #9400 (Prop_Scenery) @ 5582.7871 19625.1270 1449.4556 0.0000 0.0000 -105.2000
SGame: Spawned new entity #9401 (Prop_Scenery) @ 5607.3511 19736.0859 1360.6342 -49.0000 0.0000 18.6000
SGame: Spawned new entity #9402 (Prop_Scenery) @ 5411.4395 20211.8652 847.4722 0.0000 0.0000 -105.2000
SGame: Spawned new light #9403 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9404 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9405 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9406 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9407 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9408 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9409 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9410 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9411 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9412 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9413 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9414 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9415 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9416 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9417 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9418 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9419 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9420 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9421 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Spawned new light #9422 @ 0.0000 0.0000 0.0000
SGame: Adding Building #321 as entity #8785 to team 0
SGame: Adding Building #443 as entity #8870 to team 0
SGame: Adding Building #507 as entity #8919 to team 0
SGame: Adding Building #805 as entity #9141 to team 0
SGame: Adding Building #885 as entity #9196 to team 0
Error: Team 1 is invalid
Error: Team 2 is invalid
SGame: Adding BaseBuilding #799 as entity #9135 to team 2
SGame: Adding BaseBuilding #884 as entity #9195 to team 1
SGame: SetGamePhase(): 6 start: 600050 length: 4294967295 now: 600050
SGame: CGameServer::StateStringChanged 1
SGame: NewGameStarted
SGame: Maximum merge time: 3147us and 1us for custom cleanup
Warning: Long server frame (1527 msec)
Warning: Server skipped 28 frames
Sv: Sent heartbeat
Warning: Long server frame (53 msec)
Sv: Sent heartbeat
Sv: Sent heartbeat
Sv: Sent heartbeat
Warning: Long server frame (62 msec)
Sv: Sent heartbeat
Warning: Long server frame (54 msec)
Sv: Sent heartbeat
Warning: Long server frame (56 msec)
Καμιά ιδέα/ βοήθεια;;;

