από g00fy » 03 Σεπ 2009, 22:57
Επίσης, επειδή το gmail χρησιμοποιεί και IMAP εκτώς του POP3, υπάρχουν εξελιγμένες δυνατότητες διαχείρισης. Μπορείς να ρυθμίσεις τα 2 client σου με αυτό το πρωτόκολλο και να δοκιμάσεις αν σε καλύπτει (εγώ πάντως με το pc και το κινητό δεν έχω κανένα πρόβλημα - δε χάνεται τίποτα).
Η/Υ: Intel Pentium DualCore / 2GB RAM / nVidia Geforce 8400GS / Ubuntu 10.04 64bit
Η/Υ: Toshiba Tecra R10-10S / Ubuntu 9.10 64bit
motd: May the source be with you!
g00fy@ubuntu-gr.org:~$ cat /etc/γνώσεις.conf
Linux:kuru (όχι guru) / Προγραμματισμός:Ναί / Αγγλικά:Καλά