Πρόβλημα με Turbo - X

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Πρόβλημα με Turbo - X

Δημοσίευσηαπό nofun » 05 Μαρ 2010, 22:02

Καλησπέρα παιδιά!Έχω μια φίλη με ένα laptop αγορασμένο απο το plaisio πριν 2,5 χρόνια Turbo-x. Πριν απο κάνα τρίμηνο της κάηκε η πλακέτα τροφοδοσίας (ετσι της είπαν ,δεν το χα δει το μηχάνημα) και εν τέλει σήμερα της ανακοίνωσαν οτι έχει σταματήσει η κυκλοφορία των ανταλλακτικών για Tυrbo -x και το καλύτερο που θα μπορούσαν να κάνουν είναι 10% εκπτωση απο καινούργιο μηχάνημα....Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι άμα ξέρεις κανεις αμα μπορώ να το πατεντάρω και να δουλεύει σε σχετικά χαμηλή τιμή.
Off topic:
Για το plaisio τα σχόλια και συμπεράσματα δικά σας.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Ubuntu 10.04 σε HP dv6000
Προδιαγραφές ⇛T2350 @1.86GHz │RAM 2Gb │943/940GML│Wireless 3945ABG │HD Audio│Οθόνη 15,4"
Desktop : Ubuntu 10.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Core(TM)2 CPU@ 1.86G┃RAM 3Gb┃GeForce 7300 LE┃Οθόνη LG)-19"
nofun
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 26 Απρ 2009, 01:24
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Turbo - X

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 05 Μαρ 2010, 23:53

Τι να πατεντάρεις και να δουλεύει σε σχετικά χαμηλή τιμή; :?: Κάν' το πιο λιανιά λίγο. ;)
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Turbo - X

Δημοσίευσηαπό nofun » 06 Μαρ 2010, 14:43

Εμ κι εγώ δεν ξέρω ακριβώς...!Μάλλον άτοπο θέμα άνοιξα.εγώ σκεφτόμουν καμια αντικατάσταση της motherboard.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Ubuntu 10.04 σε HP dv6000
Προδιαγραφές ⇛T2350 @1.86GHz │RAM 2Gb │943/940GML│Wireless 3945ABG │HD Audio│Οθόνη 15,4"
Desktop : Ubuntu 10.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Core(TM)2 CPU@ 1.86G┃RAM 3Gb┃GeForce 7300 LE┃Οθόνη LG)-19"
nofun
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 26 Απρ 2009, 01:24
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Turbo - X

Δημοσίευσηαπό linuxman » 06 Μαρ 2010, 15:35

nofun έγραψε:Εμ κι εγώ δεν ξέρω ακριβώς...!Μάλλον άτοπο θέμα άνοιξα.εγώ σκεφτόμουν καμια αντικατάσταση της motherboard.

Αν είναι πάνω από 400€ δεν αξίζει να το κάνεις βάζεις άλλα 100 και μπορείς να πάρεις και ένα καλό νέο φορητό κατά προτίμηση Dell .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Turbo - X

Δημοσίευσηαπό skoliX » 06 Μαρ 2010, 15:47

1) μπορει να εσκασε κανενας πυκνωτης (τα λεγομενα βαρελακια) φενοντε, συνηθως ειναι φουσκωμενα απο πανω. πανε μετα σε ενα μαγαζι με ηλεκτρονικα και αγορασε ενα ιδιο. για να το αλλαξεις θα πρεπει να ξερεις λιγο απο ηλεκτρονικα και να ξερεις να δουλευεις κολλητηρια κτλ.

2) βρες μια ιδια mobo και αλλαξε την.

3) οτι ειπε ο linuxman
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: τα βασικα για scriptακια | Αγγλικά: Μέτρια

Desktop ⇛ Intel pentium 4 3.00GHz ┃ Μνήμη: 512 MB ┃ Σκληρός δίσκος: 160 GB ┃ Ubuntu 9.10 (32bit

Laptop ⇛ sony vaio VGN-FS215S ┃ openSUSE 11.3 (32bit) ┃ backtrack4

my blog

το κάψιμο είναι επιλογή! ...skoliX
Άβαταρ μέλους
skoliX
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2009, 14:11
Τοποθεσία: Γιαννιτσά / Θεσσαλονίκη
IRC: skoliX
Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό nofun » 06 Μαρ 2010, 22:23

Απλά τις είχανε πασάρει 900 e μηχάνημα και της έγινε άχρηστο σε λιγότερο απο 2 χρόνια.Τεσπα να το πάρω στα χέρια μου και θα τα ξαναπούμε αμα είναι!
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Ubuntu 10.04 σε HP dv6000
Προδιαγραφές ⇛T2350 @1.86GHz │RAM 2Gb │943/940GML│Wireless 3945ABG │HD Audio│Οθόνη 15,4"
Desktop : Ubuntu 10.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Core(TM)2 CPU@ 1.86G┃RAM 3Gb┃GeForce 7300 LE┃Οθόνη LG)-19"
nofun
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 26 Απρ 2009, 01:24
Εκτύπωση

Re:

Δημοσίευσηαπό skoliX » 07 Μαρ 2010, 02:59

nofun έγραψε:Απλά τις είχανε πασάρει 900 e μηχάνημα και της έγινε άχρηστο σε λιγότερο απο 2 χρόνια.


αυτη ειναι η μ@#$%^α με τα turbo-x 2 χρονια μονο και δεν εχουν ανταλακτικα, περισσοτερη υποστηριξη ρε παιδοα! σε μεγαλυτερες εταιριες του θα στο κανανε (αλλα παραδεχομαι τα turbo-x εχουν μερικα καλα μηχανακια, και καλο ειναι να ενισχυουμε την εγχωρια αγορα [ελληνικα ειναι τα multirama;]).
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: τα βασικα για scriptακια | Αγγλικά: Μέτρια

Desktop ⇛ Intel pentium 4 3.00GHz ┃ Μνήμη: 512 MB ┃ Σκληρός δίσκος: 160 GB ┃ Ubuntu 9.10 (32bit

Laptop ⇛ sony vaio VGN-FS215S ┃ openSUSE 11.3 (32bit) ┃ backtrack4

my blog

το κάψιμο είναι επιλογή! ...skoliX
Άβαταρ μέλους
skoliX
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2009, 14:11
Τοποθεσία: Γιαννιτσά / Θεσσαλονίκη
IRC: skoliX
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας