Καλησπέρα παιδιά!Έχω μια φίλη με ένα laptop αγορασμένο απο το plaisio πριν 2,5 χρόνια Turbo-x. Πριν απο κάνα τρίμηνο της κάηκε η πλακέτα τροφοδοσίας (ετσι της είπαν ,δεν το χα δει το μηχάνημα) και εν τέλει σήμερα της ανακοίνωσαν οτι έχει σταματήσει η κυκλοφορία των ανταλλακτικών για Tυrbo -x και το καλύτερο που θα μπορούσαν να κάνουν είναι 10% εκπτωση απο καινούργιο μηχάνημα....Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι άμα ξέρεις κανεις αμα μπορώ να το πατεντάρω και να δουλεύει σε σχετικά χαμηλή τιμή.
Off topic:
Για το plaisio τα σχόλια και συμπεράσματα δικά σας.




