Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι ή καλύτερη;

Empathy
3
4%
Sim-IM
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
aMSN
19
27%
Pidgin
27
38%
Emesene
10
14%
Kopete
7
10%
Galaxium Messenger
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
...κάποια άλλη εφαρμογή
5
7%
 
Σύνολο ψήφων : 71

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 07 Μαρ 2010, 15:50

tolis_01 έγραψε:aMSN, αλλά περισσότερο λόγω συνήθειας πιστεύω.


Άλλαξα την ψήφο μου σε pidgin, μιας που αυτό χρησιμοποιώ πλέον :)
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 07 Μαρ 2010, 19:54

Pidgin :thumbup:
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό baggos12 » 11 Απρ 2010, 12:23

Pidgin και amsn.
Το πρώτο για τα πολλά προτόκολα και την απλότητα και το άλλο για την cam.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλές | Προγραμματισμός: Ναί | Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 (Lucid Lynx) Beta 1
baggos12
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 04 Οκτ 2009, 15:52
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό vista killer » 11 Απρ 2010, 14:25

χρησιμοποιώ pidgin για το irc δλδ το freenode με το ubuntu-gr και όλα το linux chat που μπορείς να βρεις εκεί και amsn για το msn..
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό Babis » 11 Απρ 2010, 17:53

Pitgin & skype.
Το empathy μου παρουσίασε προβλήματα
Linux: ΚαλόΠρογραμματισμός: ΌχιΑγγλικά: πολύ καλά
Ubuntu 9.10 Karmic Koala i386-GNOME
Laptop : Acer aspire 1642WLMi
Processor: Intel M740 1.72GHz +│ RAM: 2024Mb +│ Graphics Card: Intel GMA900 125MB +│15.4'' WXVGA TFT LCD + 802.11b/g wireless LAN
Άβαταρ μέλους
Babis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 08:52
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας