Τι επεξεργαστή (cpu) χρησιμοποιείτε?

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Τι επεξεργαστή (cpu) χρησιμοποιείτε?

INTEL
41
64%
AMD
23
36%
 
Σύνολο ψήφων : 64

Re: Τι επεξεργαστή (cpu) χρησιμοποιείτε?

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 04 Μάιος 2010, 20:54

tolis_01 έγραψε:
dtrzG έγραψε:Nettop ?? Μηπως εννοεις netbook? :crazy:


Υπάρχουν και nettops! Ένας συνδυασμός netbook και desktop δηλαδή. Όπως πχ αυτό το asus:
http://www.skroutz.gr/s/81984/Asus-EEE- ... 160GB.html

:thumbup:


Καλα ε,με εχεις στειλει κανονικα! :mrgreen: :mrgreen:
Net έγραψε:
dtrzG έγραψε:Nettop ?? Μηπως εννοεις netbook? :crazy:


σωστός αδελφέ... λάθος δικό μου αν και όπως λέει και ο τολης υπάρχουν κι αυτά.
Ευχαριστώ για την επισήμανση.Θα το διορθώσω.


Να σαι καλα ! :thumbup: :wave:
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας