Omnia Pro B7610 και ubuntu

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Omnia Pro B7610 και ubuntu

Δημοσίευσηαπό Net » 04 Μάιος 2010, 18:26

Καλησπέρα.Όντας κάτοχος του παραπάνω κινητού με Win Mobile και πρόσφατος στο unbuntu
είπα σήμερα να δοκιμάσω να συνδέσω το κινητό με το ubuntolaptop :lol: μου...

Δοκίμασα με wine να εγκαταστήσω το Samsung PC Studio αλλα τζίφος...
Δοκίμασα με kmobileTools,gMobileMedia,Wammu αλλά δεν κατάφερα να το ρυθμίσω να συνδεθεί
καθώς δεν μπορώ να βρώ το όνομα της USB θύρας... :evil: καθώς και τις ρυθμίσεις.

Το συνδέω με καλώδιο usb και μου το βρίσκει σαν κάρτα δικτύου με ονομασία Auto eth1.

Έχει ασχοληθεί κανείς με κάτι παρόμοιο?
προσωπική ιστοσελίδα
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS 32bit σε HP Presario CQ61-104sv
Προδιαγραφές ⇛ T3400 │ 3GB │ NVIDIA GeForce G 103M │ Atheros AR5001 Wireless Network Adapter │ TFT 15.6"
Net
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 03 Μάιος 2010, 13:03
Τοποθεσία: Πέραμα
Εκτύπωση

Re: Omnia Pro B7610 και ubuntu

Δημοσίευσηαπό dim459 » 04 Μάιος 2010, 22:27

Είχα συγχρονίσει το πρώτο omnia με win mobile 6.1 όταν ακόμη χρησιμοποιούσα την 8.10. Ομολογώ ότι δε θυμάμαι ακριβώς τη διαδικασία, κάνε ένα search στο google με τους όρους omnia και synce. Πάντως αν και τελικώς συγχρόνιζε, απ' ότι θυμάμαι η διαδικασία ήταν ελαφρώς βαρετή. Αυτός είναι ίσως και ο μοναδικός λόγος για τον οποίο σε ένα netbook υπάρχει ακόμη partition με windows. Επειδή όμως έχει περάσει πολύς καιρός από τότε και δεν το έχω ξαναψάξει, διατηρώ επιφυλαξεις, μπορεί το όλο πράγμα να έχει απλοποιηθεί με το ίδιο ή άλλα προγράμματα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: Omnia Pro B7610 και ubuntu

Δημοσίευσηαπό Net » 05 Μάιος 2010, 15:42

Βρήκα κάτι οδηγείες για να μπορέσει να γίνει χωρίς virtual box αλλα τώρα είμαι στη δουλειά.
Το βραδάκι θα τα μεταφράσω και θα ξεκινήσω την προσπάθεια μπας και βρεθεί λύση,ίσως χρησιμεύσει και σε άλλους.
προσωπική ιστοσελίδα
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS 32bit σε HP Presario CQ61-104sv
Προδιαγραφές ⇛ T3400 │ 3GB │ NVIDIA GeForce G 103M │ Atheros AR5001 Wireless Network Adapter │ TFT 15.6"
Net
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 03 Μάιος 2010, 13:03
Τοποθεσία: Πέραμα
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας