Alexandros έγραψε:linuxman έγραψε:Δεν χρειάζεται να προσαρμοστούμε εμείς σε αυτούς ας προσαρμοστούν αυτοί σε μας
Με τέτοιες αντιλήψεις δεν είναι καθόλου περίεργο που αργεί να εξαπλωθεί το Linux παρά τα πλεονεκτήματα του.
Με αυτη τη λογικη φιλε μου θα επρεπε και η micro$oft να προσαρμοσει τα windows στους χρηστες του linux που περνανε εκει. Αλλα βλεπεις, ουτε πιο ασφαλοι ουτε πιο σταθερα οσο το linux τα κανει.
υ.γ. λιγο αργα το ειδα αλλα τωρα ξαναζωντανεψε η συζητηση


