linux vs mac

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

linux vs mac

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 31 Μάιος 2010, 16:57

με ενα πρόχειρο ψαχούλεμα στο ιντερνετ επεσα σε videakia του λειτουργικου mac os και μου γεννηθηκε η απορία ποια η διαφορά του ακριβώς απο το linux? :problem: μου φάνηκε ακριβως το ιδιο ... συγκεκριμενα το ubuntu με ενα καταλληλο theme γινεται mac os αφου τα γραφικα τα έχει και με το παραπάνω ρυθμίζοντας καταλληλα το compiz :!:

καλα μεταξύ Linux και windows ειναι γνωστές οι διαφορες πανω κατω αλλα linux με mac ?? γιατι καποιος να πληρώσει να πάρει mac ενω τζαπα μπορει να έχει Linux ?? :problem:
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: linux vs mac

Δημοσίευσηαπό headless » 31 Μάιος 2010, 19:07

Έχουμε αναφερθεί πολλάκις στο θέμα.
viewtopic.php?f=44&t=10648&hilit=apple+mac
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: linux vs mac

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 01 Ιουν 2010, 00:01

Και η άποψή μου παραμένει ίδια. Χίλες φορές καλύτερα microsoft παρά apple. Η πρώτη σου κλειδώνει το software, η δεύτερη σου κλειδώνει ακόμα περισσότερο το software, αλλά επίσης σου κλειδώνει και το hardware (α, το hardware που στο πουλάει 30% περισσότερο απ'ότι αξίζει, μην ξεχνιώμαστε, γκουχου γκουχου).
Κατά τα άλλα, και τα δυο (linux και mac) βασίζονται σε unix. Αυτό μόνο.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: linux vs mac

Δημοσίευσηαπό iliaskr » 03 Ιουν 2010, 18:09

Και τα δυο είναι βασισμένα στο Unix(για την ακρίβεια το GNU/Linux είναι Unix-like,ενώ το MacOS X ειναι BSD-based που θεωρείται καθαρόαιμο unix).
Ετσι για αυτό μόνο που πληρώνουν οι mac users είναι τα ''μπιχλιμπίδια'' της Apple (aqua) καθώς και το hardware που περισσότερο μοιάζει με εργο τέχνης παρά με PC.
Εικόνα
Spoiler: show
Laptop:Multirama (Clevo M761TU).CPU Intel Pentium Dual 2.1 GHz.RAM 3 GB GPU Nvidia 9300M 256 mb.
OS Ubuntu Desktop Edition 10.10 / Microsoft Windows 7
Desktop:AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8 GHz.Ram 2GB.
OS openSUSE
Άβαταρ μέλους
iliaskr
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2009, 15:37
Εκτύπωση

Re: linux vs mac

Δημοσίευσηαπό the_eye » 05 Ιουν 2010, 00:24

Είναι αυτό που λες, ότι το gnu linux μπορεί να γίνει ότι θες όπως θες. Όλα είναι open source το mac όχι.
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας