Γιατί Mac και όχι Linux?

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Γιατί Mac και όχι Linux?

Δημοσίευσηαπό iliaskr » 04 Ιουν 2010, 23:45

έγραψε:Υ.Γ. Η apple μετά την κυκλοφορία του Ipad έχει περισσότερα χρήματα από την Microsoft...

Η κεφαλαιοποίηση της Apple Inc διαμορφώθηκε στα 222 δισ. δολ. έναντι 219 δισ. δολ. της Microsoft, όμως στο τελευταίο τρίμηνο, η Microsoft είχε έσοδα 14,5 δισ. δολ. έναντι 13,5 δισ. δολ. της Apple.

Γενικά απο το χρήμα που έχει πάρει η Μ$ τόσο καιρό δεν νομιζω να την ξεπεράσει η Apple.
Εικόνα
Spoiler: show
Laptop:Multirama (Clevo M761TU).CPU Intel Pentium Dual 2.1 GHz.RAM 3 GB GPU Nvidia 9300M 256 mb.
OS Ubuntu Desktop Edition 10.10 / Microsoft Windows 7
Desktop:AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8 GHz.Ram 2GB.
OS openSUSE
Άβαταρ μέλους
iliaskr
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2009, 15:37
Εκτύπωση

Re: Γιατί Mac και όχι Linux?

Δημοσίευσηαπό KeRber0s » 05 Ιουν 2010, 09:30

Το θέμα είναι τι βολεύει τον καθέναν. Δοκίμαζω και αποφασίζω ότι με βολεύει το τάδε. Το θέμα είναι ότι όλα μια χαρά στο linux όμως υπάρχουν τα αντίστοιχα επαγκελματικά προγράμματα που να κάνουν τουλάχιστον την ίδια αν όχι ανώτερη δουλειά (Δεν το έχω ψάξει)...? (PhotoShop) Αν ναι... τότε με την μία linux αφού τα παίρνω και τα προσαρμόζω όπως θέλω και το διασκεδάζω και από παω...!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃ Προγραμματισμός: Κάτι έχω ακούσει ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04
Netbook HP 2140 ┃ CPU Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz ┃ RAM 1GB ┃ HD FUJITSU MHZ2160B
Off topic:
Με την δύναμη της αλήθειας όσο ζω θα κατακτώ το σύμπαν.
V for Vedeta
Άβαταρ μέλους
KeRber0s
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 27 Αύγ 2009, 12:30
Εκτύπωση

Re: Γιατί Mac και όχι Linux?

Δημοσίευσηαπό Apopas » 05 Ιουν 2010, 10:09

KeRber0s έγραψε:Το θέμα είναι τι βολεύει τον καθέναν.

Είναι το βόλεμα δλδ η ανώτερη αξία όλων; Να κάνεις τη δουλειά σου, δεν λέω, εφόσον είσαι επαγγελματίας. Αλλά εξισώνουμε το πνεύμα του ελεύθερου λογισμικού και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών έτσι απλά με την κερδοσκοπία και την αναξιοκρατία των πολυεθνικών;
Γιατί όταν συγκρίνουμε τα τρία λειτουργικά Linux, windows, osx να πρέπει να γράφουμε στα παλιά μας τα παπούτσια τη δυναμική και την κοινότητα που βρίσκεται πίσω από το πρώτο;
Καλή η παραμετροποίηση, δεν διαφωνώ, υπέροχη θα έλεγα, αλλά αυτή είναι η πραγματική αξία του Linux άραγε;

φιλικά
Γιώργος
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Γιατί Mac και όχι Linux?

Δημοσίευσηαπό KeRber0s » 05 Ιουν 2010, 14:00

Είσαι ένας επαγγελματία που θα πεί έχεις μια επιχείρηση (μικρή μεγάλη δεν έχει και τόσο νόημα). Έχεις κάποιες επιλογές και βλέπεις ότι με το τάδε λειτουργικό αποδίδεις σωστά και το μέγιστο δυνατό, άρα επιλέγεις αυτό. Τώρα για προσωπική χρήση ναι.. επιλέγεις "το πνεύμα του ελεύθερου λογισμικού και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών".
Αν για την δουλειά μου θέλω photoshop ή Autocad όποσδήποτε θα βάλω και το αντίστοιχο λειτουργικό.

Το θέμα της παραμετροποίησης είναι πολύ συμαντικό γιατί το κάνω όπως θέλω... Έβαλα Ubuntu αν δεν με ευχαριστούσαν δεν θα τα έβαζα... Τόσο σε θέμα εμφάνισης όσο και σε θέμα λογισμικού... Γιατί να χρησιμοποιήσω κάτι το οποίο δεν το θέλω... Οπότε ο μόνος λόγος που χρησιμοποιώ linux είναι ότι ΜΕ ΒΟΛΕΥΟΥΝ... Όχι επειδή είναι τσάμπα...

Αν γινόταν το ανάποδο δηλ. τα windows (ίδια και απαράλαχτα) ήταν ΕΛΛΑΚ ενώ το linux ήταν κλειστού κώδικα (επίσης ίδια και απαράλαχτα) εσύ τι θα επέλεγες..? Εγώ πάντος linux γιατί αυτά είναι που με ικανοποιούν...!

EDIT:
Όταν λέω τι σε βολεύει εννοώ τόσο από υποτήριξη (κοινότητα και άλλα) όσο και από θέμα τεχνολογικής υπεροχής.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃ Προγραμματισμός: Κάτι έχω ακούσει ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04
Netbook HP 2140 ┃ CPU Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz ┃ RAM 1GB ┃ HD FUJITSU MHZ2160B
Off topic:
Με την δύναμη της αλήθειας όσο ζω θα κατακτώ το σύμπαν.
V for Vedeta
Άβαταρ μέλους
KeRber0s
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 27 Αύγ 2009, 12:30
Εκτύπωση

Re: Γιατί Mac και όχι Linux?

Δημοσίευσηαπό Apopas » 05 Ιουν 2010, 14:49

KeRber0s έγραψε:Είσαι ένας επαγγελματία που θα πεί έχεις μια επιχείρηση (μικρή μεγάλη δεν έχει και τόσο νόημα). Έχεις κάποιες επιλογές και βλέπεις ότι με το τάδε λειτουργικό αποδίδεις σωστά και το μέγιστο δυνατό, άρα επιλέγεις αυτό. Τώρα για προσωπική χρήση ναι.. επιλέγεις "το πνεύμα του ελεύθερου λογισμικού και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών".
Αν για την δουλειά μου θέλω photoshop ή Autocad όποσδήποτε θα βάλω και το αντίστοιχο λειτουργικό.

Συμφωνώ. Και γι' αυτό ανέφερα να κάνεις τη δουλειά σου εφόσον είσαι επαγγελματίας.

έγραψε:Το θέμα της παραμετροποίησης είναι πολύ συμαντικό γιατί το κάνω όπως θέλω... Έβαλα Ubuntu αν δεν με ευχαριστούσαν δεν θα τα έβαζα... Τόσο σε θέμα εμφάνισης όσο και σε θέμα λογισμικού... Γιατί να χρησιμοποιήσω κάτι το οποίο δεν το θέλω...

Είπαμε, σημαντικό το θέμα της παραμετροποίησης. Συμφώνησα και επαύξησα, γιατί να επαναλαμβανόμαστε; Το θέμα της ελευθερίας, όμως; Σημαίνει τελικά κάτι; Αν ναι, είναι υποδεέστερο των άλλων θεμάτων;

έγραψε:Οπότε ο μόνος λόγος που χρησιμοποιώ linux είναι ότι ΜΕ ΒΟΛΕΥΟΥΝ... Όχι επειδή είναι τσάμπα...

Πιστεύεις ότι το τσάμπα είναι το πνεύμα του ελεύθερου λογισμικού λοιπόν; Ότι όλο αυτό που κάνουμε εδώ μέσα και η προσφορά των χιλιάδων προγραμματιστών του KDE, του Gnome, του Kernel και των εκατοντάδων άλλων ελεύθερων προγραμμάτων είναι επειδή δεν θέλουμε απλά να πληρώσουμε;

έγραψε:Αν γινόταν το ανάποδο δηλ. τα windows (ίδια και απαράλαχτα) ήταν ΕΛΛΑΚ ενώ το linux ήταν κλειστού κώδικα (επίσης ίδια και απαράλαχτα) εσύ τι θα επέλεγες..? Εγώ πάντος linux γιατί αυτά είναι που με ικανοποιούν...!

Προσωπικά θα επέλεγα windows. Τα πάντα στη ζωή είναι θέμα προτεραιοτήτων. Για 'μενα πιο σημαντικό είναι αυτό που πρεσβεύει η φιλοσοφία του ελεύθερου λογισμικού παρά μερικά βολικά φρουφρού που θα μου προσφέρει το κλειστό λογισμικό.

έγραψε:EDIT:
Όταν λέω τι σε βολεύει εννοώ τόσο από υποτήριξη (κοινότητα και άλλα) όσο και από θέμα τεχνολογικής υπεροχής.

Από θέμα τεχνολογικής υπεροχής το Linux είχε και έχει την πρωτοκαθεδρία. Σ' αυτό συμβάλλει η μέθοδος ανάπτυξής του αλλά και το ότι βασίστηκε σε σωστές βάσεις. Στην περίπτωση που ήταν τα windows ΕΛΛΑΚ και το Linux ιδιωταγές, τότε θα ήμουν απλά άτυχος καθώς θα χρησιμοποιούσα windows που θα ήταν υποδεέστερα μεν, ελεύθερα δε.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Γιατί Mac και όχι Linux?

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 06 Ιουν 2010, 15:18

KeRber0s έγραψε:Είσαι ένας επαγγελματία που θα πεί έχεις μια επιχείρηση (μικρή μεγάλη δεν έχει και τόσο νόημα). Έχεις κάποιες επιλογές και βλέπεις ότι με το τάδε λειτουργικό αποδίδεις σωστά και το μέγιστο δυνατό, άρα επιλέγεις αυτό. Τώρα για προσωπική χρήση ναι.. επιλέγεις "το πνεύμα του ελεύθερου λογισμικού και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών".
Αν για την δουλειά μου θέλω photoshop ή Autocad όποσδήποτε θα βάλω και το αντίστοιχο λειτουργικό.

Εδώ έχω κάποιες ενστάσεις σχετικά με το πόσοι επαγγελματίες ξέρουν πραγματικά τις ανάγκες τους και πώς να τις καλύπτουν σωστά και δεν πάνε στα κουτουρού.
Καλύπτω τις ανάγκες μου δε σήμαινει απαραίτητα παίρνω το πρόγραμμα με τα περισσότερα feautures. Ούτε καν το "καλύτερο". Το καταλληλότερο είναι το σωστό εδώ.
KeRber0s έγραψε:Αν γινόταν το ανάποδο δηλ. τα windows (ίδια και απαράλαχτα) ήταν ΕΛΛΑΚ ενώ το linux ήταν κλειστού κώδικα (επίσης ίδια και απαράλαχτα) εσύ τι θα επέλεγες..?

Η ερώτηση αυτή είναι τελείως άκυρη και άτοπη. Δε θα μπόρουσε ποτέ να συμβεί κάτι τέτοιο. Μια επί 20 χρόνια ανάπτυξη ενός ΕΛΛΑΚ Λ/Σ δε θα κατέληγε ποτέ στα 7. Οπως επίσης και μία αντίστοιχη ανάπτυξη ενός proprietary Λ/Σ δε θα οδηγούσε ποτέ σε μία σύγχρονη διανομή Linux. Η τεχνολογική υπεροχή του Linux έγκειται στο γεγονός ότι εδώ και 20 χρόνια αναπτύσσεται με βάση τις αρχές του ΕΛΛΑΚ και όχι στο πόσο καλή ήταν η διπλωματική του Torvalds το 1991.(Αλήθεια το γεγονός ότι το Linux βασίστηκε στο τεχνολoγικά ανώτερο Unix και όχι στο εμπορικά επιτυχημένο DOS μας λέει κάτι;;; Μήπως ότι ο σκόπος της δημιουργίας ενός ελεύθερου Λ/Σ δε χώρουσε κάτι λιγότερο από το καλύτερο τεχνολογικά;;) Οπως επίσης τα Windows είναι υποδεέστερα ακριβώς γιατί την τεχνολογική τους ανάπτυξη φρενάρει ο proprietary κώδικας -και αυτό συμβαίνει από τα γενοφάσκια τους- και όχι γιατί είναι ηλίθιοι οι προγραμματιστές της MS.
Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας