| K Debian Testing 64bit|Ιntel i5 3rd|8GBRam|IntelHD4000 D Ευρετήριο οδηγών και how-to | Τερματικό για..αρχάριους E Ρώτα με τον έξυπνο τρόπο | Οδηγίες για νέους | |

panligo έγραψε:Εγώ για πολλούς και διάφορους λόγους προτιμώ τα εξής:
Firefox
Thunderbird
Pidgin
Rhythmbox
Transmition
Openoffice
aMule
Octave
Bleachbit
Virtualbox
Ubuntu tweak
Audacity
Easytag
Fslint

Qdata έγραψε:
Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις τι ειναι το Virtualbox ; Ολοι το προτιμουν...



