από spyroskaftanis » 19 Οκτ 2010, 17:52
Κάπου πέτυχα αυτό το βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=kzdykNa2 ... r_embeddedΤο συμπέρασμα από αυτό το βίντεο κατά την γνώμη μου είναι ένα: Η microsoft έχει χεστεί (

) πάνω της από την εξάπλωση του ανοιχτού κώδικα!!!! Είναι πραγματικά αξιολύπιτοι.. Πόσο απελπισμένος πρέπει να είναι κάποιος για να δυσφημεί τον αντίπαλό του αντί να καινοτομεί;;;
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: C/C++,Java, Bash, Android┃ Αγγλικά: Μέτρια (B2) | Γαλλικά: Λίγα (Β1)
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: |ext4|
Fedora 20 σε multirama notbook
Προδιαγραφές ⇛ CPU- Intel(R) Core(TM) 2 Duo @ 2.00GHz│ RAM 2GB │Intel Corporation Mobile GM965/GL960|
my personal blog: http://skaftanis.blogspot.commy fedora blog :
http://fedora-gr.blogspot.com/My New Project:
http://showmeyourcode.co.nf/CEID upatras 3rd year student.