KDE 3.5 is dead! Long live KDE 3.5...

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

KDE 3.5 is dead! Long live KDE 3.5...

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 23 Οκτ 2010, 02:09

...κατά παράφραση του "The king is dead! Long live the King!". Και το γράφω έτσι για να "πιάσω" τους νοσταλγούς του KDE 3.5, ένα από τα πιο οργανωμένα και πλήρη περιβάλλοντα (αν και με την 4.5 μας εξέπληξε).
Έχει δημιουργηθεί λοιπόν από μια ομάδα ένα fork του KDE 3.5, με την ονομασία Trinity (TDE), και μάλιστα έχει ήδη φτιάξει και κάποια bugfix ανεβάζοντας την έκδοση στο 3.5.12 (στο 3.5.10 το KDE ev σταμάτησε την υποστήριξη).
Υπάρχουν και iso του ubuntu 10.04 και 10.10, για να το δοκιμάσει κανείς. Δεν έχει ολοκληρωθεί η μετονομασία των k-εφαρμογών, αλλά αυτό έχει πολύ δουλειά ακόμη, οπότε το όνομα KDE αντί TDE συναντάται συχνά!
http://trinity.pearsoncomputing.net/
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: KDE 3.5 is dead! Long live KDE 3.5...

Δημοσίευσηαπό giannis12a » 23 Οκτ 2010, 09:29

:bow:
Θα το δω από περιέργεια. Όπως λές όμως, το 4.5 πλέον είναι πληρέστατο, σταθερότατο και άνευ ανταγωνισμού σε όλα τα επίπεδα. :angel:
Εικόνα
το link παραπέμπει σε ανθρωπιστικού περιεχομένου σελίδα
pleiades place
Γνώσεις ⇛ Linux: Είμαι Χάκερ ┃ Προγραμματισμός: Όχι δεν προγραμματίζω ποτέ τίποτα, τ' αφήνω όλα στην τύχη ┃ Αγγλικά: Γαλλικά/Χορός/Πιάνο
Άβαταρ μέλους
giannis12a
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 14:26
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ
Εκτύπωση

Re: KDE 3.5 is dead! Long live KDE 3.5...

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 23 Οκτ 2010, 15:36

Ναι, δεν το συζητώ για το 4.5! 3 βδομάδες το'χω, σταθερότατο. Δεν έχω δει ακόμη (κι ελπίζω να μην τον δώ) το διαχειριστή καταρρεύσεων...
Όμως παρόλαυτά το KDE 3.5 άφησε εποχή και πολύ χάρηκα γι' αυτό το fork...
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: KDE 3.5 is dead! Long live KDE 3.5...

Δημοσίευσηαπό malos » 23 Οκτ 2010, 19:14

Επί την ευκαιρία παιδιά .... το 4.5 πως το βάζω στην kubuntu μου 10.04 ;
Επεξεργαστής: AMD Ryzen 9 5900x
Μνήμη Gskill 16gb (2X8gb), 3200 mh, CL 14
Μητρική: Asrock X570 phantom gaming X
Τροφοδοτικό: Corsair 850 platinum
Δίσκος: SSD Corsair MP600 (1 TB)
Άβαταρ μέλους
malos
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2008, 12:00
Εκτύπωση

Re: KDE 3.5 is dead! Long live KDE 3.5...

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 24 Οκτ 2010, 20:15

Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας