...κατά παράφραση του "The king is dead! Long live the King!". Και το γράφω έτσι για να "πιάσω" τους νοσταλγούς του KDE 3.5, ένα από τα πιο οργανωμένα και πλήρη περιβάλλοντα (αν και με την 4.5 μας εξέπληξε).
Έχει δημιουργηθεί λοιπόν από μια ομάδα ένα fork του KDE 3.5, με την ονομασία Trinity (TDE), και μάλιστα έχει ήδη φτιάξει και κάποια bugfix ανεβάζοντας την έκδοση στο 3.5.12 (στο 3.5.10 το KDE ev σταμάτησε την υποστήριξη).
Υπάρχουν και iso του ubuntu 10.04 και 10.10, για να το δοκιμάσει κανείς. Δεν έχει ολοκληρωθεί η μετονομασία των k-εφαρμογών, αλλά αυτό έχει πολύ δουλειά ακόμη, οπότε το όνομα KDE αντί TDE συναντάται συχνά!
http://trinity.pearsoncomputing.net/




