Γεια σας παιδιά.
Μου έφεραν να φτιάξω ένα pc το οποίο έχει πάνω 2 δίσκους.
Ο ένας έχει xp (500gb)
Στον άλλο (160gb)μου ζητήθηκε να περάσω την διανομή Sabayon
Εγκατέστησα την διανομή και δεν είχα κανένα error κατά την διάρκεια του setup.
Όταν έκανα επανεκίνηση δεν εμαφανίστηκε πουθενά το boot menu παρά μόνο το : grub rescue
Λογικά πρέπει να μπει κάποια εντολή για να εμφανιστεί το menu.
Διάβασα 3-4 οδηγούς αλλά δεν έβγαλα άκρη. Απ'όσο κατάλαβα όμως,πρέπει κάτι να παίζει με τις εκδόσεις του grub
Ελπίζω να μπορεί κάποιος να βοηθήσει.
Ευχαριστώ




