Grub Rescue (WinXp-Sabayon) SOS!!!

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Grub Rescue (WinXp-Sabayon) SOS!!!

Δημοσίευσηαπό mario1985 » 29 Οκτ 2010, 19:27

Γεια σας παιδιά.
Μου έφεραν να φτιάξω ένα pc το οποίο έχει πάνω 2 δίσκους.
Ο ένας έχει xp (500gb)
Στον άλλο (160gb)μου ζητήθηκε να περάσω την διανομή Sabayon
Εγκατέστησα την διανομή και δεν είχα κανένα error κατά την διάρκεια του setup.
Όταν έκανα επανεκίνηση δεν εμαφανίστηκε πουθενά το boot menu παρά μόνο το : grub rescue
Λογικά πρέπει να μπει κάποια εντολή για να εμφανιστεί το menu.
Διάβασα 3-4 οδηγούς αλλά δεν έβγαλα άκρη. Απ'όσο κατάλαβα όμως,πρέπει κάτι να παίζει με τις εκδόσεις του grub
Ελπίζω να μπορεί κάποιος να βοηθήσει.
Ευχαριστώ
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 LinuxMint 11 katya 64bit (en_US.UTF-8), Windows XP Professional
3 AMD Phenom II X4 925 Processor ‖ RAM 5981 MiB ‖ Gigabyte GA-MA790XT-UD4P
4 ATI RV710 [Radeon HD 4550] [1002:9540]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
mario1985
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 11 Οκτ 2009, 08:49
Εκτύπωση

Re: Grub Rescue (WinXp-Sabayon) SOS!!!

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 29 Οκτ 2010, 19:45

Το θέμα μεταφέρθηκε σε πιο κατάλληλη ενότητα.

Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Grub Rescue (WinXp-Sabayon) SOS!!!

Δημοσίευσηαπό giannis12a » 29 Οκτ 2010, 22:15

Epirotes έγραψε:

Το θέμα μεταφέρθηκε σε πιο κατάλληλη ενότητα.



Ναι , αλλά ένα λινκ δεν μας έδωσες.
Εικόνα
το link παραπέμπει σε ανθρωπιστικού περιεχομένου σελίδα
pleiades place
Γνώσεις ⇛ Linux: Είμαι Χάκερ ┃ Προγραμματισμός: Όχι δεν προγραμματίζω ποτέ τίποτα, τ' αφήνω όλα στην τύχη ┃ Αγγλικά: Γαλλικά/Χορός/Πιάνο
Άβαταρ μέλους
giannis12a
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 14:26
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας