Elemental 2010.1

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Elemental 2010.1

Δημοσίευσηαπό koulaxizis » 17 Αύγ 2010, 13:38

hlias έγραψε:Έχω μια απορία!
Πως γίνεται να δουλεύει η κάρτα δικτύου μου(wifi) χωρίς να έχω κατεβάσει τους κλειστούς οδηγούς; Είδα ότι είναι προεγκατεστημένοι.


Προφανώς έχουμε την ίδια κάρτα, τους είχα κατεβάσει για μένα, για να μπορώ να δουλεύω και όταν δεν έχω καλώδιο διαθέσιμο και παρέμειναν στο remaster... :)
Άβαταρ μέλους
koulaxizis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 21:12
Εκτύπωση

Re: Elemental 2010.1

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 17 Αύγ 2010, 20:52

koulaxizis έγραψε:
Για δύο λόγους μόνο: Για να κερδίσω ένα σημαντικό ποσοστό χώρου ώστε να το ρίξω στα 700 mb χωρίς να κόψω εφαρμογές και για να μην υπάρχουν προβήματα φιλοξενίας από κάποιους servers όπως του athlug.gr. Το post-install αρχείο κειμένου είναι πολύ καλή ιδέα! Θα ήθελες να φτιάξεις ένα "πρότυπο" του αρχείου, πως θα ήθελες εσύ σαν χρήστης να το δεις για να είναι πλήρως κατανοητό και εύχρηστο; :)

OK! Σωστό και συμφωνώ!!!
Για το αρχειάκι δώσε μου απλά λίγο χρόνο γιατί πιέζομαι από τη δουλειά, είναι το laptop για service και αποτι μου είπαν θα καθυστερήσει κάνα 20αήμερο και ο σταθερός έχει φάει ένα σκάλωμα και πάει πιο αργά κι από χελώνα! Να φανταστείς δε μπορώ να καν δω video στο youtube... Και τώρα που πληκτρολογώ να φανταστείς εμφανίζει τις λέξεις μετά από 10"!!!
Μάλλον φταίει η ζέστη...
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Elemental 2010.1

Δημοσίευσηαπό koulaxizis » 17 Αύγ 2010, 23:24

emmsarris έγραψε:
koulaxizis έγραψε:
Για δύο λόγους μόνο: Για να κερδίσω ένα σημαντικό ποσοστό χώρου ώστε να το ρίξω στα 700 mb χωρίς να κόψω εφαρμογές και για να μην υπάρχουν προβήματα φιλοξενίας από κάποιους servers όπως του athlug.gr. Το post-install αρχείο κειμένου είναι πολύ καλή ιδέα! Θα ήθελες να φτιάξεις ένα "πρότυπο" του αρχείου, πως θα ήθελες εσύ σαν χρήστης να το δεις για να είναι πλήρως κατανοητό και εύχρηστο; :)

OK! Σωστό και συμφωνώ!!!
Για το αρχειάκι δώσε μου απλά λίγο χρόνο γιατί πιέζομαι από τη δουλειά, είναι το laptop για service και αποτι μου είπαν θα καθυστερήσει κάνα 20αήμερο και ο σταθερός έχει φάει ένα σκάλωμα και πάει πιο αργά κι από χελώνα! Να φανταστείς δε μπορώ να καν δω video στο youtube... Και τώρα που πληκτρολογώ να φανταστείς εμφανίζει τις λέξεις μετά από 10"!!!
Μάλλον φταίει η ζέστη...


Χαχαχαχα! Μην αγχώνεσαι, όποτε θέλεις και μπορείς, άλλωστε και εγώ είμαι σε καλοκαιρινό mode ακόμη και δεν πολυ-ασχολούμαι... ;)
Άβαταρ μέλους
koulaxizis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 21:12
Εκτύπωση

Re: Elemental 2010.1

Δημοσίευσηαπό emmsarris » 19 Αύγ 2010, 20:55

koulaxizis έγραψε:
Χαχαχαχα! Μην αγχώνεσαι, όποτε θέλεις και μπορείς, άλλωστε και εγώ είμαι σε καλοκαιρινό mode ακόμη και δεν πολυ-ασχολούμαι... ;)

Μαζί σου! Εμένα μ'έχουν φάει οι δάκοι και οι παραλίες... :lol:

Εν πάση περιπτώσει σού' χω στείλε με mail ένα πρώτο κείμενο...
Spoiler: show
⇛ Linux:Μαθαίνω┃Προγραμματισμός:DVF77 :lol: στη σχολή┃Αγγλικά:Καλά┃Ιταλικά:Μέτρια┃Γαλλικά:Λίγα
Desktop ubuntu 20.04
Intel Celeron G3900@2.8GHz┃8GB RAM(2400MHz)┃AsRock H110M-HDV┃LG 22MT84DFs@1920x1080
Laptop ubuntu 20.04
HP Probook 430 G2: Intel Core i5 4200 @1,7GHz┃Intel HD 4400┃8GB RAM DDR3(1600MHz)┃1TB SSD SAMSUNG 860 EVO
Άβαταρ μέλους
emmsarris
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: 15 Ιαν 2009, 21:55
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Εκτύπωση

Re: Elemental 2010.1

Δημοσίευσηαπό ckouk » 27 Οκτ 2010, 13:47

φιλε μου, καλο θα ηταν στην σελιδα του elemental να γραφεις και τις απαιτησεις συστηματος κτλ..Να ξερουμε δλδ αν κανει για τους υπολογιστες μας ;)

το κατεβαζω και θα το δοκιμασω σε p4 στα 2.6GHz με 512 ram..τον θελω μονο για σερφαρισμα οποτε αν διαβασα καλα τα σχολια, ειναι οτι πρεπει..

Ερωτηση: Εχεις εγκατεστημενα πακετα για codecs και plugins στους browsers για να παιζουν σταθμοι απο το live24.gr πχ??
Laptop: Ubuntu 10.04 LTS
Προδιαγραφές ⇛ Acer Aspire 5673WLMi, T2400(1.83GHz, Centrino Duo │ 2048MB │ ATI RADEON X1600 512MB │ 802.11a/b/g │ Buetooth 2.0 │ On Board │ 15.4'' 1280*800
Desktop: Lubuntu 10.10
Προδιαγραφές ⇛P4 2.6GHz | 512 MB | ATI 128MB | - | - | On Board | LG 1015 (1024*768)
ckouk
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 27 Οκτ 2010, 01:39
Εκτύπωση

Re: Elemental 2010.1

Δημοσίευσηαπό machinakias » 04 Δεκ 2010, 20:12

Για δύο λόγους μόνο: Για να κερδίσω ένα σημαντικό ποσοστό χώρου ώστε να το ρίξω στα 700 mb χωρίς να κόψω εφαρμογές και για να μην υπάρχουν προβήματα φιλοξενίας από κάποιους servers όπως του athlug.gr. Το post-install αρχείο κειμένου είναι πολύ καλή ιδέα! Θα ήθελες να φτιάξεις ένα "πρότυπο" του αρχείου, πως θα ήθελες εσύ σαν χρήστης να το δεις για να είναι πλήρως κατανοητό και εύχρηστο; :)[/quote]

Να ερωτησω,μιας και μας αφορά αμεσα...ποιο το προβλημα με το host του athlug; Μονο για μια εβδομαδα που ειχαμε "ανεβει" σε καποια εταιρια (δεν θα αναφερω για ευνοητους λογους....) ειχαμε θεματακια....
Οσο το εχουμε στον δικο μας σερβερ,ΟΥΔΕΝ προβλημα υπηρξε επι ενα χρονο λειτουργιας του....
Για να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις οτι ο σερβερ μας ειναι "της πλακας" ...
Αθηναϊκός Σύλλογος Φίλων και Χρηστών Λίνουξ: http://athlug.gr http://www.computersworld.gr
Γνώσεις ⇛ Linux: Ξέρω κάτι λίγα... ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά ┃ Βέσπα: Ναι,Ξέρω απο...Βέσπα! ┃

Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 9.04 32bit σε Aspire 1603LM
Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium 4 CPU 2.60GHz │ 1 GB │ ATI Radeon RV250 Mobility FireGL 9000 │ TFT 15.4"
Άβαταρ μέλους
machinakias
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: 28 Αύγ 2008, 14:54
Τοποθεσία: Ζωγραφος, Αθηνα
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας