GPU που υποστηρίζει OpenCL?

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

GPU που υποστηρίζει OpenCL?

Δημοσίευσηαπό Αντώνης » 11 Δεκ 2010, 22:47

Καλησπέρα, στα πλαίσια της πτυχιακής μου θα ασχοληθώ με το openCL και μιας και έχω ένα laptop λίγο αρχαίο και με onnoard gpu, σκέφτομαι να αγοράσω ένα καινούργιο, που να έχει αυτόνομη gpu, που να υποστηρίζει openCL.

Σκέφτομαι για αυτό: http://www.msystems.gr/index.php?product=11209 αλλά δεν ξέρω σίγουρα αν υποστηρίζει.

Εδώ: http://developer.amd.com/gpu/atistreamsdk/pages/default.aspx δεν την είδα την συγκεκριμένη, αν γνωρίζετε πείτε κι σε εμένα!

Αν έχετε να προείνετε και κάποιο άλλο laptop, ακούω προτάσεις!

Ευχαριστώ!
Γνώσεις ⇛ Linux: Το παλεύω ακόμα! ┃ Προγραμματισμός: Αρκετά┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.04 Natty Narwhal 32bit σε Acer Aspire 5632 WLMi
Προδιαγραφές ⇛ T5200 │1.66GHz │ 2.5GB │ Intel GMA 950 │ TFT 15.4"
Αντώνης
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 09 Σεπ 2009, 02:33
Εκτύπωση

Re: GPU που υποστηρίζει OpenCL?

Δημοσίευσηαπό jim137 » 11 Δεκ 2010, 22:54

Το θέμα μεταφέρθηκε στη κατάλληλη ενότητα.

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: GPU που υποστηρίζει OpenCL?

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 12 Δεκ 2010, 03:33

Εδώ μπορείς να δεις ποιες κάρτες γραφικών NVIDIA υποστηρίζουν opencl http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison ... sing_units
ki εδώ για ATI http://developer.amd.com/gpu/atistreams ... t.aspx#two
Για laptop δε ξέρω, θα πρέπει να το ελέγξεις μόνος σου.
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: GPU που υποστηρίζει OpenCL?

Δημοσίευσηαπό simosx » 12 Δεκ 2010, 17:13

Dimitris έγραψε:Εδώ μπορείς να δεις ποιες κάρτες γραφικών NVIDIA υποστηρίζουν opencl http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison ... sing_units
ki εδώ για ATI http://developer.amd.com/gpu/atistreams ... t.aspx#two
Για laptop δε ξέρω, θα πρέπει να το ελέγξεις μόνος σου.


Τουλάχιστον για κάρτες NVidia πρέπει να δεις για υποστήριξη CUDA. Υπάρχουν και κάρτες για φορητούς με τέτοια υποστήριξη,
ωστόσο πρέπει να μάθεις από κάποιο που το έκανε ήδη (π.χ ψάξε στο Google), για να διαπιστώσεις αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια κάρτα γραφικών όπου ταυτόχρονα την προγραμματίζεις.
Αν όντως υπάρχει το πρόβλημα αυτό, τότε μπορεί να χρειαστεί να πάρεις ένα φορητό με δύο κάρτες γραφικών (NVidia + Intel).
Άλλη επιλογή είναι να πάρεις/βρεις ένα φθηνό επιτραπέζιο και να βάλεις μια πρόσφατη κάρτα NVidia. Συνδέεσε μέσω Ethernet για να κάνεις τον προγραμματισμό.

Οπότε, αναζήτησε στο Google με λεκτικά CUDA NVidia Linux proof-of-concept programming OpenCL
Θα θέλαμε να δούμε τα αποτελέσματα της έρευνάς σου καθώς και ένα σύντομο οδηγό για δημιουργία ενός τέτοιου μικρού προγράμματος.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: GPU που υποστηρίζει OpenCL?

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 12 Δεκ 2010, 18:23

Άλλο CUDA, άλλο OpenCL. CUDA είναι η γλώσσα/βιβλιοθήκη μόνο για NVIDIA κάρτες. OpenCL είναι ένα ανοιχτό πρότυπο ανεξαρτήτως κατασκευαστή κάρτας γραφικών. Ο Αντώνης ζήτησε για OpenCL και όχι CUDA.
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας