simosx έγραψε: να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Δυστυχώς η canonical μοιάζει να πειραματίζεται με την υπομονή των ubuntusers.
simosx έγραψε: να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.


simosx έγραψε:Οι ανακαλύψεις δε γίνονται τυχαία από μοναχικούς άγνωστους επιστήμονες.
Τυπικά υπάρχει δίκτυο ανθρώπων (ομάδα) που υποστηρίζουν το έργο και συντελλούν στο αποτέλεσμα.
simosx έγραψε:Η «ανακάλυψή» μας θα ήταν να βοηθήσουμε όλοι
ώστε να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

kikirikou έγραψε:Off topic:simosx έγραψε: να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Δυστυχώς η canonical μοιάζει να πειραματίζεται με την υπομονή των ubuntusers.Αν αυτά που διαβάζω για την 11.04 επιβεβαιωθούν πλήρως(π.χ. αντικατάσταση του gnome
) μπορεί να κερδίσουμε από νέους χρήστες που θα ενθουσιαστούν από τη νέα εμφάνιση, αλλά θα χάσουμε από παλιούς που έχουν συνηθίσει στο gnome και ξερό ψωμί... Και η απώλεια θα είναι μεγαλύτερη αφού οι παλιοί είναι αυτοί που πλησιάζουν και καινούριους στο linux


Th P έγραψε:simosx έγραψε:Οι ανακαλύψεις δε γίνονται τυχαία από μοναχικούς άγνωστους επιστήμονες.
Τυπικά υπάρχει δίκτυο ανθρώπων (ομάδα) που υποστηρίζουν το έργο και συντελλούν στο αποτέλεσμα.
Θά διαφωνήσω μ`αυτό
Αρχιμήδης, Έντισον,Τέσλα, Αινστάιν, Παστέρ.......... η λίστα είναι ατελείωτηsimosx έγραψε:Η «ανακάλυψή» μας θα ήταν να βοηθήσουμε όλοι
ώστε να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα
Η προώθηση τού ελεύθερου λογισμικού είναι πιό σημαντική από μία πατέντα
Φιλικά
Θανάσης Π.

ph03nix έγραψε:Συμφώνω με τον The P.Από κει και πέρα εγώ όσο μπορώ το διαδίδω στους γνωστούς μου.Αν κάνουν όλοι το ίδιο νομίζω δεν τίθεται θέμα!Από κει και πέρα το θέμα είναι αν θα έχεις ενεργούς χρήστες κ όχι απλά αν θα έχεις ξεπεράσει ένα όριο με πολύ λιγότερους ενεργούς χρήστες!

Th P έγραψε:Off topic:ph03nix έγραψε:Συμφώνω με τον The P.Από κει και πέρα εγώ όσο μπορώ το διαδίδω στους γνωστούς μου.Αν κάνουν όλοι το ίδιο νομίζω δεν τίθεται θέμα!Από κει και πέρα το θέμα είναι αν θα έχεις ενεργούς χρήστες κ όχι απλά αν θα έχεις ξεπεράσει ένα όριο με πολύ λιγότερους ενεργούς χρήστες!
Mάλλον συμφωνείς μέ τόν simosx γιατί εγώ συμφώνησα μαζί του![]()
![]()
καί το username είναι Th από το Θανάσης
το The P παραπέμπει αλλού........´![]()
![]()
![]()
Φιλικά
Θανάσης Π.
