Πατέντα για αύξηση χωρητικότητας στα flashάκια ?

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Πατέντα για αύξηση χωρητικότητας στα flashάκια ?

Δημοσίευσηαπό kikirikou » 14 Δεκ 2010, 17:52

Off topic:
simosx έγραψε: να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Δυστυχώς η canonical μοιάζει να πειραματίζεται με την υπομονή των ubuntusers. :wtf: Αν αυτά που διαβάζω για την 11.04 επιβεβαιωθούν πλήρως(π.χ. αντικατάσταση του gnome :thumbdown: ) μπορεί να κερδίσουμε από νέους χρήστες που θα ενθουσιαστούν από τη νέα εμφάνιση, αλλά θα χάσουμε από παλιούς που έχουν συνηθίσει στο gnome και ξερό ψωμί... Και η απώλεια θα είναι μεγαλύτερη αφού οι παλιοί είναι αυτοί που πλησιάζουν και καινούριους στο linux
Γνώσεις ⇛ Linux: το παλεύω ┃ Προγραμματισμός: θεωρία ┃ Αγγλικά,Γερμανικά: Μέτρια
Laptop:
Spoiler: show
Acer Aspire 5715Z (ο Λάζαρος)(πολύ plug and pray κατάσταση)
Λειτουργικά ⇛ Ubuntu 11.04
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής: Intel Pentium dual-core 1.86GHz │ Ram:1GB DDR2 │ Κάρτα γραφικών: Mobile Intel 252MB Accelerator X3100 │Οθόνη: 15.4" WXGA (8ms/220-nit)

Links: Οδηγός προς Νεοεισερχομένους|Δέντρο διανομών(χρονολογικά)|γλωσσάρι
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kikirikou
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: 22 Οκτ 2010, 17:05
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
IRC: kikirikou
Εκτύπωση

Re: Πατέντα για αύξηση χωρητικότητας στα flashάκια ?

Δημοσίευσηαπό Th P » 14 Δεκ 2010, 18:02

simosx έγραψε:Οι ανακαλύψεις δε γίνονται τυχαία από μοναχικούς άγνωστους επιστήμονες.
Τυπικά υπάρχει δίκτυο ανθρώπων (ομάδα) που υποστηρίζουν το έργο και συντελλούν στο αποτέλεσμα.


Θά διαφωνήσω μ`αυτό
Αρχιμήδης, Έντισον,Τέσλα, Αινστάιν, Παστέρ.......... η λίστα είναι ατελείωτη

simosx έγραψε:Η «ανακάλυψή» μας θα ήταν να βοηθήσουμε όλοι
ώστε να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Θα συμφωνήσω απόλυτα
Η προώθηση τού ελεύθερου λογισμικού είναι πιό σημαντική από μία πατέντα
Φιλικά
Θανάσης Π.
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Πατέντα για αύξηση χωρητικότητας στα flashάκια ?

Δημοσίευσηαπό simosx » 14 Δεκ 2010, 18:21

kikirikou έγραψε:Off topic:
simosx έγραψε: να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Δυστυχώς η canonical μοιάζει να πειραματίζεται με την υπομονή των ubuntusers. :wtf: Αν αυτά που διαβάζω για την 11.04 επιβεβαιωθούν πλήρως(π.χ. αντικατάσταση του gnome :thumbdown: ) μπορεί να κερδίσουμε από νέους χρήστες που θα ενθουσιαστούν από τη νέα εμφάνιση, αλλά θα χάσουμε από παλιούς που έχουν συνηθίσει στο gnome και ξερό ψωμί... Και η απώλεια θα είναι μεγαλύτερη αφού οι παλιοί είναι αυτοί που πλησιάζουν και καινούριους στο linux


Δε γίνεται αντικατάσταση του GNOME. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι αντί του GNOME Shell, το Ubuntu 11.04 Desktop θα έχει το Unity. Είμαι και συντονιστής της ελληνικής μεταφραστικής ομάδας του GNOME κάπου δέκα χρόνια, και λέω ότι είναι εντάξει να χρησιμοποιήσει το Ubuntu 11.04 το Unity. Τα GNOME Shell και Unity βασίζονται στο GNOME 3. Αναφέρθηκα στο ζήτημα αυτό και στη λίστα Ubuntu-gr.

Ως κοινότητα ελ/λακ που βασιζόμαστε στο GNOME, έχουμε φθάσει στο σημείο που κάνουμε τη μεγάλη αλλαγή σε εκείνο το επιφανειακό κομμάτι που είναι αυτό που βλέπει ο τελικός χρήστης.
Η ιδέα που επικρατεί είναι ότι πρέπει να κάνουμε το τολμηρό βήμα και να αλλάξουμε τη διασύνδεση με τη πάνω ή κάτω μπάρα εφαρμογών, που έχει ιστορία 15+ χρόνων, από OS/2 και Windows 95.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Πατέντα για αύξηση χωρητικότητας στα flashάκια ?

Δημοσίευσηαπό Anastasios23 » 14 Δεκ 2010, 18:27

πριν απο τρια χρονια αγορασα flasaki 128gb 25 ευρω κινεζικο και υπηρχε και 256gb me 50 ευρω..
το εχω ακομα το συγκεκριμενο flash memory αλλα το εχω χρησιμοποιησει ελαχιστες φορες γιατι ειναι πολυ αργο (3mb read kai 700kb write)
Γνώσεις ⇛ Linux: μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 13.04 32bit σε Desktop
Προδιαγραφές ⇛ AMD Athlon(tm) x2 260 processor 3,2 Ghz│ 2GB RAM │ NVIDIA GeForce 8400GS 512MB│ HD Audio │ TFT 19"(1440*900)
Anastasios23
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 28 Απρ 2009, 22:46
Εκτύπωση

Re: Πατέντα για αύξηση χωρητικότητας στα flashάκια ?

Δημοσίευσηαπό ph03nix » 14 Δεκ 2010, 18:49

Th P έγραψε:
simosx έγραψε:Οι ανακαλύψεις δε γίνονται τυχαία από μοναχικούς άγνωστους επιστήμονες.
Τυπικά υπάρχει δίκτυο ανθρώπων (ομάδα) που υποστηρίζουν το έργο και συντελλούν στο αποτέλεσμα.


Θά διαφωνήσω μ`αυτό
Αρχιμήδης, Έντισον,Τέσλα, Αινστάιν, Παστέρ.......... η λίστα είναι ατελείωτη

simosx έγραψε:Η «ανακάλυψή» μας θα ήταν να βοηθήσουμε όλοι
ώστε να περάσουμε π.χ. τους 100.000 χρήστες, σε σύντομο χρονικό διάστημα.



Θα συμφωνήσω απόλυτα
Η προώθηση τού ελεύθερου λογισμικού είναι πιό σημαντική από μία πατέντα
Φιλικά
Θανάσης Π.


Συμφώνω με τον The P.Από κει και πέρα εγώ όσο μπορώ το διαδίδω στους γνωστούς μου.Αν κάνουν όλοι το ίδιο νομίζω δεν τίθεται θέμα!Από κει και πέρα το θέμα είναι αν θα έχεις ενεργούς χρήστες κ όχι απλά αν θα έχεις ξεπεράσει ένα όριο με πολύ λιγότερους ενεργούς χρήστες!
Γνώσεις ⇛ Linux:Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Desktop :OpenBSD 5.0 -current|Acer Laptop: Ubuntu 10.10 32bit|IBM Thinkpad X60 Laptop:OpenBSD 4.9 -stable.

OpenBSD,security matters.

Άβαταρ μέλους
ph03nix
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 14 Μάιος 2009, 00:56
Τοποθεσία: Athens-Chania(σπουδες)
Εκτύπωση

Re: Πατέντα για αύξηση χωρητικότητας στα flashάκια ?

Δημοσίευσηαπό Th P » 14 Δεκ 2010, 19:00

Off topic:
ph03nix έγραψε:Συμφώνω με τον The P.Από κει και πέρα εγώ όσο μπορώ το διαδίδω στους γνωστούς μου.Αν κάνουν όλοι το ίδιο νομίζω δεν τίθεται θέμα!Από κει και πέρα το θέμα είναι αν θα έχεις ενεργούς χρήστες κ όχι απλά αν θα έχεις ξεπεράσει ένα όριο με πολύ λιγότερους ενεργούς χρήστες!


Mάλλον συμφωνείς μέ τόν simosx γιατί εγώ συμφώνησα μαζί του :problem: :problem:
καί το username είναι Th από το Θανάσης
το The P παραπέμπει αλλού........´ :lol: :lol: :lol:
Φιλικά
Θανάσης Π.
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Πατέντα για αύξηση χωρητικότητας στα flashάκια ?

Δημοσίευσηαπό ph03nix » 14 Δεκ 2010, 21:47

Th P έγραψε:Off topic:
ph03nix έγραψε:Συμφώνω με τον The P.Από κει και πέρα εγώ όσο μπορώ το διαδίδω στους γνωστούς μου.Αν κάνουν όλοι το ίδιο νομίζω δεν τίθεται θέμα!Από κει και πέρα το θέμα είναι αν θα έχεις ενεργούς χρήστες κ όχι απλά αν θα έχεις ξεπεράσει ένα όριο με πολύ λιγότερους ενεργούς χρήστες!


Mάλλον συμφωνείς μέ τόν simosx γιατί εγώ συμφώνησα μαζί του :problem: :problem:
καί το username είναι Th από το Θανάσης
το The P παραπέμπει αλλού........´ :lol: :lol: :lol:
Φιλικά
Θανάσης Π.


Δεν το διατύπωσα καλά: Συμφωνώ στο ότι πρέπει να διαδωθεί το ελεύθερο λογισμικό!Απλά διαφωνώ στην άποψη στην "εικονική ιδέα" των αριθμών!Τι μας ενδιαφέρει πιο πολύ?Να έχουμε πάνω από 100000 χρήστες σο forum λιγότερους σε αριθμό αλλά "ενεργούς" χρήστες?κ όταν λέω ενεργούς δεν εννοώ μόνο στο forum αλλά γενικά στο ελεύθερο λογισμικό!Άπλα συμφώνησα στο πρώτο σκέλος που διαφώνησες με τον σίμο!'Οσο για το λάθος με το όνομα... :P :P :P
Γνώσεις ⇛ Linux:Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Desktop :OpenBSD 5.0 -current|Acer Laptop: Ubuntu 10.10 32bit|IBM Thinkpad X60 Laptop:OpenBSD 4.9 -stable.

OpenBSD,security matters.

Άβαταρ μέλους
ph03nix
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 14 Μάιος 2009, 00:56
Τοποθεσία: Athens-Chania(σπουδες)
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας