καρτα δικτιου αλλαγη σε monitor mode

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

καρτα δικτιου αλλαγη σε monitor mode

Δημοσίευσηαπό bacos » 22 Δεκ 2010, 23:43

καλισπερα παιδια εχω βαλη στο λαπτοπ την εκδοση backtrack 4 και θελω να γυρησω την καρτα δυκτιου σε monitor mode χρησημοπιοω της εξης εντολες


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::ifconfig XXXXXXX
μετα βαζω την εντολη:::::::::::::::iwconfig XXXXXXX
και τελευταια βαζω :::::::::::::::: ifconfig XXXXXX



και δεν αλλαζει τπτ τη λαθως κανω??????????????????????/

Δεν επιτρέπεται η παράθεση λιστών εντολών που να μπορουν να χρησιμοποιηθουν αυτούσιες για την παραβιαση συστημάτων χωρις την αδεια του ιδιοκτητη τους. Αυτό που επιτρέπεται είναι η συζήτηση τεχνικών λεπτομερειών για την κατανόηση του τρόπου λειτουργίας μεθόδων παραβίασης με σκοπό την καλύτερη προστασία μας από τέτοιους κινδυνους.

Τελευταία επεξεργασία από MakisM1 και 23 Δεκ 2010, 11:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Moderation
1 Γνώσεις → Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Αρχάριος ┃ Αγγλικά: Καθόλου
2 Λειτουργικά → Ubuntu 10.10 maverick 64bit (en_US.UTF-8),
3 Προδιαγραφές → Intel Pentium CPU P6100 2.00GHz ‖ RAM 1742 MiB ‖ Acer BA52_CP - Acer TravelMate 5744Z
4 Κάρτες γραφικών: Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 02)
5 Δίκτυα: eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: 0bda:8187 Realtek Semiconductor Corp. RTL8187 Wireless Adapter
bacos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 20 Σεπ 2009, 21:59
Εκτύπωση

Re: καρτα δικτιου αλλαγη σε monitor mode

Δημοσίευσηαπό modenas88 » 23 Δεκ 2010, 02:58

Για βάλε:
έγραψε:ifconfig XXXXX
iwconfig XXXXXX
ifconfig XXXXXXX
iwconfig

Με την τέταρτη εντολή θα ελέγξεις αν όντως έγινε αυτό που θες.

Δεν επιτρέπεται η παράθεση λιστών εντολών που να μπορουν να χρησιμοποιηθουν αυτούσιες για την παραβιαση συστημάτων χωρις την αδεια του ιδιοκτητη τους. Αυτό που επιτρέπεται είναι η συζήτηση τεχνικών λεπτομερειών για την κατανόηση του τρόπου λειτουργίας μεθόδων παραβίασης με σκοπό την καλύτερη προστασία μας από τέτοιους κινδυνους.

Τελευταία επεξεργασία από MakisM1 και 23 Δεκ 2010, 11:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Moderation
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Λίγο (Pascal>mysql>html>uml>C) ┃ Αγγλικά: Καλά
Διανομές ⇛ Ubuntu 12.04 64-bit [κανονική εγκατάσταση, ΌΧΙ wubi] +..
Προδιαγραφές ⇛ Pentium IV 64-bit!│ RAM 3GB │ GeForce 6200 TurboCache │ HD Audio │ TFT 19"
# < Τί είναι το Linux; >_&&_< Γιατί το Linux είναι καλύτερο? >_&&_< Κάτι δεν πάει καλά με τα Vista >
Αν είσαι αρχάριος στο Ubuntu, ακούμπησε το ποντίκι στην λέξη... drivers ;)
Άβαταρ μέλους
modenas88
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 22:21
Εκτύπωση

Re: καρτα δικτιου αλλαγη σε monitor mode

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 23 Δεκ 2010, 03:27

Γιατί δεν ψάχνεις σε ένα σιτε με τέτοιο περιέχομενο για τέτοιες πληροφορίες ? Ας πούμε στο φορουμ του backtrack?
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: καρτα δικτιου αλλαγη σε monitor mode

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 23 Δεκ 2010, 12:02

Απαγορεύονται οι οδηγίες για οτιδήποτε έχει σχέση με ethical kacking σε ανήλικους
Παρακαλώ του συντονιστές να κλειδώσουν το τόπικ ;)


Για να μην έχουμε τα ίδια παρατράγουδα σαν την άλλη φορά ;)
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: καρτα δικτιου αλλαγη σε monitor mode

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 23 Δεκ 2010, 12:12

Αν και το 'ethical kacking' με εχει προβληματισει... το θεμα κλειδωνει...
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας