Η καλύτερη διανομή για KDE

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό yodan000 » 12 Δεκ 2010, 13:12

οκ κατεβάζω το pclinuxos.... είναι rolling disto έτσι; τώρα πιες εντολές χρησιμοποιώ στο τερματικό; θέλω τις αντίστοιχες του apt-get clean, sudo apt-get remove και sudo apt-autoremove.........
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu Gnome τελευταία έκδοση
3 Intel Core i3 CPU M 370 2.40GHz ‖ RAM 3819 MiB ‖ Acer Aspire 5742G
4 NVIDIA Corporation Device [10de:0df1] (rev a1)
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9287 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002e] (rev 01)
yodan000
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 00:32
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό yodan000 » 12 Δεκ 2010, 14:16

λοιπόν το εγκατέστησα αλλά έχω μερικά προβλήματα. πως μπορώ να διαγράψω τον root(έχω 2 χρίστες αλλά όταν μπαίνω με τον άλλο δεν μου βγάζει σα χρίστη τον root) ενώ υπάρχει όταν πάω να βάλω κωδικό εισόδου.... ακόμα όταν αλλάζω γλώσσα για τα ελληνικά δεν μου γράφει gr αλλά μου εμφανίζει ένα κενό τέλος δε μπορώ να βάλω εφέ στην επιφάνεια εργασίας επειδή λέει πως χρισιμοποιεί το xrender και λείπουν κάτι αρχεία.........
επίσης πως κάνω ενημερώσεις;
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu Gnome τελευταία έκδοση
3 Intel Core i3 CPU M 370 2.40GHz ‖ RAM 3819 MiB ‖ Acer Aspire 5742G
4 NVIDIA Corporation Device [10de:0df1] (rev a1)
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9287 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002e] (rev 01)
yodan000
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 00:32
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό fotis23 » 01 Ιαν 2011, 17:53

Καλησπέρα και καλη χρονια.Είχα περάσει κι εγω pclinuxos και σε kde και σε gnome αλλα και στις 2 περιπτωσεις αντιμετωπιζα το εξης προβλημα μολις το συστημα έκανε την πρώτη ενημέρωσει γα κλαποιο λόγο δεν μπορούσα να μπω ξανα σε γραφικο περιβαλλον μου εβγαζει συνεχει graphic system faild...εψαξα αρκετα στο ιντερνετ και στην κοινοτητα αλλα δεν βρήκα κατι.εχει κανεις καμια ιδεα?

edit

Δοκιμασα ξανα την διανομη σε (τεστ δισκο) και αν κανω επιλεκτικη αναβαθμιση προγραμματων δεν αντιμετωπιζω προβλημα με το γραφικο περιβαλλον αλλα καποια προγραμματα οπως π.χ. ο vlc ενω τα εγκαθηστω οταν παταω πανω τους δεν τρεχουν. :wtf: καμία ιδιεα γι αυτο;εχω δοκιμασω και kde και gnome.το ιδιο προβλημα.
Λειτουργικό: Ubuntu 11.04
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Kανονικό Προγραμματισμός: Μέτριος Αγγλικά: Καλά
Desktop:CPU:Core 2 Duo 2.00 M/B:Asus P5B Memory:3 GB DDR2 Γραφικά:ATI Radeon HD 5450 Series

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
fotis23
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 13:43
Τοποθεσία: /home/fotis
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό jemadux » 06 Φεβ 2011, 00:06

για ετοιματζιδικη διανομη δαγκωτο το opensuse μπορεις να βαλεις το KDE την στιγμη που βγαινει αλλα εχει πολλα αποθετηρια ....
για να το στησεις οπως εσυ γουσταρεις δαγκοτο ARCH

Spoiler: show
με konqueror δαγκωτο
ο firefox ειναι ιεροσυλια στο KDE
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό Dstil » 28 Απρ 2011, 18:20

fedora 14 KDE ενα απο τα καλυτερα. δοκιμαστε το.

ερχεται συντομα το fedora 15.
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32bit σε Acer Aspire 5738ZG
Προδιαγραφές ⇛ T4200│ RAM 4GB │ NVIDIA G105M (512 απο συστημα) │
Dstil
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 07 Ιουν 2010, 11:43
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό dim459 » 28 Απρ 2011, 23:03

Σχετικά με το Kubuntu η αλήθεια είναι ότι κατά το παρελθόν πάντα κάτι θα συνέβαινε για να μου σπάσει ελαφρώς τα νεύρα, όμως στη 10.10 και τώρα όσο καιρό έτρεξα την beta του 11.04 δεν αντιμετώπισα το οποιοδήποτε πρόβλημα.
Ότι σου ανέφεραν παραπάνω σχετικά με τα xαρακτηριστικά των debian based διανομών είναι επαρκέστατα, άλλωστε έχεις εγκαταστήσει τόσες πολλές διανομές που σίγουρα έχεις πια προσωπική άποψη για τις διαφορές μεταξύ αυτών και των rpm.
Δεν ξέρω γιατί δεν σου άρεσε το opensuse, αν θες γράψε μας κάτι παραπάνω, μιας και ήταν η πρόταση που θα σου έκανα αν ήθελες να πας σε κάτι διαφορετικό. Κάθε του έκδοση είναι πάντα ιδιαίτερα προσεγμένη.
Τώρα για το Arch δεν έχω άποψη, πάντα με τρώει να το επιχειρήσω και πάντα κοτεύω. Ίσως το καλοκαίρι (και αν καταφέρω να βρω ένα motherboard με socket 478, μια και έχω κάπου παρατημένο ένα P4 στα 2.4 με 2 gb ddr και 256mb vga, του οποίου η mb την έχει <<φάει>> ελαφρώς από ρεύμα και σκέφτομαι να το ξαναστήσω και να του αλλάξω τα φώτα στις δοκιμές).
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό konnn » 29 Απρ 2011, 00:22

ftso έγραψε:Δυστυχώς για εμένα το πρώτο πράγμα που κοιτάω είναι το deb, οπότε σε deb με kde, το μόνο που μπορώ και βρίσκω λειτουργικό είναι το kubuntu.
Το κακό είναι ότι για να το δουλέψεις με αξιοπρέπεια χρησιμοποιώντας το στο έπακρο πρέπει να έχεις λίγες παραπάνω γνώσεις σε σχέση με αυτές που απαιτούνται για να δουλέψεις πχ το ubuntu.
Για πλήρως αρχάριο χρήστη μπορεί να βολεύει, αλλά αν θέλεις κάτι περισσότερο πρέπει να έχεις και κάποιες γνώσεις του τελειότερου interface ever... δηλαδή του bash

Θα μπορέσει να μας δώσει κάποιο παράδειγμα ο ftso;
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Desktop : Ubuntu 16.04 64bit
a Intel Core i3 CPU 530 2.93GHz ‖ RAM 3824 MiB ‖ Intel DH55HC -
b nVidia Device [10de:1040] (rev a1)
c eth0: Intel 82578DC Gigabit Network Connection
3 Notebook : Ubuntu 16.04 64 bit
a Intel Core i3-2365M CPU @ 1.40GHz ‖ RAM 3854 MiB ‖ LENOVO 20197
b Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller
c 5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 2230 ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E

Αυτόματη υπογραφή.
Άβαταρ μέλους
konnn
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3568
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2010, 17:54
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Launchpad: konnn
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας