Εχουν ΜΠουκώσει τα Παραθύρια της Θειάς μου.

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Εχουν ΜΠουκώσει τα Παραθύρια της Θειάς μου.

Δημοσίευσηαπό monkgr » 03 Μάιος 2011, 12:22

Off topic:
Ὄσο μύθος εἶναι τὸ «στὸ Ubuntu εἶναι ὅλα ἕτοιμα» καὶ τὸ «μὲ τὸ Ubuntu δὲν μαθαίνεις», ἄλλο τόσο μύθος εἶναι καὶ τὸ «μὲ ὅλες τὶς διανομὲς μπορεῖς νὰ μάθεις»... τί; Γιατὶ πράγματι μπορεὶς νὰ μάθεις μὲ ὅλες, ἀλλὰ ὄχι τὰ ἴδια πράγματα μὲ τὴν ἴδια εὐκολία καὶ μὲ τὴν ἴδια διεισδυτικότητα.
Εἶναι ἀλήθεια ὅτι, ἀπὸ ὅποια διανομὴ καὶ νὰ ξεκινήσεις, ἂν ἔχεις ὄρεξη καὶ ὑπομονή, μπορεῖς νὰ μάθεις αὐτὰ ποὺ σὲ ἐνδιαφέρουν. Ἀλλὰ ἄλλες ἀνάγκες καλύπτει π.χ. τὸ slackware (ποὺ ἔμεινε τελευταῖο στὸ πέρασμα ἀπὸ τὸν πυρήνα 2.4 στὸν 2.6 γιὰ λόγους σταθερότητας, ἀφοῦ ἀπευθυνόταν στὴν ἀγορὰ τῶν servers) καὶ ἄλλες τὸ Studio64 ἢ τὸ Edubuntu ἢ τὸ Puppy. Μὲ ὅλες αὐτὲς μπορεῖς νὰ μάθεις, ἀλλὰ μὲ ἄλλες μαθαίνεις πιὸ εὔκολα τὰ τοῦ ἤχου, μὲ ἄλλες διευκολύνεσαι στὴν ἐκπαίδευση, μὲ ἄλλες μαθαίνεις εὐκολότερα τὰ τῶν δικτύων καὶ τῶν iptables, μὲ ἄλλες, ποὺ ἔχουν συγκεντρωμένα τὰ configuration files σὲ ἕνα γενικότερο ἀρχεῖο rc.conf (ἀ λὰ BSD), μαθαίνεις νὰ παίζεις μὲ τὴν διαμόρφωση μέσω κονσόλας κ.λπ. Τὁ θέμα εἶναι τί θέλεις νὰ μάθεις καὶ πόσο ἐξοικειωμένος εἶσαι μὲ τὸ ἀντικείμενο.
Ὅπως δὲν θὰ συνιστοῦσα ποτὲ σὲ κάποιον ποὺ κάνει τὰ πρῶτα του βήματα στὸν χειρισμό ὑπολογιστῆ νὰ ξεκινήσει μὲ gentoo, ἔτσι δὲν θὰ συνιστοῦσα σὲ κάποιον προχωρημένο καὶ «ψαγμένο» τὸ Ubuntu desktop edition: Πιὸ πολὺ θὰ τοῦ ταίριαζε τὸ Ubuntu server edition ἤ, ἂν εἶναι καὶ κάπως μαζοχιστής :P , τὸ Ubntu minimal edition, γιὰ νὰ χτίσει μόνος του τὸ σύστημα ὅπως θέλει.
Καλὸ εἶναι, λοιπόν, νὰ ἀποφεύγουμε ἀφορισμοὺς καὶ γενικεύσεις.


Ξεφύγαμε ἀπὸ τὸ ἀρχικὸ θέμα ἢ μοῦ φαίνεται;
Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου, πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα; (Διονύσιος Σολωμός)

[i][color=#FF0040]Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μόνο LaTeX ┃ Ἀγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
monkgr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 21:07
Τοποθεσία: Ρόδος
Εκτύπωση

Re: Εχουν ΜΠουκώσει τα Παραθύρια της Θειάς μου.

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 03 Μάιος 2011, 22:28

monkgr έγραψε:Off topic:
Ὄσο μύθος εἶναι τὸ «στὸ Ubuntu εἶναι ὅλα ἕτοιμα» καὶ τὸ «μὲ τὸ Ubuntu δὲν μαθαίνεις», ἄλλο τόσο μύθος εἶναι καὶ τὸ «μὲ ὅλες τὶς διανομὲς μπορεῖς νὰ μάθεις»... τί; Γιατὶ πράγματι μπορεὶς νὰ μάθεις μὲ ὅλες, ἀλλὰ ὄχι τὰ ἴδια πράγματα μὲ τὴν ἴδια εὐκολία καὶ μὲ τὴν ἴδια διεισδυτικότητα.
Εἶναι ἀλήθεια ὅτι, ἀπὸ ὅποια διανομὴ καὶ νὰ ξεκινήσεις, ἂν ἔχεις ὄρεξη καὶ ὑπομονή, μπορεῖς νὰ μάθεις αὐτὰ ποὺ σὲ ἐνδιαφέρουν. Ἀλλὰ ἄλλες ἀνάγκες καλύπτει π.χ. τὸ slackware (ποὺ ἔμεινε τελευταῖο στὸ πέρασμα ἀπὸ τὸν πυρήνα 2.4 στὸν 2.6 γιὰ λόγους σταθερότητας, ἀφοῦ ἀπευθυνόταν στὴν ἀγορὰ τῶν servers) καὶ ἄλλες τὸ Studio64 ἢ τὸ Edubuntu ἢ τὸ Puppy. Μὲ ὅλες αὐτὲς μπορεῖς νὰ μάθεις, ἀλλὰ μὲ ἄλλες μαθαίνεις πιὸ εὔκολα τὰ τοῦ ἤχου, μὲ ἄλλες διευκολύνεσαι στὴν ἐκπαίδευση, μὲ ἄλλες μαθαίνεις εὐκολότερα τὰ τῶν δικτύων καὶ τῶν iptables, μὲ ἄλλες, ποὺ ἔχουν συγκεντρωμένα τὰ configuration files σὲ ἕνα γενικότερο ἀρχεῖο rc.conf (ἀ λὰ BSD), μαθαίνεις νὰ παίζεις μὲ τὴν διαμόρφωση μέσω κονσόλας κ.λπ. Τὁ θέμα εἶναι τί θέλεις νὰ μάθεις καὶ πόσο ἐξοικειωμένος εἶσαι μὲ τὸ ἀντικείμενο.
Ὅπως δὲν θὰ συνιστοῦσα ποτὲ σὲ κάποιον ποὺ κάνει τὰ πρῶτα του βήματα στὸν χειρισμό ὑπολογιστῆ νὰ ξεκινήσει μὲ gentoo, ἔτσι δὲν θὰ συνιστοῦσα σὲ κάποιον προχωρημένο καὶ «ψαγμένο» τὸ Ubuntu desktop edition: Πιὸ πολὺ θὰ τοῦ ταίριαζε τὸ Ubuntu server edition ἤ, ἂν εἶναι καὶ κάπως μαζοχιστής :P , τὸ Ubntu minimal edition, γιὰ νὰ χτίσει μόνος του τὸ σύστημα ὅπως θέλει.
Καλὸ εἶναι, λοιπόν, νὰ ἀποφεύγουμε ἀφορισμοὺς καὶ γενικεύσεις.


Ξεφύγαμε ἀπὸ τὸ ἀρχικὸ θέμα ἢ μοῦ φαίνεται;


Σωστότατος! Απλα ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω την τρελα με το BackTRack 4 οκ τα εχει ενσωματωμενα μεσα???? Το ettercap , wireshark κτλπ για να την δεις χακεροκρακερας? :D λες και εδω αν δωσεις μια

sudo install wireshark θα παθεις κατι ... ενταξει και αυτο πανω κατω μεσα στο θεμα ειναι οποτε οκ.
Μιας και παει λιγο και η κουβεντα και στις διανομες.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας