Αγορά laptop ?

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Αγορά laptop ?

Δημοσίευσηαπό Bagelis » 04 Μάιος 2011, 21:43

Την τρίτη 10 του μηνός έχει γενέθλια η αδερφή μου και θα τις πάρω ένα laptop το θέμα είναι ότι δεν ξέρω ποιό με συμφέρει γιατί κτλπ. Θα ήθελα αν γίνεται να μου προτείνεται κάποια laptop εσείς που ξέρεται. Η χρήση του θα είναι απλή ( internet και κανα έγγραφο αν τύχει ) τα λεφτά να κυμαίνονται γύρω στα 400-500 ευρω. Απευθύνομαι σε εσάς γιατί ξέρεται πολλά πραγματάκια και επιπλέον το laptop θα τρέχει Linux ( ubuntu ). Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Χαμηλός ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 10.04( LTS ) x64 bit
Προδιαγραφές ⇛ Intel core i5 │ 8GB │Nvidia GTS 250 1Gb │8139 │ HDD Audio │ TFT 22'' │
Άβαταρ μέλους
Bagelis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2009, 21:27
Εκτύπωση

Re: Αγορά laptop ?

Δημοσίευσηαπό aeolianfire » 04 Μάιος 2011, 21:53

Εγώ τον Ιανουάριο αγόρασα έναν Copmact Presario.. γύρο στα 400 ευρό .... (με παραθύρια όμως ). Τρέχει μια χαρά το Ubuntu και είναι για παραπάνω από απλή χρήση

http://www.multirama.gr/products/product?pid=0585777&catid=010200

Αν το ψάξεις λίγο θα βρεις πολύ καλές ευκαιρίες

Υ.Γ

Επίσης μπορείς να δεις και εδώ
http://www.linuxinside.gr/forum/laptops-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-linux
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: HTML ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
Desktop
1 Ubuntu 11.04 natty 64-bit (en_US.UTF-8)
2 CPU: 4x Intel Core2 Quad CPU Q9400 2.66GHz RAM 4973 MB
3 nVidia GT216 [GeForce GT 220]
4 eth0: Atheros Communications AR8121/AR8113/AR8114
Laptop
2 Ubuntu 10.10 maverick 32-bit
3 CPU: 2x Celeron Dual-Core CPU 2.10GHz ‖ RAM 2450 MB ‖HP Presario CQ56 Notebook
4 Intel Mobile 4 Series Chipset
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express⋮wlan0: RaLink RT3090 1T/1R PCIe
Άβαταρ μέλους
aeolianfire
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 22 Απρ 2011, 22:58
IRC: aeolianfire
Εκτύπωση

Re: Αγορά laptop ?

Δημοσίευσηαπό max mortimer47 » 10 Μάιος 2011, 14:52

Aπό τη στιγμή που το θέλει για τόσο απλές λειτουργιες θα σου πρότεινα ένα νετμπουκ,με 300 ευρω παίρνεις αξιοπρεπεστατο νετμπουκ,τσεκαρε εδω>
http://www.e-shop.gr/search_per.phtml?& ... lter-166=1
Γνώσεις ⇛ Linux:μέτριο ┃ Προγραμματισμός:Python σε πολυ αρχικο σταδιο┃Αγγλικά:Καλά
Λειτουργικο ⇛Ubuntu 12.04 64 bit/Win 7 64 bit Home Premium
Προδιαγραφές⇛Laptop:┃Amd A4 3300 (1,9ghz-2,5ghz/2 cores)┃Ram 8GB DDR3 PC3 10600 (2x4GB)┃AMD Dual Graphics= APU 6480g (512 MB Vram shared from RAM) + AMD Radeon 6650 with 1gb Vram┃HDD 500 GB & SSD 128GB
Άβαταρ μέλους
max mortimer47
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 05 Δεκ 2010, 22:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας