Παρήγγειλα το Pioneer DEH-9300SD που κοστιζει 188 ευρω (ας ειναι καλα το skroutz) . Eχει πάνω του ολα τα απαραιτητα : ραδιο/mp3/usb/sd
Nα κάνω μια τελευταία ερώτηση : Ειναι δύσκολο να το τοποθετήσω μονος μου ? Οχι τπτ αλλο μην πληρωνω και εργατικά για τοποθέτηση που μπορω να την κανω και μονος μου

