Γεια σας παιδια σκεφτομαι να αγορασω το Turbo-X Maestro HR i5-450
http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GP ... i5-450.htm
Θελω να ακουσω γνωμες και για το συγκεκριμενο μοντελο αλλα και για την Turbo-X γενικοτερα ευχαριστω








pros έγραψε:Το πρόβλημα το μεταφέρουν στον χονδρέμπορο που αντιπροσωπεύει την clevo, έτσι είναι λίγο πιο χουβαρντάδες. Φυσικά και δεν εισάγουν μόνοι τους από την Ταϊβάν...
DEAN έγραψε:δεν ξερω ισος επειδη ο πωλητής στο πλαισιο τον ανεβασε στο θεο
DEAN έγραψε:Ηθελα να ειστε ποιο αντικιμενικοι γι αυτο δεν σας το ειπα απο την αρχη...
