Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό DEAN » 07 Αύγ 2011, 17:39

Γεια σας παιδια σκεφτομαι να αγορασω το Turbo-X Maestro HR i5-450
http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GP ... i5-450.htm
Θελω να ακουσω γνωμες και για το συγκεκριμενο μοντελο αλλα και για την Turbo-X γενικοτερα ευχαριστω
Τελευταία επεξεργασία από jim137 και 08 Αύγ 2011, 23:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Μεταφορά θέματος
LinuxMint 10 Julia/XP Μνήμη 1,5 GΒ Επεξεργαστής Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2,80GHz
Άβαταρ μέλους
DEAN
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 02 Δεκ 2010, 16:53
Εκτύπωση

Re: Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό headless » 07 Αύγ 2011, 19:55

Ποτέ δεν συμπάθησα τα μεγάλα (διάβασε,πάνω από 15 ίντσες) λάπτοπ.
Είναι ολόκληρα «γομάρια» και αυτό είναι σημαντικό μειονέκτημα για την φορητότητα,περισσότερο σαν desktop replacements λογίζονται.
Εκτός αυτού ποτέ δεν θα καθόμουν να δώ ταινία ή να παίξω games σε λάπτοπ.
Αν εξαιρέσεις τις ενστάσεις για την κατηγορία του μηχανήματος παντως,τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι μάλλον ικανοποιητικά.
Αν και πρέπει να πώ φίλε,οτι με τόσα λεφτά θα μπορούσες να στήσεις αξιοπρεπέστατο desktop υπολογιστή.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό DEAN » 07 Αύγ 2011, 20:11

Βασικα θελω λαπτοπ γιατι θα το περνω και στο εξωχικο και τοσα χρονια desktop έχω βαρεθει να καθομαι μονο στο γραφειο...
Το θέλω 17 ινστων γιατι θελει να το χειριζεται και ο πατερας μου και δεν τον βολευει μικροτερη οθονη, παντος αυτο που λες για την 15αρα έχεις δικαιο ειναι πολυ βολικο, τωρα για τα games δεν έχω προβλημα μην σου πω ότι μου αρεσει και καλυτερα το λαπτοπ.
Περισοτερο θελω να ακουσω της αποψεις σας για τα τεχνικα χαρακτηριστικα που έχει και για την εταιρεια αν έχετε ακουσει κατι απο θεμα αξιοπιστιας.
LinuxMint 10 Julia/XP Μνήμη 1,5 GΒ Επεξεργαστής Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2,80GHz
Άβαταρ μέλους
DEAN
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 02 Δεκ 2010, 16:53
Εκτύπωση

Re: Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό geosanto » 07 Αύγ 2011, 21:18

Ούτε να το σκέφτεσαι για το συγκεκριμένο μηχάνημα. Καλό θα ήταν να πει κάποιος σ'αυτά τα μαγαζιά, να σταματήσουν κάποια στιγμή να ψάχνουν για κορ...α.

Ο συγκεκριμένος Turbo-X Maestro HR i5-450 στην πραγματικότητα είναι ο Clevo W170HN. Απ'ότι βλέπεις βγαίνει σε αρκετές εκδόσεις, ότι παραγγείλει ο... πελάτης. (Δηλ. το πλαίσιο).

Λίγα λόγια για τους Turbo-x (ή τους Clevo). Γιατί αν κατάλαβες είναι το ίδιο πράγμα. Η Clevo είναι μια Ταϊβανέζικη εταιρία που κατασκευάζει πάρα πολλά μοντέλα Η/Υ και τα διοχετεύει κυρίως μέσω ΟΕΜ (Φασόν) διανομέων όπου αυτοί απλά βάζουν το δικό τους όνομα επάνω. Η ποιότητα τους; Από μέτρια μέχρι απλά καλή, ότι παραγγείλει πάλι ο... πελάτης.

Ο υπερτιμημένος (799,00 €) Turbo-X Maestro HR i5-450, με την κάρτα γραφικών GeForce GT 540M, έχει score στο passmark 728.

Μήπως να κοίταγες και τον HP Pavilion dv7-6010EV (στα 750,00€) με 17αρα οθόνη με λίγο μικρότερη CPU αλλά με κάρτα γραφικών την κλάσεις ανώτερη Radeon HD 6770M η οποία έχει score... 1454. (Το πλαίσιο τον έχει 799,00€ !)
Γνώσεις Linux: Καλές┃Προγραμματισμός: Ναι┃Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 12.04 LTS 32┃Asus P4B533-E│P4 3.06│2gb ddr│GF7950GT AGP│WiFi zydas zd1211│4x320gb raid1+2x500gb
Ubuntu 12.04 LTS 64┃Asus P5K Premium-WiFi│Q6600│4gb ddr2│GF9800GTX│WiFi ob Realtek RTL8187│4x2tb raid5
Ubuntu 12.04 LTS 64┃HP XW8400│2xQuad Xeon X5365 3.00│32gb ddr2 ECC│Quadro FX4500│WiFi Realtek RTL8188SU│2x256gb ssd raid0+4x2tb raid10 sas
FreeNAS 8.0.4 64 Server┃Norco RPC-4224 4U│X6DHE-G2│2x2.8 Xeon│16gb ddr2 ECC│3x8 sata raid Cont.AOC-SAT2-MV8│24x1tb
geosanto
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 22 Φεβ 2010, 18:09
Εκτύπωση

Re: Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό DEAN » 07 Αύγ 2011, 22:05

geosanto ωραιος και αυτος που μου προτεινεις αλλα μου αρεσε και ο Turbo-X δεν ξερω ισως επειδη ο πωλητής στο πλαισιο τον ανεβασε στο θεο
Και τι δεν μου έχει πει... μεσα σε αυτα που μου ειπε ειναι οτι έχει μεγαλυτερη εγγυηση και οταν τελειώσει ότι προβλημα και να παρουσιαστει θα μου το λυσουν οτι εχει usb 3 αλλα πολλα τελος παντο για να μην τα πολυλογω τον πηρα...
Ηθελα να ειστε ποιο αντικιμενικοι γι αυτο δεν σας το ειπα απο την αρχη...
Παντος ακομη θελω να ακουσω την αποψη σας
Τελευταία επεξεργασία από DEAN και 08 Αύγ 2011, 00:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
LinuxMint 10 Julia/XP Μνήμη 1,5 GΒ Επεξεργαστής Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2,80GHz
Άβαταρ μέλους
DEAN
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 02 Δεκ 2010, 16:53
Εκτύπωση

Re: Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό pros » 07 Αύγ 2011, 22:28

Τα clevo από το πλαίσιο, έχουν ένα πλεονέκτημα σε ότι αφορά την εγγύηση. Σε περίπτωση προβλήματος είναι εύκολο να βρεθείς με νέο μηχάνημα. Το πρόβλημα το μεταφέρουν στον χονδρέμπορο που αντιπροσωπεύει την clevo, έτσι είναι λίγο πιο χουβαρντάδες. Φυσικά και δεν εισάγουν μόνοι τους από την Ταϊβάν...

Υπάρχει και το θέμα της διαδεδομένης σε όλη την αγορά απάτης, με την διάρκεια των εγγυήσεων.
viewtopic.php?f=44&t=13402 http://www.efpolis.gr/el/library2.html? ... tdown&id=5

Σχετικά εύκολα, αρκεί λίγη επιμονή, αποδέχονται την διετή ισχύ της εγγύησης. Απ' ότι καταλαβαίνω στην περίπτωση σου το ανέφεραν σαν επιχείρημα στην πώληση. Αυτά από προσωπική εμπειρία.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μηχανήματος είναι πολύ καλά! Καλορίζικος!
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό DEAN » 07 Αύγ 2011, 22:32

Ευχαριστω :D
LinuxMint 10 Julia/XP Μνήμη 1,5 GΒ Επεξεργαστής Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2,80GHz
Άβαταρ μέλους
DEAN
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 02 Δεκ 2010, 16:53
Εκτύπωση

Re: Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό dim459 » 07 Αύγ 2011, 22:52

Αφού ούτως ή άλλως τον πήρες καλορίζικος.
Αν και έχω σοβαρές επιφυλάξεις όσον αφορά στην τιμολογιακή πολιτική του Πλαισίου (και την αναμενόμενη εμμονή τους να προωθούν τα «δικά τους» Turbo X), οφείλω να ομολογήσω ότι όσες φορές τέθηκε θέμα αντικατάστασης συσκευής η ανταπόκρισή τους ήταν ΑΜΕΣΗ, χωρίς «σου-ξου-μου», άσε που τις περισσότερες φορές την πρότειναν οι ίδιοι.
Δεν ξέρω τι εμπειρίες έχουν οι άλλοι, οι δικές μου τουλάχιστον ως προς αυτόν τον τομέα μου έχουν αφήσει άριστες εντυπώσεις.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: Ποια η γνωμη σας για το Turbo-X Maestro HR i5-450

Δημοσίευσηαπό geosanto » 07 Αύγ 2011, 23:42

pros έγραψε:Το πρόβλημα το μεταφέρουν στον χονδρέμπορο που αντιπροσωπεύει την clevo, έτσι είναι λίγο πιο χουβαρντάδες. Φυσικά και δεν εισάγουν μόνοι τους από την Ταϊβάν...

Φυσικά και τους εισάγουν μόνοι τους από την Ταϊβάν. Η τελευταία παρτίδα εκτελωνίστηκε στις 12 Ιουλίου. Η Clevo παρότι είναι κολοσσός σαν εταιρία, με τεράστιες εξαγωγές σαν brand name δεν υπάρχει στην Ελλάδα, ούτε ως χονδρική, ούτε ως λιανική πώληση. Εννοείτε ότι δεν υπάρχει και αντιπρόσωπος. Άλλο παράδειγμα "φασόν" είναι οι μητρικές Turbo-X όπου και κατασκευάζονται από την Foxconn.

Αλλά έχουν και κάτι καλό. Στο θέμα του after sales service σαν εταιρία το πλαίσιο, έχει (δικαίως) ένα από τα καλύτερα ονόματα.

DEAN έγραψε:δεν ξερω ισος επειδη ο πωλητής στο πλαισιο τον ανεβασε στο θεο

Θα μου φαινόταν πάρα πολύ παράξενο (μέχρι και ύποπτο) να έκανε κάτι διαφορετικό!

DEAN έγραψε:Ηθελα να ειστε ποιο αντικιμενικοι γι αυτο δεν σας το ειπα απο την αρχη...

Ωραία αυτή η μέθοδος αλλά έχει ένα μειονέκτημα. Αν διαπιστώσουμε εκ των υστέρων, ότι δώσαμε πιο πολλά και πήραμε κάτι υποδεέστερο, νιώθουμε παράξενα.
Γνώσεις Linux: Καλές┃Προγραμματισμός: Ναι┃Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 12.04 LTS 32┃Asus P4B533-E│P4 3.06│2gb ddr│GF7950GT AGP│WiFi zydas zd1211│4x320gb raid1+2x500gb
Ubuntu 12.04 LTS 64┃Asus P5K Premium-WiFi│Q6600│4gb ddr2│GF9800GTX│WiFi ob Realtek RTL8187│4x2tb raid5
Ubuntu 12.04 LTS 64┃HP XW8400│2xQuad Xeon X5365 3.00│32gb ddr2 ECC│Quadro FX4500│WiFi Realtek RTL8188SU│2x256gb ssd raid0+4x2tb raid10 sas
FreeNAS 8.0.4 64 Server┃Norco RPC-4224 4U│X6DHE-G2│2x2.8 Xeon│16gb ddr2 ECC│3x8 sata raid Cont.AOC-SAT2-MV8│24x1tb
geosanto
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 22 Φεβ 2010, 18:09
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας