Πρέπει να βγάζετε τον υπολογιστή σας από την πρίζα,ισχυει;

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Πρέπει να βγάζετε τον υπολογιστή σας από την πρίζα,ισχυε

Δημοσίευσηαπό clepto » 05 Σεπ 2011, 01:51

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση

Re: Πρέπει να βγάζετε τον υπολογιστή σας από την πρίζα,ισχυε

Δημοσίευσηαπό matthew » 05 Σεπ 2011, 11:27

Blacknight έγραψε:Καλησπερα παιδιά! χαζευα στο ιντερνετ και βρήκα αυτό το αρθρο σε αυτό το γνωστό site! Ισχυει ή ειναι παραπλάνηση για εμας τους ανίδεους που μας πασάρουν οτι να ειναι!
http://tech.in.gr/consult/article/?aid=1231125156

:wtf: Ούτε ο Γκαίμπελς (υπουργός προπαγάνδας των Ναζί) :twisted: δε θα μπορούσε να σκεφτεί καλύτερη προπαγάνδα!
Γνώσεις Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
matthew
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1349
Εγγραφή: 25 Αύγ 2008, 01:35
Εκτύπωση

Re: Πρέπει να βγάζετε τον υπολογιστή σας από την πρίζα,ισχυε

Δημοσίευσηαπό Alexandros_ » 05 Σεπ 2011, 12:52

έγραψε:Μπορεί ο μέσος χρήστης υπολογιστή να προστατευτεί από τέτοια φαινόμενα; «Μόνο αν βγάζει τον υπολογιστή από την πρίζα, όποτε δεν τον χρησιμοποιεί. Έτσι, το όφελος είναι διπλό, καθώς εξοικονομεί και ενέργεια», σημείωσε η κα Καραγιάννη.


Προτεινω οσοι μπορειτε να το χτιζετε κ ολας με λιγο τσιμεντακι γυρο γυρο...και μετα μην φοβαστε τιποτα...!!!
Άβαταρ μέλους
Alexandros_
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: 11 Φεβ 2009, 21:02
Τοποθεσία: Ubuntu planet_(Ελλαδα!)
Εκτύπωση

Re: Πρέπει να βγάζετε τον υπολογιστή σας από την πρίζα,ισχυε

Δημοσίευσηαπό geosanto » 05 Σεπ 2011, 16:08

Blacknight έγραψε:Πρέπει να βγάζετε τον υπολογιστή σας από την πρίζα,ισχυει;

Ναι, ισχύει. Αν θέλεις να φέρεις στο κεφάλι του συντάκτη το κουτί του μηχανήματος, θα σ' εμποδίζει το καλώδιο τροφοδοσίας.

Άλλο ένα τεχνοφοβικό άρθρο γεμάτο (ηθελημένες;) ανακρίβειες, έλλειψη πηγών, παραφιλολογίας και παραπληροφόρησης. Όπου περνούμε ένα παλιό και γνωστό θέμα και του ρίχνουμε αρκετή δόση social network από πάνω. Αν δεν υπήρχαν λέξεις όπως "Facebook, Gmail και Hotmail" ούτε που θα γύριζε ο μέσος αναγνώστης να το κοιτάξει.

Άρθρο του στυλ: "Σπέρνουμε φόβο, για να πουλάμε ασφάλεια". Οπότε τώρα ξέρετε. Αν σας κλέψουν τον υπολογιστή και δεν ήταν στην πρίζα την ώρα της κλοπής, μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι. Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή. Δεν θα τα μάθει κανείς. Γιατί ως γνωστόν το πρώτο πράγμα που θα κάνει (αμέσως, εντός μερικών λεπτών) είναι να ανταλλάσσει μνήμες και να χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό με σκοπό την απόκτηση του κωδικού σας στο facebook.

Παντός λέει και κάποιες αλήθειες εδώ:

έγραψε:Ερώτηση: Τί γίνεται, όμως, σε περίπτωση υπολογιστών κοινής χρήσης, σε χώρους όπως τα ίντερνετ καφέ, όπου ο χρήστης δεν μπορεί να αποσυνδέσει τον υπολογιστή από το ρεύμα;
Απάντηση: «Σε αυτή την περίπτωση», σημείωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Κάτος, «ελάχιστα μπορεί να κάνει ο ίδιος ο χρήστης. Αυτό που χρειάζεται είναι να υπάρχει ένα προεγκατεστημένο λογισμικό ασφαλείας».

Πράγματι το λογισμικό ασφαλείας έχει και όνομα. Λέγεται: GNU/Linux.

Υ.Γ Πέρα την πλάκα, το πιο αδύνατο σημείο σε όλα τα συστήματα ασφαλείας, είναι ο ίδιος ο χρήστης. Πηγαίνετε σε μια οτιδήποτε δημόσια υπηρεσία. Όλοι οι κωδικοί πρόσβασης (προσωπικοί και υπηρεσιακοί) είναι γραμμένοι σε χαρτάκια κολλημένα πάνω στις οθόνες.
Γνώσεις Linux: Καλές┃Προγραμματισμός: Ναι┃Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 12.04 LTS 32┃Asus P4B533-E│P4 3.06│2gb ddr│GF7950GT AGP│WiFi zydas zd1211│4x320gb raid1+2x500gb
Ubuntu 12.04 LTS 64┃Asus P5K Premium-WiFi│Q6600│4gb ddr2│GF9800GTX│WiFi ob Realtek RTL8187│4x2tb raid5
Ubuntu 12.04 LTS 64┃HP XW8400│2xQuad Xeon X5365 3.00│32gb ddr2 ECC│Quadro FX4500│WiFi Realtek RTL8188SU│2x256gb ssd raid0+4x2tb raid10 sas
FreeNAS 8.0.4 64 Server┃Norco RPC-4224 4U│X6DHE-G2│2x2.8 Xeon│16gb ddr2 ECC│3x8 sata raid Cont.AOC-SAT2-MV8│24x1tb
geosanto
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 22 Φεβ 2010, 18:09
Εκτύπωση

Re: Πρέπει να βγάζετε τον υπολογιστή σας από την πρίζα,ισχυε

Δημοσίευσηαπό Blacknight » 05 Σεπ 2011, 20:19

Διάβαζα τα σχολια σας! και το συμπέρασμα μου σαν αρχάριος χρήστης ειναι οτι....είστε φοβεροί! Εχω γελάσει με την ψυχή μου με τα σχόλια σας! Μπράβο σας! Πιστεύω οτι τους εχεται ξεφτιλίσει τελείως! Πρειπει να μπει στους οδηγούς "οποιος δεν εχει κεφια,ας διαβάσει αυτο το θεμα! :P ) Βέβαια λετε και πράγματα σωστά (προσωπική μου άποψη!)
Ευχαριστώ πολυ που ασχοληθήκατε με το θεμα και πιστεύω θα διασκεδάσατε και εσεις οταν το διαβάσατε! και εγω είμαι τις αποψεις οτι ειναι χαζομάρες,αλλά ειμαι αρχάριος οπως ειπα ακόμα και γι'αυτο το πόσταρα! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ για ακόμα μια φορά γιατι μέσα απο το χιούμορ σας δίνεται μια σωστή απάντηση!
Ευχαριστώ πολυ και συνεχίστε ετσι! :bow: :bow: :bow:
1 Γνώσεις → Linux: Αρχάριος ┃Προγραμματισμός: Καθόλου ┃Αγγλικά: Αρχάριος
2 Λειτουργικά → Ubuntu 12.04 Lts32bit(/dev/sda1), Bodhi linux 1.2
3 Προδιαγραφές → Intel Core2 Duo CPU T8100 2.10GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ Quanta 30D2 - HP Pavilion dv6700 Notebook PC
4 Κάρτες γραφικών: nVidia G86 [GeForce 8400M GS] [10de:0427]
5 Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136]
Άβαταρ μέλους
Blacknight
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 17:52
Τοποθεσία: Λάρισα
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας