City Bus simulator 20101

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

City Bus simulator 20101

Δημοσίευσηαπό Psycous » 06 Σεπ 2011, 22:57

Παιδια καλησπερα εχω κανει εγκατασταση το παιχνιδι cbs 2010 το οποιο εχει ελαχιστες απαιτησεις :
CPU: 2.0 GHz Core 2 Duo, AMD Athlon MP multicore processor or comparable
RAM: 1 GB (Windows® XP)
2 GB (Windows® Vista)
VGA: Graphics Card: Nvidia GeForce 86xx or a comparable ATI-Graphics Card
DX: DirectX® 9.0c
OS: Windows® Vista / XP
3.0 GB

Και ο υπολογιστης μου ειναι :Acer Aspire 5930
cpu:Intel core duo cpu p8400 @ 2.26 Ghz 2.27ghz
ram 4 gb
vista 32 bit

Το Προβλημα που εχω ειναι κολλαει εχω κανει καθαρισμο αλλα δεν παυει να υπαρχει
τι αλλο μπορω να κανω οι απαιτησεις δεν ταιριαζουνε ???
ευχαριστω προκαταβολικα
Τελευταία επεξεργασία από jim137 και 24 Σεπ 2011, 20:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Μεταφορά θέματος
Psycous
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 06 Σεπ 2011, 22:46
Εκτύπωση

Re: City Bus simulator 20101

Δημοσίευσηαπό modenas88 » 07 Σεπ 2011, 00:52

Που θέλεις να το εγκαταστήσεις; Στο Ubuntu ή στα Win... :?:

Απ' ό,τι είδα, το game παίζει "μόνο" στα win.
Αν όμως θες να το εγκαταστήσεις στο Ubuntu, μπορείς να το κάνεις μέσω της εφαρμογής wine (windows emulator), αφού την εγκαταστήσεις πρώτα.
Υπάρχουν -εδώ- οδηγοί/how-to για να εγκαταστήσεις το wine και για το ρυθμίσεις στα μέτρα σου, όπως πχ αυτός Εγκατάσταση του wine
Δηλαδή... θα εγκαταστήσεις έναν "Προσομοιωτή λεωφορείου" (Bus simulator), μέσα σε έναν "Εξομοιωτή των windows" (wine)... :!: :!: :!:
Coool... 8-)
Επίσης εδώ [ Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες για εύκολη εύρεση ], μπορείς να βρεις how-to's για πολλά θέματα!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Λίγο (Pascal>mysql>html>uml>C) ┃ Αγγλικά: Καλά
Διανομές ⇛ Ubuntu 12.04 64-bit [κανονική εγκατάσταση, ΌΧΙ wubi] +..
Προδιαγραφές ⇛ Pentium IV 64-bit!│ RAM 3GB │ GeForce 6200 TurboCache │ HD Audio │ TFT 19"
# < Τί είναι το Linux; >_&&_< Γιατί το Linux είναι καλύτερο? >_&&_< Κάτι δεν πάει καλά με τα Vista >
Αν είσαι αρχάριος στο Ubuntu, ακούμπησε το ποντίκι στην λέξη... drivers ;)
Άβαταρ μέλους
modenas88
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 22:21
Εκτύπωση

Re: City Bus simulator 20101

Δημοσίευσηαπό Psycous » 08 Σεπ 2011, 23:01

Βασικα φιλε μου το εχω εγκαταστησει στα vista ομως κολλαει πολλη ,δεν ξερω και πολλα απο υπολογιστες αλλα οι απαιτησεις του παιχνιδιου με της απαιτησεις του υπολογιστη δεν ταιριαζουνε ??? υπαρχει καποια λυση ?
Psycous
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 06 Σεπ 2011, 22:46
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας