Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 30 Σεπ 2011, 21:57

Πριν κλειδωσεις το θεμα αν το κλειδωσεις σε παρακαλω θελω να μου απαντησεις και περιμενω
και την απαντηση του αλλουνου. Ασε τις εντασεις κτλπ δεν παθαινουμε κατι δεν ειμαστε ζαχαρη.
Δεν ξηγιεσαι σωστα με το να παιρνεις την θεση καποιου που δεν ξερεις αν εχει δικιο ή αδικο.

Θελω αν καποιος που οντως δεν εχει λογαριασμο στο φεησμπουκ να δει αμα μπορει να δει το βιντεο που ανεβασα
οκ? Ευχαριστω ;)
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό evolgen » 30 Σεπ 2011, 21:59

Παρακαλώ κι εγώ να χαμηλώσουν οι τόνοι και να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι παρακολουθούν το forum και ανήλικοι.

Το να μειώνεις ένα έργο ελεύθερου λογισμικού, επειδή θεωρείς το δικό σου καλύτερο,
είναι απαράδεκτη συμπεριφορά και δε συμβαδίζει με τις αρχές του ελεύθερου λογισμικού.

Γνώσεις Linux: Μέτριο++ ┃ Προγραμματισμός: Perl, R, Python, SQL, C, Common Lisp, BashΑγγλικά: Άριστα

1. Ubuntu 14.04 trusty
2. Intel Core i7-3520M CPU @ 2.90GHz ‖ RAM 7892 MiB
3. Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
4. eth0: Broadcom NetXtreme BCM57765 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:16b4] (rev 10) ⋮ eth1: Broadcom BCM4331 802.11a/b/g/n [14e4:4331] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
evolgen
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2010, 14:22
Τοποθεσία: UK
IRC: bioevolgenec
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 30 Σεπ 2011, 22:00

Star_Light έγραψε:Θελω αν καποιος που οντως δεν εχει λογαριασμο στο φεησμπουκ να δει αμα μπορει να δει το βιντεο που ανεβασα
οκ? Ευχαριστω ;)
Κανε αποσύνδεση και προσπάθησε να το δεις!! XD

Star_Light έγραψε:Δεν ξηγιεσαι σωστα με το να παιρνεις την θεση καποιου που δεν ξερεις αν εχει δικιο ή αδικο.
Δεν υποστήριξα κανεναν. Δεν ειμαι εδω για αυτη τη δουλειά. Τη γνώμη μου και μονο εξέφρασα. Ειναι ενοχλητικό και αυτό ή σε ενοχλεί που δε συμφωνούμε? Και δε μιλάω ειρωνικά απλά θέλω να δω πιο ακριβώς είναι το πρόβλημα

Star_Light έγραψε:Ασε τις εντασεις κτλπ δεν παθαινουμε κατι δεν ειμαστε ζαχαρη.
Δεν είμαστε γήπεδο εδω. Εχει δίκαιο ο evolgen
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 30 Σεπ 2011, 22:04

Επειδη εκανα αποσυνδεση και το βλεπω για αυτο στο λεω.
Εσυ εχεις δοκιμασει καθολου να το δεις? ή βιαστηκες να παρεις την θεση του αλλουνου?
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 30 Σεπ 2011, 22:10

Star_Light έγραψε:Εσυ εχεις δοκιμασει καθολου να το δεις? ή βιαστηκες να παρεις την θεση του αλλουνου?
Παράθεσε μου ακριβώς το σημείο που αναφέρθηκα στο βιντεο σχετικά με την αντιπαράθεση σου με τον fkol k4. Που ειπα για το βιντεο παράθεσε μου σε παρακαλω. Είπα οτι δε μπορεις να τον κρινεις για να κανει η οχι λογαριασμο στο facebook. που πήρα θέση υπερ του. Δειξε μου σε παρακαλω
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 30 Σεπ 2011, 22:19

s.dalas έγραψε:Παράθεσε μου ακριβώς το σημείο που αναφέρθηκα στο βιντεο σχετικά με την αντιπαράθεση σου με τον fkol k4. Που ειπα για το βιντεο παράθεσε μου σε παρακαλω. Είπα οτι δε μπορεις να τον κρινεις για να κανει η οχι λογαριασμο στο facebook. που πήρα θέση υπερ του. Δειξε μου σε παρακαλω


Συμφωνοι. Να τον κρινω δεν μπορω εγω για αυτο.
Δεν θα κατσω να ψαξω τωρα τις λεξεις , μαλλον αυτο εννοουσες.

Απο την αλλη ομως οπως φανηκε δεν μπηκε ο τυπος ΟΥΤΕ καν ρε φιλε
στην διαδικασια να μπει στο σαιτ... απιστευτο. Ουτε καν ομως και ερχεται εδω
και μου λεει με ενα υφακι "ελα βρες μου ρε το κωλοβιντεο να το δω να τελειωνουμε που εχετε φαγωθει ολοι"
και μετα βγαινεις και λες εμενα υπερβολικο ? Σειρα μου να αρχισω να σε ρωταω αν εχεις μπει σε καποιο ξενο φορουμ... ετσι μιλανε εκει? εχεις δει κατι τετοιο εκει? Λες εμενα υπερβολικο για μια αποτομη απαντηση η οποια ηταν και αδικη? Μιας και ο τυπος δεν μπηκε καν στον κοπο να πατησει ενα κλικ να δει πως το βιντεακι αυτο δεν θελει καν φεησμπουκ ακαουντ?

Αστο φιλε... αντε γεια μας και καληνυχτα μας.
Τον **** κλαιγανε χαχαχαχχαα (μας παρακολουθουν και μικρα παιδια) για αυτο βαζω αστερακια.
Λοιπον δεν ειμαι τρελος να τσακωνομαι με τον καθενα εγω. Ποτε μου σε ξενο φορουμ δεν εχω τσακωθει με καποιον
γιατι δεν απαντανε αποτομα εκει περα δεν υπαρχει κομπλεξ πριν βγει να πει κατι ΚΟΙΤΑΕΙ ο αλλος να δει εχει δικιο? ή εχει αδικο? Απο την αλλη ειμαι αποτομος και το εχω παραδεχθει αλλα μονο οταν ο αλλος δεν μιλαει καλα.

Λοιπον με συγχωρειτε για την αναστατωση και να περνατε καλα . Γεια σας :)
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό c7p » 30 Σεπ 2011, 22:22

Το θέμα στις τελευταίες τουλάχιστον 3-4 σελίδες είναι offtopic και έχει καταντήσει χώρος προσωπικών διαφωνιών. Υπάρχουν και τα ΠΜ για αυτόν τον λόγο.
Όπως λέει και ο evolgen πρέπει χαμηλώσουν οι τόνοι και να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί, το forum το παρακολουθούν και ανήλικοι.

Οι άσχημοι και επιθετικοί χαρακτηρισμοί απαγορεύονται και από τον κανονισμό του φόρουμ, ακόμα και αν δεν σεβόμαστε το συμφορουμίτη μας, τον κανονισμό θα πρέπει να τον σεβόμαστε και να τον τηρούμε γιατί διασφαλίζει την καλή λειτουργία του φόρουμ. Κανόνες λειτουργίας του φόρουμ: forumrules.php

έγραψε:
4. Περιεχόμενο των μηνυμάτων

[...]Είναι αυτονόητο ότι οι χρήστες μπορούν να εκφράζουν την άποψή τους ελεύθερα, για κάθε θέμα που ανοίγει και συζητείται. Επιβάλλεται να το κάνουν αυτό με ευγένεια και πνεύμα σεβασμού του συνομιλητή τους, χωρίς τη χρήση προσβλητικών και επιθετικών χαρακτηρισμών και χωρίς να θίγουν, άμεσα ή έμμεσα, τα υπόλοιπα μέλη. [...]


Κλειδώνω το υπάρχον θέμα. Παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε οπωσδήποτε τους κανόνες σωστής λειτουργίας του φόρουμ.

Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας