από dim459 » 05 Ιαν 2012, 01:19
OTE, αναγκαστικώς !
Μένω σε περιοχή που δεν υπάρχουν καλωδιώσεις και ο ΟΤΕ αποφάσισε να καλύψει με το περιβόητο ασύρματο δίκτυο Wimax.
Θεωρητικώς παρέχει σύνδεση 2Mbt, στην πράξη τα πιάνει μόνο κάποιες ώρες, γενικώς παίζει γύρω στο 1Mbt.
Οφείλεται βεβαίως ότι ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί μια από τις τοπικές κεραίες στην οποία έχω οπτική επαφή και τραβάω από τον πομπό της Πάρνηθας, ο οποίος πρώτον είναι μακριά και δεύτερον έχει πέσει πάνω του όλος ο λαός.
Εν πάσει περιπτώσει τις ενημερώσεις μου τις κάνω και σε σχέση με την πανάκριβη και πάναργη δορυφορική παπάρα που είχα πριν είναι η μέρα με τη νύχτα.
Λέγεται πως θα μας πάνε στα 4Mbt, βλέπουμε λοιπόν.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.