ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό fili » 21 Σεπ 2013, 10:35

Γειά σας, θα ήθελα την γνώμη σας για ποια ηχεία θα επιλέξω για το λάπτοπ μου.Καταρχάς έχω αυτά τα ηχεία εδώ και πολλά χρονια τα logitech x-540 και είμαι καταευχαριστημένη αλλά τα έχω αφήσει στον σταθερό μου και λόγω μετακόμισης σε μικρότερο σπίτι θα τα αφήσω και ψάχνω κάτι με ωραίο ήχο μιας και που ασχολούμαι ερασιτεχνικά με μουσική και djing με ενδιαφέρει αρκετά να είναι καθαρός ο ήχος και να ελέγχεται το μπάσο κυρίως από τα ηχεία .Τα χρήματα που θέλω να διαθέσω είναι το πολύ μεχρι τα 50 ευρώ.Εκτός απο τα watt τι άλλο πρέπει να κοιτάμε στα ηχεία?Αυτά που είδα και μου άρεσαν είναι τα εξής:
http://www.public.gr/product/perifereia ... rod502137/

http://www.skroutz.gr/s/342752/Trust-Xp ... r-Set.html

http://www.mgmanager.gr/hp_21_compact_s ... /pid/6712/

http://www.you.gr/proionta/ypologistes- ... pire-t3300

http://www.ebw.gr/el/Product/12840/Speaker-Edifier-X330

http://www.progressive.gr/proion.asp?ka ... onID=11449

http://www.plaisio.gr/periferiaka-othon ... 000413.htm

http://www.plaisio.gr/ypologistes-anava ... 1-M200.htm

Παιδιά κλείνω προς τα 4 τελευταία ,ακούω τις γνώμες σας ή και άλλες προτάσεις !!Ευχαριστώ προκαταβολικά. :)
fili
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 17 Μάιος 2013, 16:21
Εκτύπωση

Re: ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό abramis » 21 Σεπ 2013, 14:18

εγώ θα κλεινα προς τα Logitech Ηχεία Z313 απ' όλα που βαλες και σαν 2η επιλογή CREATIVE INSPIRE T3300. αν και δεν είχα ποτέ logitech (ηχεία), έχω ακούσει δει σε άλλους και χω διαβάσει ότι είναι πολύ καλή μάρκα. creative εχω κατι 2.0 (χωρις woofer) και με χουν πάει 5 χρόνια στο παλιό pc μέχρι στιγμής. εδώ έχω αυτά http://bit.ly/17RcFZF εδώ και 4.5 χρόνια και δουλεύουν ρολόι. πάντως η διαφορά θα ναι μεγάλη απ'τα 70watt (RMS=ενεργός τιμή) στα 25, από 5.1 σε 2.1. οπότε προτείνω σύμφωνα με τα παραπάνω που πα αυτά: http://bit.ly/17RdIZL , http://bit.ly/1acwJWD , http://bit.ly/18KWgmJ αν και στα όρια της τιμής που θεσες.
1 Γνώσεις Linux: Μέτρια┃ Προγραμματισμού: Μέτρια ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 20.04 focal 5.4.0-33-generic 64bit (el_GR.UTF-8, KDE plasma), Windows 10
3 AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor ‖ RAM 16021 MiB ‖ Gigabyte B450M S2H
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Bonaire XTX [Radeon R7 260X/360] [1002:6658] {radeon}
5 enp8s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 16)
laptop:
Spoiler: show
Ubuntu 18.04 bionic 5.3.0-40-generic 64bit(GNOME gnome),Windows 10, Lenovo B50-80, Intel Celeron 3205U @ 1.50GHz, RAM 7902 MiB, Intel Broadwell-U Graphics [8086:1606] {i915}
Άβαταρ μέλους
abramis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: 02 Αύγ 2011, 03:01
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Launchpad: goldmetal
Εκτύπωση

Re: ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό fili » 21 Σεπ 2013, 14:48

Σε ευχαριστώ abramis μου άρεσαν περισσότερο αυτά τις ΗERCULES (πολυ ομορφο σχέδιο,εντυπωσιακο)και της LOGITECH(απο εμπειρία 6 ετών τα εμπιστεύομαι,ειναι εγγύηση) τα creative λόγω μεγέθους δεν θα τα προτιμήσω διότι τα 5.1 πιάνουν αρκετο χώτο και πολλά καλωδια!!Αν σκεφτείς οτι εχω usb hub ,σκληρο,εξ.καρτα ηχου,midi controller ειναι ηδη πολλά καλώδια γιαυτό ψαχνω κατι σε 2.1.Η Hercules έχει καλα μηχανήματα σε ήχο? δεν την έχω ακουστά .Επίσης πολυ μου άρεσαν και τα δικά σου σαν design αλλά δεν βρίσκω την τιμή τους.Ανάμεσα στα δύο αυτά που η τιμή είναι μια χαρά ποια έχουν έστω και λίγο καλύτερο ήχο και ποιότητα?
fili
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 17 Μάιος 2013, 16:21
Εκτύπωση

Re: ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό abramis » 21 Σεπ 2013, 16:35

δεν ξέρω τι θα διάλεγα τελικά κι εγώ απ' αυτά τα 2. λόγω ονόματος και λόγω σχολίων απ' άλλους κτλπ ίσως να παιρνα τα logitech. απ΄την άλλη όταν τα πήρα γω (05/2009) ήταν τα μόνα που διναν τόσα watt (60 RMS) σε τέτοια τιμή 64 ευρώ. μ' άρεσε και το design και τα πήρα (δεν την ήξερα κι εγώ την μάρκα). έναν κακό που θα λεγα για τα δικά μου που όμως είναι και καλό ανάλογα με την περίπτωση, είναι στο μπάσο. άμα ακούς beatia (house μουσική κτλπ) είναι τέλεια, και ταινίες επίσης πολύ καλό. σε άλλες περιπτώσεις είναι ενοχλητικό οπότε το χω συνήθως στο 1/3-1/4 το μπάσο. ένα καλό που βρίσκω στο hercules που προτεινα ακόμη είναι το χειριστήριο που χει (εκτός απ' το design που όπως είπες είναι εντυπωσιακό όντως).
1 Γνώσεις Linux: Μέτρια┃ Προγραμματισμού: Μέτρια ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 20.04 focal 5.4.0-33-generic 64bit (el_GR.UTF-8, KDE plasma), Windows 10
3 AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor ‖ RAM 16021 MiB ‖ Gigabyte B450M S2H
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Bonaire XTX [Radeon R7 260X/360] [1002:6658] {radeon}
5 enp8s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 16)
laptop:
Spoiler: show
Ubuntu 18.04 bionic 5.3.0-40-generic 64bit(GNOME gnome),Windows 10, Lenovo B50-80, Intel Celeron 3205U @ 1.50GHz, RAM 7902 MiB, Intel Broadwell-U Graphics [8086:1606] {i915}
Άβαταρ μέλους
abramis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: 02 Αύγ 2011, 03:01
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Launchpad: goldmetal
Εκτύπωση

Re: ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό fili » 21 Σεπ 2013, 17:13

Ακούω ακριβώς τετοια μουσική πολύ techno minimal ~αλήθεια είναι πολύ πιο όμορφα άπολα όσα είδα και εφόσον τα έχεις πιστέυω ότι θα είναι πολύ καλά!Μπορείς να μου πεις πως θα τα βρω αυτά τα ηχεία στην αγορά?
fili
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 17 Μάιος 2013, 16:21
Εκτύπωση

Re: ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό abramis » 21 Σεπ 2013, 18:17

δεν ξέρω αφού δεν υπάρχουν ούτε στο skroutz, εγώ τα χα πάρει απ' το eshop.
Off topic:
να προτείνω και 2 σταθμούς αφού σ' αρέσουν και σένα τα "μπα μπα μπού μπα" :) αλλά σε πιο χαλαρό ρυθμό: Republic 100.3 και D-CODE 96.2
1 Γνώσεις Linux: Μέτρια┃ Προγραμματισμού: Μέτρια ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 20.04 focal 5.4.0-33-generic 64bit (el_GR.UTF-8, KDE plasma), Windows 10
3 AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor ‖ RAM 16021 MiB ‖ Gigabyte B450M S2H
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Bonaire XTX [Radeon R7 260X/360] [1002:6658] {radeon}
5 enp8s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 16)
laptop:
Spoiler: show
Ubuntu 18.04 bionic 5.3.0-40-generic 64bit(GNOME gnome),Windows 10, Lenovo B50-80, Intel Celeron 3205U @ 1.50GHz, RAM 7902 MiB, Intel Broadwell-U Graphics [8086:1606] {i915}
Άβαταρ μέλους
abramis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: 02 Αύγ 2011, 03:01
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Launchpad: goldmetal
Εκτύπωση

Re: ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό fili » 21 Σεπ 2013, 19:49

republic ακούω :) μιας και που μένω θεσσ/νίκη είναι ένας αγαπημένος σταθμός !Τον άλλον δεν τον έχω ακούσει ,θα τον ακούσω όμως .Έχω βρει και ωραίες ιστοσελίδες με πολλά είδη μουσικής και εξαφανισμένα απο τα ραδιόφωνα είναι το radio mood και συγκεκριμένα για το είδος μου techno.de και radiotuna.com .Δυστυχώς και εγω δεν το βρίσκω πουθενά μόνο από ξένα σιτε που δεν έχω πιστωτική ούτε κάρτα ειδική που θέλει να αγοράσω.Θα περιμένω λίγες μέρες πριν πάρω τα logitech 980 μήπως και μπορέσω να βρω αυτα τα ωραία ηχεία ..αν τα πάρει και το δικό σου μάτι κάπου ενημέρωσε με έστω και με π.μ .Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!
fili
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 17 Μάιος 2013, 16:21
Εκτύπωση

Re: ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό abramis » 21 Σεπ 2013, 20:16

α ρε πατρίδα, κι εγώ από θεσσαλονική είμαι, σπουδάζω χανιά (από κει το D-CODE). θα τα δω κι αυτά που πες, ψάχνομαι κι εγώ που και που με την μουσική άμα με πιάσει. οκ για τα ηχεία, καλή αγορά ότι και να πάρεις.
1 Γνώσεις Linux: Μέτρια┃ Προγραμματισμού: Μέτρια ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 20.04 focal 5.4.0-33-generic 64bit (el_GR.UTF-8, KDE plasma), Windows 10
3 AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor ‖ RAM 16021 MiB ‖ Gigabyte B450M S2H
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Bonaire XTX [Radeon R7 260X/360] [1002:6658] {radeon}
5 enp8s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 16)
laptop:
Spoiler: show
Ubuntu 18.04 bionic 5.3.0-40-generic 64bit(GNOME gnome),Windows 10, Lenovo B50-80, Intel Celeron 3205U @ 1.50GHz, RAM 7902 MiB, Intel Broadwell-U Graphics [8086:1606] {i915}
Άβαταρ μέλους
abramis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 757
Εγγραφή: 02 Αύγ 2011, 03:01
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Launchpad: goldmetal
Εκτύπωση

Re: ΑΓΟΡΑ ΗΧΕΙΑ

Δημοσίευσηαπό dim459 » 23 Σεπ 2013, 22:49

fili έγραψε:ασχολούμαι ερασιτεχνικά με μουσική και djing με ενδιαφέρει αρκετά να είναι καθαρός ο ήχος και να ελέγχεται το μπάσο κυρίως από τα ηχεία


Αντιλαμβάνεσαι προφανώς ότι το όριο τιμής που θέτεις, είναι αδύνατον να ικανοποιήσει τα παραπάνω.
Ίσως κάποια στιγμή πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο να επενδύσεις σε ένα αξιοπρεπές ζεύγος ενεργών ηχείων.
Νομίζω ότι για το είδος μουσικής που ακούς, δε χρειάζεσαι κάτι σε μόνιτορ λογική, η οποία ξεφεύγει σε κόστος, μπορείς να στραφείς σε κάτι εισαγωγικό επαγγελματικού χαρακτήρα.
Όπως και να έχει πάντως μιλάμε προφανώς για πολύ παραπάνω από 50 ευρώ.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας