Καταρχην εμεινα πολυ ευχαριστημένος απο το σερβις/εγγυηση της ASUS. Τετάρτη ηρθε courier και πηρε το λαπτοπ, και την αλλη Τετάρτη τον πηρα πισω (τον εφερε παλι courier στον χωρο μου).
Το λάπτοπ πηγε Τσεχία(!) για να επιδιορθωθεί. Μαλλον η ASUS δεν εχει εδω Ελλαδα κεντρο επισκευής, παρα μονο τηλεφωνικό κεντρο για να κανονίζεις. Μου ειχαν δωσει tracking number και στο πηγαινε, και στο έλα για να παρακολουθώ την πορεία του πακετου. Πέρασε απο Ιταλία, Γερμανία... μια χαρά έκανε το ταξιδακι του και πήρε τον αέρα του...
Οντως εφταιγε ο σκληρός ο οποίος και αλλάχτηκε.
Τα σχόλια του Τσέχου επισκευαστή σε, οχι και τόσο καλά Αγγλικά, ηταν αυτα:
έγραψε:
Dear Customer, was replaced defective HDD (bad sectors). The new HDD has been tested in HDtune - test OK. Finally was updated the BIOS to the latest version and install new OS with recovery section.
Ελευθερη μετάφραση:
έγραψε:Αγαπητέ πελάτη, ο σκληρός ήταν ελατωματικός (bad sectors). Ο νέος σκληρός έχει ελεγχθει με το HDtune και πέρασε τον έλεγχο. Τέλος, αναβαθμίστηκε και το ΒΙΟS στην τελευταία έκδοση και εγινε και εγκατάσταση του νέου λειτουργικού με διαμέρισμα ανάκτησης.
Μακάρι να μην ξαναέχω θέμα.
Αυτο το HDtune τί ειναι?
Επισης, ποιοι ειναι οι λογοι για να βγαλει bad sectors ενας HDD? Θερμοκρασία? Πολλά write/rewrite? Ιός?







