Θέλω να κάνω μια ερώτηση στον φίλο Epirotes...Στις 26 του μηνός Νοεμβρίου ώρα 03:06 είχατε κύριε Epirotes άλλη άποψη για τα παράθυρα??
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=33&t=152&start=160#p88193
Το post σας είναι το τελευταίο κάτω-κάτω.....
Φιλικά,rexes13!
Υ.Γ.:Τα σέβη μου στον Apopas....Έγραψες φίλε μου...
Υ.Γ.2:Όπως λέω και στην υπογραφή μου το OpenSource(ΑνοιχτόΛογισμικό) είναι μαγκιά...!!!Διότι στην εποχή που ζούμε δεν θα φανεί σε κάποιον παράξενο αν του πεις ότι είσαι χρήστης Παραθύρων...Ενώ αν του πεις ότι χρησιμοποιείς κάποια διανομή Linux θα του φανεί παράξενο και ίσως θελήσει και εκείνος να μάθει νέα πράματα σχετικά με το ΑνοιχτόΛογισμικό(από προσωπική εμπειρία όλα αυτά...Σε ξαδέρφια,καθηγητές πληροφορικής και μη,στο σχολείο μου..και πολλούς συμμαθητές...)Τα αδέρφια μου τα έχω ήδη βάλει στον σωστό δρόμο..και από ό,τι έχω παρατηρήσει μπορούν να "κινηθούν" πιο έυκολα στο Ubuntάκι μου παρά στα Παράθυρα7...!!Ηλικίες τους;;;9,11 και 14....αυτό τα λέει όλα πιστεύω...!!!Η νέα γενιά αρχίζει να μεγαλώνει με ΑνοιχτόΛογισμικό...!!





