Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό rexes13 » 05 Δεκ 2009, 14:12

Θέλω να κάνω μια ερώτηση στον φίλο Epirotes...Στις 26 του μηνός Νοεμβρίου ώρα 03:06 είχατε κύριε Epirotes άλλη άποψη για τα παράθυρα??
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=33&t=152&start=160#p88193
Το post σας είναι το τελευταίο κάτω-κάτω.....

Φιλικά,rexes13!

Υ.Γ.:Τα σέβη μου στον Apopas....Έγραψες φίλε μου...
Υ.Γ.2:Όπως λέω και στην υπογραφή μου το OpenSource(ΑνοιχτόΛογισμικό) είναι μαγκιά...!!!Διότι στην εποχή που ζούμε δεν θα φανεί σε κάποιον παράξενο αν του πεις ότι είσαι χρήστης Παραθύρων...Ενώ αν του πεις ότι χρησιμοποιείς κάποια διανομή Linux θα του φανεί παράξενο και ίσως θελήσει και εκείνος να μάθει νέα πράματα σχετικά με το ΑνοιχτόΛογισμικό(από προσωπική εμπειρία όλα αυτά...Σε ξαδέρφια,καθηγητές πληροφορικής και μη,στο σχολείο μου..και πολλούς συμμαθητές...)Τα αδέρφια μου τα έχω ήδη βάλει στον σωστό δρόμο..και από ό,τι έχω παρατηρήσει μπορούν να "κινηθούν" πιο έυκολα στο Ubuntάκι μου παρά στα Παράθυρα7...!!Ηλικίες τους;;;9,11 και 14....αυτό τα λέει όλα πιστεύω...!!!Η νέα γενιά αρχίζει να μεγαλώνει με ΑνοιχτόΛογισμικό...!!
Τελευταία επεξεργασία από rexes13 και 05 Δεκ 2009, 15:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Εικόνα
Το OpenSource είναι μαγκιά ;-) !!!
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μέτριο┃ Αγγλικά: Αρκετά Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit
Προδιαγραφές ⇛2 x Pentium(R) Dual Core E5200 @ 2.50GHz │ 4117MB │ NVIDIA GeForce 8500GT │ 2 x WD 500GB │ IC N10/ICH 7 Family HD Audio │ Samsung LCD HD
22"
rexes13
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2009, 22:28
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
IRC: rexes13
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό c7p » 05 Δεκ 2009, 14:25

Off topic:
@rexes13, το OpenSource δεν είναι Ελεύθερο Λογισμικό, είναι ανοιχτό λογισμικό (ή πιο σωστά λογισμικό ανοιχτού κώδικα). Αυτό δεν σημαίνει ότι το λογισμικό είναι ελεύθερο ("free"). Άλλο free software (ή ελεύθερο λογισμικό) και άλλο open source (ανοιχτό λογισμικό) το οποίο μπορεί να μην είναι ελεύθερο ("free").

http://www.gnu.org/philosophy/free-software-for-freedom.html
http://www.gnu.org/philosophy/open-source-misses-the-point.html

Φιλικά
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό rexes13 » 05 Δεκ 2009, 15:47

c7p έγραψε:Off topic:
@rexes13, το OpenSource δεν είναι Ελεύθερο Λογισμικό, είναι ανοιχτό λογισμικό (ή πιο σωστά λογισμικό ανοιχτού κώδικα). Αυτό δεν σημαίνει ότι το λογισμικό είναι ελεύθερο ("free"). Άλλο free software (ή ελεύθερο λογισμικό) και άλλο open source (ανοιχτό λογισμικό) το οποίο μπορεί να μην είναι ελεύθερο ("free").

http://www.gnu.org/philosophy/free-software-for-freedom.html
http://www.gnu.org/philosophy/open-source-misses-the-point.html

Φιλικά


Ευχαριστώ για την διόρθωση θα το διορθώσω αμέσως...
Εικόνα
Εικόνα
Το OpenSource είναι μαγκιά ;-) !!!
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μέτριο┃ Αγγλικά: Αρκετά Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit
Προδιαγραφές ⇛2 x Pentium(R) Dual Core E5200 @ 2.50GHz │ 4117MB │ NVIDIA GeForce 8500GT │ 2 x WD 500GB │ IC N10/ICH 7 Family HD Audio │ Samsung LCD HD
22"
rexes13
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2009, 22:28
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
IRC: rexes13
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 05 Δεκ 2009, 15:52

Off topic:
rexes13 έγραψε:Θέλω να κάνω μια ερώτηση στον φίλο Epirotes...Στις 26 του μηνός Νοεμβρίου ώρα 03:06 είχατε κύριε Epirotes άλλη άποψη για τα παράθυρα??
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=33&t=152&start=160#p88193
Το post σας είναι το τελευταίο κάτω-κάτω.....


1. Στον ενικό μιλάμε μεταξύ μας εδώ μέσα νομίζω.
2. Όχι δεν είχα άλλη άποψη, ίσως εσύ δεν κατάλαβες καλά, γι' αυτό παραθέτω εδώ και πάλι αυτό που είχα γράψει τότε σ' ένα νήμα που έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα (αν και λάθος τίτλο):
Epirotes έγραψε:
bullgr έγραψε::clap: :clap: :clap: Φ Ο Β Ε Ρ Ο ! ! !

Άπαιχτό! :lol: :thumbup: Και πάλι καλά που είναι όλο το κείμενο ευανάγνωστο! Να σου τύχη τέτοια μπλε οθόνη του θανάτου με κώδικα μηχανής εκτός από το όνομα της συσκευής. Να μην βγάζεις άκρη, και να κάνεις συνέχεια reset. :thumbdown: :lol: :lol: 20 χρόνια παραθυράς, του Θείου Μπιλάκου πελάτης, τα 'χω δει όλα. :( :o :lol: :x :oops: :sick: :thumbdown: :wave: Ubuntu και ξερό ψωμί ... από μία άποψη. :mrgreen: :geek: :ugeek: :thumbup: :bow: :wave: :thumbup: :bow: Από την άλλη δεν γουστάρω να είμαι φανατικός, κολλημένος, αλλά το σωστό να λέγεται. ;) :thumbup: :wave:

Windows 7, όλα δωρεάν, δεν κατάλαβες καλά μάστορα, όλα αγορασμένα είναι. :thumbdown: :lol: :lol: :bow: :wtf: :shock: :o :lol: :wave:

Πρόσθεσα έντονα όπου θεώρησα σωστά ώστε να γίνει καλύτερα αντιληπτό τι ήθελα να πω. Ναι, μεν αλλά ... κατάλαβες; Αν θέλεις περισσότερες εξηγήσεις πέρνα από εδώ να το συζητήσουμε εκεί.
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό rexes13 » 05 Δεκ 2009, 16:40

Epirotes έγραψε:[offtopic]
rexes13 έγραψε:Θέλω να κάνω μια ερώτηση στον φίλο Epirotes...Στις 26 του μηνός Νοεμβρίου ώρα 03:06 είχατε κύριε Epirotes άλλη άποψη για τα παράθυρα??
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=33&t=152&start=160#p88193
Το post σας είναι το τελευταίο κάτω-κάτω.....


1. Στον ενικό μιλάμε μεταξύ μας εδώ μέσα νομίζω.


Δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις οπότε θεώρησα καλό να μιλήσω στον πληθυντικό...
Epirotes έγραψε:
2. Όχι δεν είχα άλλη άποψη, ίσως εσύ δεν κατάλαβες καλά, γι' αυτό παραθέτω εδώ και πάλι αυτό που είχα γράψει τότε σ' ένα νήμα που έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα (αν και λάθος τίτλο):
Epirotes έγραψε:
bullgr έγραψε::clap: :clap: :clap: Φ Ο Β Ε Ρ Ο ! ! !

Άπαιχτό! :lol: :thumbup: Και πάλι καλά που είναι όλο το κείμενο ευανάγνωστο! Να σου τύχη τέτοια μπλε οθόνη του θανάτου με κώδικα μηχανής εκτός από το όνομα της συσκευής. Να μην βγάζεις άκρη, και να κάνεις συνέχεια reset. :thumbdown: :lol: :lol: 20 χρόνια παραθυράς, του Θείου Μπιλάκου πελάτης, τα 'χω δει όλα. :( :o :lol: :x :oops: :sick: :thumbdown: :wave: Ubuntu και ξερό ψωμί ... από μία άποψη. :mrgreen: :geek: :ugeek: :thumbup: :bow: :wave: :thumbup: :bow: Από την άλλη δεν γουστάρω να είμαι φανατικός, κολλημένος, αλλά το σωστό να λέγεται. ;) :thumbup: :wave:

Windows 7, όλα δωρεάν, δεν κατάλαβες καλά μάστορα, όλα αγορασμένα είναι. :thumbdown: :lol: :lol: :bow: :wtf: :shock: :o :lol: :wave:

Πρόσθεσα έντονα όπου θεώρησα σωστά ώστε να γίνει καλύτερα αντιληπτό τι ήθελα να πω. Ναι, μεν αλλά ... κατάλαβες; Αν θέλεις περισσότερες εξηγήσεις πέρνα από εδώ να το συζητήσουμε εκεί.

Προφανώς άλλα σκέφτεσαι άλλα γράφεις και άλλα εννοείς....
Εικόνα
Εικόνα
Το OpenSource είναι μαγκιά ;-) !!!
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μέτριο┃ Αγγλικά: Αρκετά Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit
Προδιαγραφές ⇛2 x Pentium(R) Dual Core E5200 @ 2.50GHz │ 4117MB │ NVIDIA GeForce 8500GT │ 2 x WD 500GB │ IC N10/ICH 7 Family HD Audio │ Samsung LCD HD
22"
rexes13
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2009, 22:28
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
IRC: rexes13
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 05 Δεκ 2009, 17:31

Off topic:
Σου είπα και πάνω: αν θέλεις να το συζητήσουμε διεξοδικότερα πέρνα από την Γωνιά του Ηπειρώτη να το συζητήσουμε εκεί.
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό rexes13 » 05 Δεκ 2009, 18:28

Epirotes έγραψε:Off topic:
Σου είπα και πάνω: αν θέλεις να το συζητήσουμε διεξοδικότερα πέρνα από την Γωνιά του Ηπειρώτη να το συζητήσουμε εκεί.

Κάποια στιγμή θα περάσω απόψε δεν έχω χρόνο....
Εικόνα
Εικόνα
Το OpenSource είναι μαγκιά ;-) !!!
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μέτριο┃ Αγγλικά: Αρκετά Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit
Προδιαγραφές ⇛2 x Pentium(R) Dual Core E5200 @ 2.50GHz │ 4117MB │ NVIDIA GeForce 8500GT │ 2 x WD 500GB │ IC N10/ICH 7 Family HD Audio │ Samsung LCD HD
22"
rexes13
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2009, 22:28
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
IRC: rexes13
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό the_sidewinder » 10 Δεκ 2009, 18:53

Γιατί τσακώνονται όλοι σε αυτό το post; :wtf: :wtf:
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32bit σε Sony Vaio VGN-NW21SF/T
Προδιαγραφές ⇛ P7450 │4GB │ ATI Radeon® HD 4570 │ HD Audio │ LCD 15.5" WXGA 1366x768
Άβαταρ μέλους
the_sidewinder
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2009, 04:38
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 10 Δεκ 2009, 19:16

the_sidewinder έγραψε:Γιατί τσακώνονται όλοι σε αυτό το post; :wtf: :wtf:

Είναι η μόδα της εποχής :P
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Μαύρη οθόνη θανάτου» στα Windows 7

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 10 Δεκ 2009, 19:20

Μπόρα ήταν και πέρασε! ;) :lol:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας