Ophcrack livecd

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Ophcrack livecd

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 20 Δεκ 2009, 06:14

@snooz
Η διανομή είναι ρυθμισμένη (αμέσως μόλις bootάρεις) να μπορείς να σπάς τα (LAN και NTLM ) hashes των κωδικών των χρηστών windows από τα αρχεία SAM ( στα εμφανίζει στην οθόνη)
χρησιμοποιεί και rainbow tables
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_table
Απλούς κωδικούς τους σπάει σε μερικά λεπτά ...
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Ophcrack livecd

Δημοσίευσηαπό snooz » 20 Δεκ 2009, 06:26

sokoban4ever έγραψε:@snooz
Η διανομή είναι ρυθμισμένη (αμέσως μόλις bootάρεις) να μπορείς να σπάς τα (LAN και NTLM ) hashes των κωδικών των χρηστών windows από τα αρχεία SAM ( στα εμφανίζει στην οθόνη)
χρησιμοποιεί και rainbow tables
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_table
Απλούς κωδικούς τους σπάει σε μερικά λεπτά ...

Κατι καταλαβα απο το wikipedia , αν και τετοια ωρα δυσκολο να καταλαβω και πολλα :P Χακεριστικο παντως...
Γνωσεις Linux : Αρχαριος | Προγραμματισμος : Οχι | Αγγλικα : Μετρια
Laptop : Ubuntu 9.10 Karmic Koala i386 | CPU : Intel Centrino Mobile Technology 1,5 GHz | RAM : 256 Mb | GRAPHIC CARD : ???? | HD : 40 Gb
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
snooz
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 18 Δεκ 2009, 18:12
Τοποθεσία: Giannena
IRC: sNooz
Εκτύπωση

Re: Ophcrack livecd

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 20 Δεκ 2009, 16:30

linuxman έγραψε:
xaris2335 έγραψε:
sokoban4ever έγραψε:@xaris2335

Σωστά. Έλα ντε που κάπιος όμως πάνω στα νεύρα του μπορεί να ξεχάσει και παιδεία και ηθική και να μετατραπεί δινό φονιά.
Μήπως όμως έτσι τους ενθαρύνουμε και τους δίνουμε το έναυσμα ;
Πάντως απο όλους τους χάκερς αυτόν που παραδέχομαι είναι ο κέβιν που τα έβαλε με τους μεγαλλύτερους φαλοκράτες τις τράπεζες.
Θέλω να πιστέυω πως είναι χάκερ και όχι κράκερ
Χάκερ : αυτός που φτιάχνει σκριπτάκια και έχει γνώση προγραμματισμού
κρακερ: αυτός που τα βρίσκει έτοιμα και τα τρέχει.
:problem: :problem:

Διάβασε τι πράγματι είναι Χάκερ εδώ http://catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html και καλό θα ήτανε να διαβάσεις το
http://oreilly.com/catalog/9780596001087/ θα καταλάβεις πολλά μετά .

There is another group of people who loudly call themselves hackers, but aren't. These are people (mainly adolescent males) who get a kick out of breaking into computers and phreaking the phone system. Real hackers call these people ‘crackers’[\b] and want nothing to do with them. Real hackers mostly think [b]crackers are lazy, irresponsible, and not very bright, and object that being able to break security doesn't make you a hacker any more than being able to hotwire cars makes you an automotive engineer. Unfortunately, many journalists and writers have been fooled into using the word ‘hacker’ to describe crackers; this irritates real hackers no end.
άρα λοιπόν συμφωνούμε εγώ με αυτόυς τα έχω με του κράκερς τους τεμπέληδες και ανεύθυνους και όχι ιδιαίτερα εφυής όπως τους αποκαλεί.
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Ophcrack livecd

Δημοσίευσηαπό testz0r » 23 Δεκ 2009, 13:40

έγραψε:Χάκερ : αυτός που φτιάχνει σκριπτάκια και έχει γνώση προγραμματισμού
κρακερ: αυτός που τα βρίσκει έτοιμα και τα τρέχει.


Λάθος. Το πρώτο για 1000 λογους και το δευτερο γιατι αυτος που λες λεγεται s. kiddie. Ποιος σου ειπε οτι οι κρακερς δε φτιαχνουν μονοι τους τα σκριπτάκια τους;

έγραψε:Πάντως απο όλους τους χάκερς αυτόν που παραδέχομαι είναι ο κέβιν που τα έβαλε με τους μεγαλλύτερους φαλοκράτες τις τράπεζες.


Πάλιωσε αυτος απο τοτε που επεσε το site του.. zf0 τωρα.. νεα εποχη ;)

@snooz δες στην ιστοσελιδα του ophcrack, ψαξε και για κανενα tutorial και εισαι οκ.
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Λίγο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ ...
Προδιαγραφές ⇛ Intel celeron 2.4 ghz ┃ HD IDE 160 gb ┃ DDR RAM 2 gb ┃ Linksys WUSB54GC (ralink rt73)
Άβαταρ μέλους
testz0r
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 10 Οκτ 2009, 15:13
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: testz0r
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας