@snooz
Η διανομή είναι ρυθμισμένη (αμέσως μόλις bootάρεις) να μπορείς να σπάς τα (LAN και NTLM ) hashes των κωδικών των χρηστών windows από τα αρχεία SAM ( στα εμφανίζει στην οθόνη)
χρησιμοποιεί και rainbow tables
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_table
Απλούς κωδικούς τους σπάει σε μερικά λεπτά ...




| Προγραμματισμός:

