από Kabamaru22 » 11 Οκτ 2010, 01:32
Τρέχω live την τελευταία έκδοση αλλά δεν ξέρω τί να κάνω για να συνδεθώ στο ίντερνετ.Έχω βρεί τα δίκτυα το δικό μου και τα γύρω αλλά δεν είναι όπως στο ubuntu.Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω αλλά δεν μου βγάζει καν επιλογή για σύνδεση.Μόνο ένα <<switch κάτι>> βγάζει και αυτό δεν μπορώ να το πατήσω.Δεν μπορώ καν να επιλέξω στο όνομα του δικτύου μου.
Γνώσεις ⇛ Linux: Άσχετος στην κυριολεξία ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ ???│2 GB DDR2 memory│256MB NVIDIA(R) GeForce(R) Go 7200│160GB 5400RPM SATA Hard Drive│15.4″ WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800)
laptop ⇛ HP Pavillion DV6000