Συνδεση ιντερνετ στο slax.

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό Kabamaru22 » 11 Οκτ 2010, 01:32

Τρέχω live την τελευταία έκδοση αλλά δεν ξέρω τί να κάνω για να συνδεθώ στο ίντερνετ.Έχω βρεί τα δίκτυα το δικό μου και τα γύρω αλλά δεν είναι όπως στο ubuntu.Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω αλλά δεν μου βγάζει καν επιλογή για σύνδεση.Μόνο ένα <<switch κάτι>> βγάζει και αυτό δεν μπορώ να το πατήσω.Δεν μπορώ καν να επιλέξω στο όνομα του δικτύου μου.
Γνώσεις ⇛ Linux: Άσχετος στην κυριολεξία ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ ???│2 GB DDR2 memory│256MB NVIDIA(R) GeForce(R) Go 7200│160GB 5400RPM SATA Hard Drive│15.4″ WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800)
laptop ⇛ HP Pavillion DV6000
Άβαταρ μέλους
Kabamaru22
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 12:12
Τοποθεσία: Πειραιάς
IRC: kabamaru22
Εκτύπωση

Re: Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό pulsar » 12 Οκτ 2010, 08:23

δοκίμασε...

dhclient eth0

Δεν έχω και την τρελή εμπειρία απλά έτσι δούλεψε το δίκτυο στο backtrack4 σε εμένα...
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτρια (Python, Lisp, Fortran) ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04
Προδιαγραφές ⇛ AMD Athlon 64bit +2000 │ 1,5Gb │ PNY NVidia GeForce 512Mb │ .......... │ LG 17" 1280x1024
Άβαταρ μέλους
pulsar
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 05 Φεβ 2010, 13:54
Εκτύπωση

Re: Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό testz0r » 17 Οκτ 2010, 16:50

pulsar έγραψε:
Δεν έχω και την τρελή εμπειρία απλά έτσι δούλεψε το δίκτυο στο backtrack4 σε εμένα...


σε Virtual machine ή στο live cd?
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Λίγο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ ...
Προδιαγραφές ⇛ Intel celeron 2.4 ghz ┃ HD IDE 160 gb ┃ DDR RAM 2 gb ┃ Linksys WUSB54GC (ralink rt73)
Άβαταρ μέλους
testz0r
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 10 Οκτ 2009, 15:13
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: testz0r
Εκτύπωση

Re: Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό taratatzoum » 17 Οκτ 2010, 21:19

cat /etc/rc.d/rc.inet1.conf και θα βρεις εκεί τι πρέπει να κάνεις
Ιστολόγιο
1 Γνώσεις → Linux: Προχωρημένος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → Slackware 13.37.0 64-bit (el_GR.utf-8)
3 Προδιαγραφές → CPU: 8x Intel Core i7 CPU Q 740 1.73GHz ‖ RAM 3894 MiB ‖ Dell Inc. - Dell Inc. Inspiron N5010
4 Κάρτες γραφικών: ATI Redwood [Radeon HD 5600 Series] ⎨1002:68c1⎬
5 Δίκτυα: wlan0: Broadcom BCM4313 802.11b/g/n Wireless LAN Controller ⎨14e4:4727⎬ ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller ⎨10ec:8136⎬
taratatzoum
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:29
Τοποθεσία: Χανιά
Launchpad: rizitis
IRC: rizitis or rtz
Εκτύπωση

Re: Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό Kabamaru22 » 18 Οκτ 2010, 22:47

live cd

thanks
Γνώσεις ⇛ Linux: Άσχετος στην κυριολεξία ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ ???│2 GB DDR2 memory│256MB NVIDIA(R) GeForce(R) Go 7200│160GB 5400RPM SATA Hard Drive│15.4″ WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800)
laptop ⇛ HP Pavillion DV6000
Άβαταρ μέλους
Kabamaru22
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 12:12
Τοποθεσία: Πειραιάς
IRC: kabamaru22
Εκτύπωση

Re: Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό pulsar » 19 Οκτ 2010, 08:07

testz0r έγραψε:
pulsar έγραψε:
Δεν έχω και την τρελή εμπειρία απλά έτσι δούλεψε το δίκτυο στο backtrack4 σε εμένα...


σε Virtual machine ή στο live cd?


σε live cd...


@ Kabamaru22 --> τελικά λύθηκε ? Με ποιο τρόπο ?
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτρια (Python, Lisp, Fortran) ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04
Προδιαγραφές ⇛ AMD Athlon 64bit +2000 │ 1,5Gb │ PNY NVidia GeForce 512Mb │ .......... │ LG 17" 1280x1024
Άβαταρ μέλους
pulsar
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 05 Φεβ 2010, 13:54
Εκτύπωση

Re: Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό Kabamaru22 » 20 Οκτ 2010, 20:53

Όχι.Δεν καταλαβαίνω γιατί παίζει αυτό με το kde.Και στο kubuntu τα ίδια.Δεν έχει την κλασσική επιλογή όπως στο gnome & xfce.
Ψάχνω ψάχνω σε αγγλικά αλλά δεν βρίσκω παρόμοιο θέμα με το δικό μου. :(
Γνώσεις ⇛ Linux: Άσχετος στην κυριολεξία ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ ???│2 GB DDR2 memory│256MB NVIDIA(R) GeForce(R) Go 7200│160GB 5400RPM SATA Hard Drive│15.4″ WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800)
laptop ⇛ HP Pavillion DV6000
Άβαταρ μέλους
Kabamaru22
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 12:12
Τοποθεσία: Πειραιάς
IRC: kabamaru22
Εκτύπωση

Re: Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό bendersteed » 21 Οκτ 2010, 00:26

Kabamaru22 έγραψε:Όχι.Δεν καταλαβαίνω γιατί παίζει αυτό με το kde.Και στο kubuntu τα ίδια.Δεν έχει την κλασσική επιλογή όπως στο gnome & xfce.
Ψάχνω ψάχνω σε αγγλικά αλλά δεν βρίσκω παρόμοιο θέμα με το δικό μου. :(

Α τότε δεν έχεις πρόβλημα απλά δεν ξέρεις να χειρίζεσαι τον knetworkmanager. Δες αυτό το βίντεο που δείχνει πως συνδέεσαι σε ένα ασύρματο δίκτυο(περίπου από το 2ο λεπτό και μετά, δε βρήκα καλλίτερο βίντεο).
Πάντως προσπάθησε να περάσεις το plasmoid για networkmanager που είναι καλλίτερο και ομορφότερο.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛Arch 64bit@Compal Fl90
Προδιαγραφές ⇛ T8100 │ RAM 2GB │ NVIDIA 8600GT │ 4965 │ Bluetooth │ HD Audio │ TFT 15.4"
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bendersteed
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 24 Δεκ 2009, 04:49
Εκτύπωση

Re: Συνδεση ιντερνετ στο slax.

Δημοσίευσηαπό Kabamaru22 » 24 Οκτ 2010, 21:49

Eυχαριστώ πολύ.Συνδέθηκα στο kubuntu όχι ακριβώς όπως στο βίντεο αλλά συνδέθηκα.Το περίεργο είναι ότι δεν μου ζήτησε κωδικό.Πώς έγινε αυτό???

Στα σλαξ δεν τα καταφερα.Δεν πειράζει.
Πολύ δύσχρηστο αυτό το kde.
Γνώσεις ⇛ Linux: Άσχετος στην κυριολεξία ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ ???│2 GB DDR2 memory│256MB NVIDIA(R) GeForce(R) Go 7200│160GB 5400RPM SATA Hard Drive│15.4″ WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800)
laptop ⇛ HP Pavillion DV6000
Άβαταρ μέλους
Kabamaru22
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 12:12
Τοποθεσία: Πειραιάς
IRC: kabamaru22
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας