Για 10-12 μέρες θα βρίσκομαι στην Αθήνα όπου δεν έχω Broadband σύνδεση. Οπότε έχουμε μόνο τα 250ΜΒ του προγράμματος της Wind στο Milestone. Θα ήθελα λοιπόν ένα πρόγραμμα για ασύρματο ίντερνετ (τα OnTheGo, κλπ με USB stick) για αυτές τις 10-12 μέρες ώστε να δουλεύω άνετα από το laptop μου και να μην έχω μόνο το Milestone.
Αν γνωρίζετε κιόλας αν το USB stick της εταιρείας δουλεύει απροβλημάτιστα με Ubuntu 10.10 θα ήταν το ιδανικό.
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ ξανά με το θέμα γι αυτό και δεν γνωρίζω, οπότε είπα να ρωτήσω εσάς που θα έχετε ξανασχοληθεί, θα έχετε κάποια επαφή.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Μπάμπης



