Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 11 Δεκ 2010, 13:10

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα την βοήθειά σας και πάλι..!
Για 10-12 μέρες θα βρίσκομαι στην Αθήνα όπου δεν έχω Broadband σύνδεση. Οπότε έχουμε μόνο τα 250ΜΒ του προγράμματος της Wind στο Milestone. Θα ήθελα λοιπόν ένα πρόγραμμα για ασύρματο ίντερνετ (τα OnTheGo, κλπ με USB stick) για αυτές τις 10-12 μέρες ώστε να δουλεύω άνετα από το laptop μου και να μην έχω μόνο το Milestone.
Αν γνωρίζετε κιόλας αν το USB stick της εταιρείας δουλεύει απροβλημάτιστα με Ubuntu 10.10 θα ήταν το ιδανικό. :)

Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ ξανά με το θέμα γι αυτό και δεν γνωρίζω, οπότε είπα να ρωτήσω εσάς που θα έχετε ξανασχοληθεί, θα έχετε κάποια επαφή.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Μπάμπης
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 11 Δεκ 2010, 14:20

Tις καλυτερες πιθανοτητες εχεις με Huawei. Εμενα δουλεψε out of the box.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 11 Δεκ 2010, 14:31

Φίλε Μάκη το Huawei ποια εταιρεία το δίνει? Όλες?
Ποιο μοντέλο έχεις εσύ?
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 11 Δεκ 2010, 14:33

ΔΕν ξερω ποια το δινει, αλλα ειναι απο τα πιο διαδεδομενα στις εταιρειες. Μοντελα υπαρχουν πολλα. Το δικο μου ειναι τριετιας, οποτε σαν πληροφορια ειναι αχρηστη, αλλα γενικα στα φορουμ διαβαζω οτι τα Huawei παιζουν με Linux
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 11 Δεκ 2010, 14:53

OK. Kάποιο πρόγραμμα μήπως έχεις να μου προτείνεις? :)
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό medigeek » 11 Δεκ 2010, 15:05

Το network manager υποστηρίζει mobile internet: System > Preferences > Network connections > Mobile broadband > Add
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 11 Δεκ 2010, 15:14

Ευχαριστώ medigeek, δεν το είχα προσέξει αυτό. Αλλά αναφέρομαι σε πρόγραμμα εταιρείας κινητής τηλεφωνίας (Wind, Vodafone, Cosmote) και ποιο βολεύει περισσότερο για αυτές τις λίγες μέρες.
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 11 Δεκ 2010, 15:47

Babis_ECE έγραψε:Ευχαριστώ medigeek, δεν το είχα προσέξει αυτό. Αλλά αναφέρομαι σε πρόγραμμα εταιρείας κινητής τηλεφωνίας (Wind, Vodafone, Cosmote) και ποιο βολεύει περισσότερο για αυτές τις λίγες μέρες.
Το φτηνοτερο! Η μαλλον το φτηνοτερο για τις απαιτησεις σου...

Εγω για 3-4 χρονια πληρωνα 30€ το μηνα για 5Gb. Το καλοκαιρι, κοιταξα αυτα τα on-the-go για 3 βδομαδες χρηση και δεν με συνεφερε. Κρατησα το συνδρομητικο (και το ακριβοπληρωσα οταν ο μειραξ κατεβασε 110 GB σ'αυτη την περιοδο) και μετα ακυρωσα και το συνδρομητικο.

Κοιταξε ποιο on-the-go βολευει...

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 12 Δεκ 2010, 14:11

Παιδιά μάλλον στην Wind καταλήγω τελικά, που έχει κι ένας φίλος. 35 ευρώ με USB Stick Huawei και 12GB για 7 μέρες, και οι επόμενες 7 μέρες κοστίζουν 14 ευρώ. (ανανέωση με κάρτα, σαν καρτοκινητό).
Ελπίζω να αναγνωριστεί αυτόματα το USB της Huawei.
Το θέμα είναι να δω πώς θα το ρυθμίσουμε μέσω του Network Manager, μιας και απ' ότι έμαθα στα Windows έχει εφαρμογή (.exe) που το ρυθμίζει αυτόματα.
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Επιλογή εταιρείας-προγράμματος για Mobile Internet

Δημοσίευσηαπό simosx » 12 Δεκ 2010, 16:58

Babis_ECE έγραψε:Παιδιά μάλλον στην Wind καταλήγω τελικά, που έχει κι ένας φίλος. 35 ευρώ με USB Stick Huawei και 12GB για 7 μέρες, και οι επόμενες 7 μέρες κοστίζουν 14 ευρώ. (ανανέωση με κάρτα, σαν καρτοκινητό).
Ελπίζω να αναγνωριστεί αυτόματα το USB της Huawei.
Το θέμα είναι να δω πώς θα το ρυθμίσουμε μέσω του Network Manager, μιας και απ' ότι έμαθα στα Windows έχει εφαρμογή (.exe) που το ρυθμίζει αυτόματα.


O NetworkManager κάνει τη δουλειά που κάνουν όλα αυτά τα .exe. Υπάρχει ένα ενδεχόμενο να θέλει μια μικρορύθμιση, που μπορείς να κάνεις με το http://www.sakis3g.org/

Τυπικά θα πρέπει να λειτουργήσουν όλα αυτόματα. Δες http://simos.info/blog/archives/1078
Αν δεν είναι όλα αυτόματα (ακόμα και η εύρεση του παρόχου σου), επικοινώνησε για να μπει στην επόμενη έκδοση του Linux.
Δες έχω τέτοιο στικάκι ή τέτοιο πρόγραμμα σύνδεσης και δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω. Το NetworkManager επιτρέπει την αυτόματη επιλογή του προγράμματος σύνδεσης, αρκεί να το δηλώσεις...
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας