Virtual machine

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Virtual machine

Δημοσίευσηαπό linuxs » 20 Μαρ 2011, 15:13

Ποιό Virtual machine χρησιμοποιείτε και γιατί? έχω βάλει και το vmware και virtualBox...
Τελευταία επεξεργασία από jim137 και 20 Μαρ 2011, 19:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Μεταφορά θέματος
Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃Προγραμματισμός: C┃Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 10.4 LTS
Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium @T4500 2.3GHz│ 512GB VRAM│ 500 HDD│ ATI RADEON HD545v 512 MB │ Screen: 15.6''
Άβαταρ μέλους
linuxs
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1060
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2010, 13:19
Τοποθεσία: GR
IRC: linuxs
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό ShadowDeath » 20 Μαρ 2011, 15:17

VirtualBox το γιατί? Γιατί αυτό έπιασα στα χέρια μου και σε αυτό έμεινα.
VMware δεν δοκίμασα ποτέ αν και έχω ακούσει καλύτερα λόγια...
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: 'Αριστα ┃ Ιταλικά: Αρχάριος
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 x64
Προδιαγραφές ⇛ Intel Core 2 Duo E2180 2GHz (o/c) ~2,66GHz | 2GB DDR2 Ram | nVidia GeForce GT 220 | 3,8Mbps Internet Connection
Άβαταρ μέλους
ShadowDeath
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 19 Ιαν 2009, 01:08
Τοποθεσία: Thessaloniki
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό simosx » 20 Μαρ 2011, 15:17

Προς συντονιστές: μεταφορά προς άλλη ενότητα, όπως π.χ. Περί τεχνολογίας



Το Ubuntu έρχεται με το VirtualBox, οπότε ως κοινότητα Ubuntu-gr έχουμε προτίμηση προς το VirtualBox, που είναι σχεδόν ελ/λακ.
Υπάρχουν ήδη οδηγοί για το VirtualBox στό φόρουμ.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό linuxs » 20 Μαρ 2011, 15:18

Όταν λές έρχεται? Εγώ ποτέ δεν το είχα προεγκατεστημένο... :(
Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃Προγραμματισμός: C┃Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 10.4 LTS
Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium @T4500 2.3GHz│ 512GB VRAM│ 500 HDD│ ATI RADEON HD545v 512 MB │ Screen: 15.6''
Άβαταρ μέλους
linuxs
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1060
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2010, 13:19
Τοποθεσία: GR
IRC: linuxs
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό Qdata » 20 Μαρ 2011, 21:06

linuxs έγραψε:Όταν λές έρχεται? Εγώ ποτέ δεν το είχα προεγκατεστημένο... :(


Το VirtualBox υπάρχει διαθέσιμο για εγκατάσταση στα αποθετήρια του Ubuntu (Κέντρο Λογισμικού Ubuntu).
Linux User: #530165
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit σε Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz
(Notebook) Προδιαγραφές ⇛ 2x Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz │ 1016MB │ HDA-Intel - HDA Intel -- USB-Audio - USB AUDIO│ 1024x600 pixels
Νέος στο Linux?Οδηγοί - How to - Tutorials
Qdata
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1875
Εγγραφή: 18 Ιουν 2010, 19:40
Τοποθεσία: Σέρρες
IRC: dimos
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό linuxs » 20 Μαρ 2011, 21:12

Qdata έγραψε:
linuxs έγραψε:Όταν λές έρχεται? Εγώ ποτέ δεν το είχα προεγκατεστημένο... :(


Το VirtualBox υπάρχει διαθέσιμο για εγκατάσταση στα αποθετήρια του Ubuntu (Κέντρο Λογισμικού Ubuntu).


Α Οκ! :)
Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃Προγραμματισμός: C┃Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 10.4 LTS
Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium @T4500 2.3GHz│ 512GB VRAM│ 500 HDD│ ATI RADEON HD545v 512 MB │ Screen: 15.6''
Άβαταρ μέλους
linuxs
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1060
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2010, 13:19
Τοποθεσία: GR
IRC: linuxs
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό toyotis » 01 Μάιος 2011, 11:24

Ο οδηγός βρίσκεται εδώ viewtopic.php?f=9&t=5955
Γίνε η αλλαγή που θες να δεις στον κόσμο! [Μαχάτμα Γκάντι] Κίνημα Zeitgeist

http://www.paradiseoroblivion.com http://www.youtube.com/zeitgeistgreece http://www.zeitgeist-thessaloniki.com

1 Γνώσεις → Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Λειτουργικό → Ubuntu 12.10
3 Προδιαγραφές → Intel(R) Core(TM) i5-3550 CPU @ 3.30GHz 3.70GHz
4 Κάρτες γραφικών: AMD Radeon HD 6450
Άβαταρ μέλους
toyotis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 31 Μαρ 2011, 11:09
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό kikirikou » 01 Μάιος 2011, 13:44

Qdata έγραψε:Το VirtualBox υπάρχει διαθέσιμο για εγκατάσταση στα αποθετήρια του Ubuntu (Κέντρο Λογισμικού Ubuntu).

εγώ δεν έχω κάτι τέτοιο στα αποθετήρια :? Και ο οδηγός αναφέρει την προσθήκη αποθετηρίων...
Γνώσεις ⇛ Linux: το παλεύω ┃ Προγραμματισμός: θεωρία ┃ Αγγλικά,Γερμανικά: Μέτρια
Laptop:
Spoiler: show
Acer Aspire 5715Z (ο Λάζαρος)(πολύ plug and pray κατάσταση)
Λειτουργικά ⇛ Ubuntu 11.04
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής: Intel Pentium dual-core 1.86GHz │ Ram:1GB DDR2 │ Κάρτα γραφικών: Mobile Intel 252MB Accelerator X3100 │Οθόνη: 15.4" WXGA (8ms/220-nit)

Links: Οδηγός προς Νεοεισερχομένους|Δέντρο διανομών(χρονολογικά)|γλωσσάρι
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kikirikou
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: 22 Οκτ 2010, 17:05
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
IRC: kikirikou
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό Qdata » 01 Μάιος 2011, 16:40

kikirikou έγραψε:
Qdata έγραψε:Το VirtualBox υπάρχει διαθέσιμο για εγκατάσταση στα αποθετήρια του Ubuntu (Κέντρο Λογισμικού Ubuntu).

εγώ δεν έχω κάτι τέτοιο στα αποθετήρια :? Και ο οδηγός αναφέρει την προσθήκη αποθετηρίων...


Δεν υπάρχει το VirtualBox OSE στο Ubuntu Software Center; :?:
Linux User: #530165
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit σε Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz
(Notebook) Προδιαγραφές ⇛ 2x Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz │ 1016MB │ HDA-Intel - HDA Intel -- USB-Audio - USB AUDIO│ 1024x600 pixels
Νέος στο Linux?Οδηγοί - How to - Tutorials
Qdata
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1875
Εγγραφή: 18 Ιουν 2010, 19:40
Τοποθεσία: Σέρρες
IRC: dimos
Εκτύπωση

Re: Virtual machine

Δημοσίευσηαπό kikirikou » 01 Μάιος 2011, 16:48

Μάλλον βιάστηκα λίγο :oops: :silent: :shifty: :shifty:

Ποιά είναι τελικά διαφορά ανάμεσα στο VirtualBox OSE, το VMware και σ'αυτό της Oracle; Και πόσα ακόμα υπάρχουν;
Γνώσεις ⇛ Linux: το παλεύω ┃ Προγραμματισμός: θεωρία ┃ Αγγλικά,Γερμανικά: Μέτρια
Laptop:
Spoiler: show
Acer Aspire 5715Z (ο Λάζαρος)(πολύ plug and pray κατάσταση)
Λειτουργικά ⇛ Ubuntu 11.04
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής: Intel Pentium dual-core 1.86GHz │ Ram:1GB DDR2 │ Κάρτα γραφικών: Mobile Intel 252MB Accelerator X3100 │Οθόνη: 15.4" WXGA (8ms/220-nit)

Links: Οδηγός προς Νεοεισερχομένους|Δέντρο διανομών(χρονολογικά)|γλωσσάρι
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kikirikou
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: 22 Οκτ 2010, 17:05
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
IRC: kikirikou
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας