Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 23 Αύγ 2009, 06:57

έγραψε:Η Sony Computer Entertainment ανακοίνωσε νέα έκδοση του PlayStation 3 μεταξύ άλλων
η νέα έκδοση πάρα τις βελτιώσεις στον τομέα των επιδόσεων του hardware.
Η παλαιότερη έκδοση του PlayStation 3 όχι μόνο υποστήριζε την εγκατάσταση
εναλλακτικού λειτουργικού συστήματος αλλά και η ίδια η Sony είχε δημοσιεύσει αναλυτικές
οδηγίες για το πως γίνεται αυτό.Αντίθετα η νέα έκδοση δεν θα υποστηρίζει αυτή την δυνατότητα,
συγκεκριμένα μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση για το νέο PS3 η Sony αναφέρει

Ø Removal of “Install Other OS” feature

The new PS3 system will focus on delivering games and other entertainment content, and users will not be able to install other Operating Systems to the new PS3 system.



Είναι κρίμα που μια τόσο ευέλικτη δυνητικά πλατφόρμα όπως το PlayStation 3 χάνει δυνατότητες αντί να αποκτά καινούργιες. Φυσικά πάντα υπάρχει η πιθανότητα να βρεθεί κάποια ομάδα hacker που θα καταφέρει να εγκαταστήσει Linux στο νέο PlayStation 3 ακόμη και αν η Sony δεν το προσφέρει ως δυνατότητα.


Πηγη : http://elkosmas.gr/

Μαλλον θα αρχισω να παιρνω με κακο ματι τη Sony :problem:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό silvestros » 23 Αύγ 2009, 12:55

Ενταξη ρε παιδια. Ποιος θα παει να παρει PS3 και να του βαλει και linux, με αυτη την τιμη που εχει; Ειναι μια κονσολα για να παιζεις παιχνιδια και να δεις και καμια ταινια.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.10 σε Lenovo G550
Προδιαγραφές ⇛ Pentium Dual-Core T4300 2.10GHz │ 2 Gb RAM │ Intel GMA X4500M │ Broadcom BCM4312 802.11b/g │ 15.6" 1366x768
Άβαταρ μέλους
silvestros
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2009, 22:46
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό Nisok » 23 Αύγ 2009, 13:26

ΜΟυ φαίνεται αρχικά υπήρχε ο προσανατολισμός που είχε δώσει η ms με το media center. Από ότι φαίνεται το παίρνουν πίσω αυτό τώρα. Τα παιχνίδια από το κλασσικό PS3 θα παίζουν σε αυτό?
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό headless » 23 Αύγ 2009, 17:28

Απο το PS3 θα παίζουν,απο οτιδήποτε άλλο (PS2 π.χ. ) μπα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό bullgr » 26 Αύγ 2009, 13:34

Δεν μπορούν να καταλάβουν οι ηλίθιοι ότι εάν επιτρέπουν τη κονσόλα τους να γίνεται media center θα αυξήσουν και το αγοραστικό κοινό... Γιατί ένας πατέρας θα ρίξει πιο εύκολα τα 400 ευρώπουλα εάν γνωρίζει ότι δεν θα είναι η κονσόλα για τον "κανακάρι" του μόνο για παιχνίδια, αλλά για να βλέπει τις φωτογραφίες του, τις τσόντες του, τη μουσική του κλπ κλπ...

Είμαι σίγουρος ότι όταν διαπιστώσουν την πτώση των πωλήσεών τους, θα αλλάξουν πάλι άποψη... Και η microsoft μπορεί να λειτουργήσει έξυπνα και να "πασάρει" και ως media pc το xbox 360... Ακόμη και σήμερα τα παλιά xbox γίνονται ανάρπαστα για την εύκολη και χαμηλού κόστους μετατροπή τους σε media center...
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 26 Αύγ 2009, 13:59

Εντάξει, νομίζω πως οι περισσότεροι που παίρνουν PS3 το παίρνουν για τα games. Αντε και καμιά ταινία. Όποιος θέλει pc παίρνει pc ;)
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 26 Αύγ 2009, 18:20

Όντας κάτοχος του τελευταίου PS3, η άποψή μου είναι η εξής: Κακώς μεν βγάζει η Sony την επιλογή Εγκατάστασης Λειτουργικού, κάτι που θα ήθελαν όλοι να έχουν, την επιλογή δηλαδή. Αλλά από την άλλη πόσοι πιστεύετε εγκαθιστούν Linux στην κονσόλα τους?
Παίζω 3-4 παιχνίδια στην κονσόλα, αλλά την χρησιμοποιώ εξίσου, ίσως και περισσότερο ως Media Center. To XMB (το λειτουργικο της Sοny, του PS3) σε συνδυασμό με το PMS, Playstation Media Server (http://ps3mediaserver.blogspot.com/) κάνουν τα πάντα. Αναπαράγουν τα πάντα σχεδόν (σε λίγο μάλλον θα ενσωματώσει η Sony και επιλογή για soft subtitles, αν δεν έχει γίνει με το τελευταίο Update..) και έχεις όλα τα αρχεία σου στην διάθεσή σου. Δεν χρειάζεται να βάλεις Linux για να κάνεις Media Center το PS3.

Σκεφτόμουν κι εγώ να βάλω Linux (την YellowDog βάζουν οι περισσότεροι, αν και πλέον κάποιοι νομίζω βάζουν και Ubuntu) αλλά δεν μου χρειάζεται σε τίποτα στο Playstation.
8-)
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό spyroskaftanis » 11 Σεπ 2009, 22:32

εγώ έχω Linux στο playstation (ubunti 9.04) και καμιά φορά τα χρησιμοποιώ για μουσική ή για εγγραφή απλών κειμένων μιας και τα έχω σε τηλεόραση 22'' :D
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: C/C++,Java, Bash, Android┃ Αγγλικά: Μέτρια (B2) | Γαλλικά: Λίγα (Β1)
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: |ext4| Fedora 20 σε multirama notbook
Προδιαγραφές ⇛ CPU- Intel(R) Core(TM) 2 Duo @ 2.00GHz│ RAM 2GB │Intel Corporation Mobile GM965/GL960|
my personal blog: http://skaftanis.blogspot.com
my fedora blog : http://fedora-gr.blogspot.com/
My New Project: http://showmeyourcode.co.nf/
CEID upatras 3rd year student.
Άβαταρ μέλους
spyroskaftanis
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 22:04
Τοποθεσία: Αργολίδα
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό nabalm » 07 Μαρ 2010, 10:13

καλημερα....

ειμαι νεος του κατοχου ps3 slim θα ηθελα να μου δειξετε ποια διαδικασια εγκατασταση (βημα-βημα)?????

ευχαριστω
πίπεδο Γνώσεων ⇛ Linux: μετρια ┃ Προγραμματισμός: οχι ┃ Αγγλικά: καθόλου
Στοιχεία ⇛ Ubuntu 10.04 LTS 64bit σε aspire 89290g core2 Duo (32bit) / 4GB / Intel cetrino t9300 /
nabalm
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 16:53
Εκτύπωση

Re: Το νέο λεπτό PlayStation 3 δεν θα μπορεί να τρέξει Linux

Δημοσίευσηαπό spyroskaftanis » 25 Μαρ 2010, 20:43

nabalm έγραψε:καλημερα....

ειμαι νεος του κατοχου ps3 slim θα ηθελα να μου δειξετε ποια διαδικασια εγκατασταση (βημα-βημα)?????

ευχαριστω


Μπορείς να δεις την διαδικασία εγκατάστασης στο επίσημο site του playstation ubuntu (psubuntu)
http://psubuntu.com/

Προσοχή όμως: χρειάζεται να κάνεις format πριν την εγκατάσταση.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: C/C++,Java, Bash, Android┃ Αγγλικά: Μέτρια (B2) | Γαλλικά: Λίγα (Β1)
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: |ext4| Fedora 20 σε multirama notbook
Προδιαγραφές ⇛ CPU- Intel(R) Core(TM) 2 Duo @ 2.00GHz│ RAM 2GB │Intel Corporation Mobile GM965/GL960|
my personal blog: http://skaftanis.blogspot.com
my fedora blog : http://fedora-gr.blogspot.com/
My New Project: http://showmeyourcode.co.nf/
CEID upatras 3rd year student.
Άβαταρ μέλους
spyroskaftanis
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 22:04
Τοποθεσία: Αργολίδα
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας