apple υπολογιστής με linux

Η καλύτερη επιλογή. Σκέφτομαι να την υλοποιήσω από τότε που χάλασε ο φορητός μου.
Βασικά από τη στιγμή που το mac βασίζεται σε μία έκδοση του unix με πυρήνα BSD, αν δεν κανω λάθος--για περισσότερες πληροφορίες δες εδώ
http://www.levenez.com/unix/--όλες οι linux εφαρμογές τρέχουν και σε mac. Τώρα το πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι το λειτουργικό σύστημα των mac δεν χρησιμοποιούν τα x11 για γραφικά, αν και τα υποστηρίζουν, πράγμα που σημαίνει ότι οι x11 εφαρμογές είναι πιο αργές απ'ότι σε ένα linux σύστημα. Άλλες διαφορές είναι οι τοποθεσίες των διαφορων βιβλιοθηκών, ρυθμίσεων, κλπ, αλλά αυτό είναι θέμα συνήθειας φαντάζομαι. Υπάρχει και αντίστοιχο του apt-get και σε mac, το mac-ports, και άλλες εναλλακτικές.
c7p έγραψε:Εξαρτάται για τι χρήση προορίζεις τον υπολογιστή ... Αν είσαι σχεδιαστής ένα mac είναι φτιαγμένο για σένα, αν είσαι μέσος χρήστης ή poweruser το linux είναι για σένα.
Σαν "poweruser" (ας μου επιτράπει ο αυτοχαρακτηρισμός

) στη δουλειά έχουμε mac (μέχρι και cluster mac έχουμε) ενώ στο σπίτι χρησιμοποιώ linux. Το μόνο παράπονο που έχω είναι ότι στο mac δε μπορώ να εγκαταστήσω ό,τι θέλω γιατί δεν είμαι admin και πρέπει να κάνω compile ό,τι δεν έχω δικαίωμα να εγκαταστήσω, το ίδιο πρόβλημα θα είχα όμως και σε linux. Oπότε η μόνη διαφορά που βλέπω είναι το open/close-source θέμα.