Θέλω ταμπλέτα

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό Apopas » 11 Δεκ 2010, 17:59

headless έγραψε:Με κίνδυνο να με κράξουν όλοι,....Ipad.
Δεν υπάρχει κάποια πιο ποιοτική ταμπλέτα,παρά τα μειονεκτήματά της.
Αν δεν σε αποθαρύνει η τιμή ...go for it.

Και γιατί είναι ποιοτικότερο από το Galaxy tab; Μόνο μεινοκτήματα έχει σε σχέση με την ταμπλέτα της Samsung...

Εφόσον το θες μέσα στο εξάμηνο πάντως, απλά περίμενε...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 11 Δεκ 2010, 18:18

περισσότερες ταμπλέτες με android το 2011.
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό headless » 11 Δεκ 2010, 19:15

@Apopas:Το Galaxy Tab δεν το έχω πιάσει στα χέρια μου,αλλά έχω ακούσει πολύ θάψιμο.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό Apopas » 11 Δεκ 2010, 20:02

Τολμώ να πω πως αν θάβουνε το Galaxy tab και επαινούν το Ipad, καλό θα είναι να μην τους ξαναεμπιστευθείς ούτε για αγορά κουμπιών.
Είναι η μέρα με τη νύχτα, το Ipad μοιάζει με προϊόν τριετίας μπροστά στο Galaxy tab. Δες ένα οποιοδήποτε review των τεχνικών χαρακτηριστικών τους και θα καταλάβεις.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό nikosal » 11 Δεκ 2010, 20:46

To ipad (που το έχω πιάσει στα χέρια μου) έχει κακή οπτική αίσθηση στην οθόνη, μοιάζει με χαμηλή ανάλυση. Και είναι πράγματι (1024 Χ 768 στις 10 ίντσες) αν έχεις συνηθίσει σε smartphone και βλέπεις την ταμπλέτα με αυτό το βλέμμα. Γιατί αν έχεις συνηθίσει σε ανάλογες αναλύσεις σε netbook είναι οκ.
Desktop στο σπίτι: ubuntu 14.04 σε AMD Athlon II 435X3 (αναβάθμιση) με Samsung SSD 500GB
Desktop στην εργασία windows xp (δυστυχώς!)
Laptop: ubuntu 13.10 σε i3 (new install) με Samsung SSD 250GB
Netbook των τέκνων: lubuntu 13.10 σε Atom 450 (new install)
Smartphone: Android 4.1.2 Jelly Bean σε Samsung Nexus S
Tablet: Android 4.4.2 KitKat σε LG G pad 8.3
Άβαταρ μέλους
nikosal
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1536
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 23:29
Τοποθεσία: Ερμούπολη
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό Χανδόλιας Νίκος » 27 Δεκ 2010, 19:36

Αγόρασα πρόσφατα ένα Archos Internet Tablet (8gb), με 7αρα οθόνη. Μέχρι στιγμής είμαι αρκετά ευχαριστημένος, κρίνοντας πάντα τη σχέση τιμής/απόδοσης. Έχει αρκετά καλή οθόνη, από άποψη απεικόνισης, με μέτριο πάντως touchscreen. Το android αρκετά καλό, με πληθώρα εφαρμογών. Υπόψη ότι η Archos έχει δικό της store, και όλες τις οι εφαρμογές είναι πιστοποιημένες για σωστή λειτουργία στα μηχανήματά της. Παίζει τα πάντα από βίντεο, μέχρι 720p, και ήχο (πλην ac3, το οποίο μπορείς να αγοράσεις το plugin από την Archos), pdf, doc κλπ. Wifi bluetooth λειτουργούν άψογα. Θα βγουν γενικότερα πολύ καλύτερα μέσα στη χρονιά (διπύρηνα κλπ), απλώς ήθελα μια πρώτη επαφή και μόλις ωριμάσει η αγορά και πέσουν πολλά μοντέλα και τιμές θα πάρω κάτι άλλο.
PC: AMD PHENOM II x4 925, 4gb DDR3-RAM, onboard ATI RADEON HD4200 κάρτα γραφικών
Κάρτα ήχου SOUNDBLASTER LIVE! USB 24bit
Router ZTE ZXHN H168N / ISP: Wind
Λειτουργικό: Ubuntu 14.04 64bit

Smartphone: Samsung Galaxy Note II N-7100
Χανδόλιας Νίκος
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 27 Ιουν 2009, 20:49
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό ninos » 05 Ιαν 2011, 19:39

H περίπτωση της πανάκριβης ταμπλέτας του Τζομπζ μου φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να συζητιέται καν σε φόρουμ ελεύθερου λογισμικού.
Το πιο θεόκλειστο λογισμικό, καναναλωτισμός στο έπακρο και τίποτε προχωρημένο τεχνολογικά,
αν και φαντεζί και μοδάτη λόγω της μάρκας και της ευφυίας του Τζομπζ στο να πλασάρει τα προϊόντα του,
με τη βοήθεια βέβαια δισεκατομυρίων για διαφήμιση, τα οποία πληρώνουν τελικά οι πελάτες του.

Ακόμη και για τις android ταμπλέτες έχω κάποιες αντιρρήσεις, παρότι το λειτουργικό έχει βέβαια "πειραγμένο" πυρήνα Linux.

Σκέπτομαι κι εγώ όμως να αγοράσω ταμπλέτα.

Εικόνα

Μια λύση είναι η κινέζικη ταμπλέτα
TENQ P07 http://www.slashgear.com/tenq-p07-ubuntu-tablet-spotted-in-wild-28121579/,
οποία λειτουργεί με Ubuntu Netbook Edition 10.10 “Maverick Meerkat”
επεξεργαστή 1.6GHz Intel Atom
μνήμη 2GB of RAM
και 32GB SSD.

Έχω μάλιστα στείλει ερώτηση στο κατάστημα http://www.amdshop.gr/,
που υποστηρίζει το ελεύθερο λογισμικό, για να δω πότε/αν θα την φέρουν.
[Δυστυχώς ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί καν η τιμή από την κατασκευάστρια εταιρία].

Το καταναλωτικό μαραφέτι iBad
όπως αντιλαμβάνεστε είναι μίλια πίσω από αυτό το καταπληκτικό κινέζικο!!!

Παρακαλώ, φίλοι του ελεύθερου λογισμικού,
διαβάστε την ανάρτηση
του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
http://www.fsf.org/news/ibad_launch/?searchterm=IbAD
για τους κινδύνους από το DRM που κουβαλάνε οι συσκευές της apple
και κυρίως διαβάστε πρώτα τους όρους που υπογράφετε όταν αγοράζετε τα προϊόντα τους!!!

Δείτε και την κριτική μου για το iPad
http://vivliothiki.blogspot.com/2010/02/ipad.html
Εμμανουήλ Νίνος
συνταξιούχος καθηγητής αγγλικής
Ubuntu 22.04 LTS Gnome σε μεταχειρισμένο lenovo thinkpad i5-4300U CPU @ 1.90GHz memory 8GiB
[b]GNU/Linux
: αρχάριος, προγραμματισμός: καθόλου, αγγλικά: άριστα
ninos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: 08 Δεκ 2008, 00:14
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 05 Ιαν 2011, 21:07

Στην πρώτη σελίδα του θέματος έχω προτείνει αλλη μια εταιρεία που έχει και τιμή σε περιπτωση που σε ενδιαφέρει.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό jemadux » 14 Ιαν 2011, 11:37

υπαρχει και το wepad
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Re: Θέλω ταμπλέτα

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 15 Ιαν 2011, 23:01

ninos έγραψε:H περίπτωση της πανάκριβης ταμπλέτας του Τζομπζ μου φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να συζητιέται καν σε φόρουμ ελεύθερου λογισμικού.
Το πιο θεόκλειστο λογισμικό, καναναλωτισμός στο έπακρο και τίποτε προχωρημένο τεχνολογικά,
αν και φαντεζί και μοδάτη λόγω της μάρκας και της ευφυίας του Τζομπζ στο να πλασάρει τα προϊόντα του,
με τη βοήθεια βέβαια δισεκατομυρίων για διαφήμιση, τα οποία πληρώνουν τελικά οι πελάτες του.


τα είπες όλα :thumbup:

πραγματικα όμως θεοκλειστο ε? ερμειτικα κλειστο !!! 1000 φορε η microsoft :sick:

πάντως έχετε λίγο υπομονή και θα βγούνε νεες καλυτερες και με λινουξ ;)

απλα περιμενετε λίγο , τώρα μόλις άρχισαν να κυκλοφορουνε οι ταμπλετες , αφήστε να βγουνε και αλλες απο αλλες εταιριες .. ειναι νωρις ακομα ;)

πάντως για μενα δεν πολυλενε και πολύ οι ταμπλετες , δε ξερω τι το καλο τους βρισκετε :P
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας