H περίπτωση της πανάκριβης ταμπλέτας του Τζομπζ μου φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να συζητιέται καν σε φόρουμ ελεύθερου λογισμικού.
Το πιο θεόκλειστο λογισμικό, καναναλωτισμός στο έπακρο και τίποτε προχωρημένο τεχνολογικά,
αν και φαντεζί και μοδάτη λόγω της μάρκας και της ευφυίας του Τζομπζ στο να πλασάρει τα προϊόντα του,
με τη βοήθεια βέβαια δισεκατομυρίων για διαφήμιση, τα οποία πληρώνουν τελικά οι πελάτες του.
Ακόμη και για τις android ταμπλέτες έχω κάποιες αντιρρήσεις, παρότι το λειτουργικό έχει βέβαια "πειραγμένο" πυρήνα Linux.
Σκέπτομαι κι εγώ όμως να αγοράσω ταμπλέτα.

Μια λύση είναι η κινέζικη ταμπλέτα
TENQ P07
http://www.slashgear.com/tenq-p07-ubuntu-tablet-spotted-in-wild-28121579/,
οποία λειτουργεί με
Ubuntu Netbook Edition 10.10 “Maverick Meerkat”
επεξεργαστή 1.6GHz Intel Atom
μνήμη 2GB of RAM
και 32GB SSD.
Έχω μάλιστα στείλει ερώτηση στο κατάστημα
http://www.amdshop.gr/,
που υποστηρίζει το ελεύθερο λογισμικό, για να δω πότε/αν θα την φέρουν.
[Δυστυχώς ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί καν η τιμή από την κατασκευάστρια εταιρία].
Το καταναλωτικό μαραφέτι iBad
όπως αντιλαμβάνεστε είναι μίλια πίσω από αυτό το καταπληκτικό κινέζικο!!!
Παρακαλώ, φίλοι του ελεύθερου λογισμικού,
διαβάστε την ανάρτηση
του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥhttp://www.fsf.org/news/ibad_launch/?searchterm=IbADγια τους κινδύνους από το DRM που κουβαλάνε οι συσκευές της apple
και κυρίως διαβάστε πρώτα τους όρους που υπογράφετε όταν αγοράζετε τα προϊόντα τους!!!
Δείτε και την κριτική μου για το iPad
http://vivliothiki.blogspot.com/2010/02/ipad.html