Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δολαρ

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό pisons » 10 Μάιος 2011, 23:57

το θέμα είναι τι γίνετε με του φίλους που έχεις και δουλεύουν skype
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Kubuntu 12.04 LTS 32-bit ACER ASPIRE ONE D270-26CBB
Προδιαγραφές⇛Intel® Atom™ CPU N2600 @ 1.60GHz × 4 || Γραφικά Intel GMA 3650 || Μνήμη 2 GiB || HDD 30GB SSD
Άβαταρ μέλους
pisons
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 17 Φεβ 2010, 11:24
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό Rhinomick » 10 Μάιος 2011, 23:58

Υπάρχει κάτι ανάλογο με το empathy στο pidgin simosx;
Με το ekiga βλέπω μια δυσκολία... :problem:
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλούτσικο πιστεύω ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Xubuntu 14.04 acer travelmate 4020
Προδιαγραφές ⇛ intel 1.6gh │ 2gb │ 15" /
Και pclinuxos mate 64bit σε acer aspire 5738z/cpu 2gh dual core/3GB ram/intel gma 4500/15"/
Και pclinuxos lxde 64bit σε Hp compaq presario CQ-60 |cpu 1,66 gh |3 GB ram |15"
Και Kubuntu 14.04.2 64bit σε dell inspiron 3542 / i3 / 4 GB RAM
Άβαταρ μέλους
Rhinomick
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: 28 Οκτ 2009, 12:15
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό simosx » 11 Μάιος 2011, 00:02

Rhinomick έγραψε:Υπάρχει κάτι ανάλογο με το empathy στο pidgin simosx;
Με το ekiga βλέπω μια δυσκολία... :problem:


Το Pidgin είναι μονολιθικό πρόγραμμα. Υπήρξε προσπάθεια να υποστηρίξει το Telepathy,
http://developer.pidgin.im/wiki/Telepathy
ωστόσο δε φαίνεται να έχει αποτέλεσμα.

To Empathy είναι το πρόγραμμα για IM που είναι προεγκατεστημένο στο Ubuntu.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό logari81 » 11 Μάιος 2011, 00:04

@simosx το Empathy τελευταια φορά που το δοκίμασα για sip ήθελε ακόμα πολύ δουλεια. Δεν υπήρχε ούτε καν Gui για να κανεις κλήση σε σταθερό τηλέφωνο.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό simosx » 11 Μάιος 2011, 00:10

logari81 έγραψε:@simosx το Empathy τελευταια φορά που το δοκίμασα για sip ήθελε ακόμα πολύ δουλεια. Δεν υπήρχε ούτε καν Gui για να κανεις κλήση σε σταθερό τηλέφωνο.


Πράγματι, το Empathy θέλει δουλειά σε κάποια πράγματα όπως SIP. Ωστόσο είναι η βασική μας επιλογή.
Υπήρξε δουλειά από την Collabora για να γίνει το Empathy + Telepathy,
http://www.collabora.com/projects/telepathy
που νομίζω ότι συνεχίζεται.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό malos » 11 Μάιος 2011, 00:11

Εγώ πάντως θα πάω αύριο να αγοράσω τα seven και να τα περάσω στον υπολογιστή μου !
Επεξεργαστής: AMD Ryzen 9 5900x
Μνήμη Gskill 16gb (2X8gb), 3200 mh, CL 14
Μητρική: Asrock X570 phantom gaming X
Τροφοδοτικό: Corsair 850 platinum
Δίσκος: SSD Corsair MP600 (1 TB)
Άβαταρ μέλους
malos
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2008, 12:00
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό simosx » 11 Μάιος 2011, 00:21

Μιλώντας για Skype, χρησιμοποιεί ένα κλειστό πρωτόκολλο που μέχρι τώρα δεν υπήρξε κάποιο σοβαρό αποτέλεσμα στην προσπάθεια για reverse engineering.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, κάποιος τύπος κατάφερε να κάνει σημαντική δουλειά και εξήγησε πως λειτουργούν κάποια πράγματα, που βοηθά αν θέλεις να κόψεις την πρόσβαση από χρήστες.
Και υποσχέθηκε ότι θα κάνει παρουσίαση με το έργο του στο συνέδριο CCC (Chaos Computer Club) στη Γερμανία (Δεκ 2010).
Τελικά δεν έγινε η παρουσίαση, και αντί αυτού υπήρξε η παρακάτω σχετική παρουσίαση,
http://kirils.org/skype/27c3.pdf
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό evolgen » 11 Μάιος 2011, 00:49

pisons έγραψε:το θέμα είναι τι γίνετε με του φίλους που έχεις και δουλεύουν skype

Και όχι μόνο οι φίλοι. Υπάρχουν και περιπτώσεις που απαιτείται η επικοινωνία μέσω skype για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους. Πώς θα πεις στον εργοδότη "δεν έχω skype, θέλεις να βάλεις ekiga;";
Το να μειώνεις ένα έργο ελεύθερου λογισμικού, επειδή θεωρείς το δικό σου καλύτερο,
είναι απαράδεκτη συμπεριφορά και δε συμβαδίζει με τις αρχές του ελεύθερου λογισμικού.

Γνώσεις Linux: Μέτριο++ ┃ Προγραμματισμός: Perl, R, Python, SQL, C, Common Lisp, BashΑγγλικά: Άριστα

1. Ubuntu 14.04 trusty
2. Intel Core i7-3520M CPU @ 2.90GHz ‖ RAM 7892 MiB
3. Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
4. eth0: Broadcom NetXtreme BCM57765 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:16b4] (rev 10) ⋮ eth1: Broadcom BCM4331 802.11a/b/g/n [14e4:4331] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
evolgen
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2010, 14:22
Τοποθεσία: UK
IRC: bioevolgenec
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό simosx » 11 Μάιος 2011, 00:52

evolgen έγραψε:
Και όχι μόνο οι φίλοι. Υπάρχουν και περιπτώσεις που απαιτείται η επικοινωνία μέσω skype για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους. Πώς θα πεις στον εργοδότη "δεν έχω skype, θέλεις να βάλεις ekiga;";


Στην ανάγκη μπορείς να μπεις Google Voice/Video Chat,
http://www.techdrivein.com/2010/08/goog ... -chat.html
έγραψε:
Please select your download package:
32 bit .deb (For Debian/Ubuntu)
64 bit .deb (For Debian/Ubuntu)
32 bit .rpm (For Fedora/openSUSE)
64 bit .rpm (For Fedora/openSUSE)

Note: Installing Google voice and video chat will add the Google voice and video chat repository so your system will automatically keep Google voice and video chat up to date. If you don't want Google voice and video chat's repository, do "sudo touch /etc/default/google-talkplugin" before installing the package.


Για λήψη,
http://www.google.com/chat/video/download.html
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό evolgen » 11 Μάιος 2011, 00:56

simosx έγραψε:
evolgen έγραψε:
Και όχι μόνο οι φίλοι. Υπάρχουν και περιπτώσεις που απαιτείται η επικοινωνία μέσω skype για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους. Πώς θα πεις στον εργοδότη "δεν έχω skype, θέλεις να βάλεις ekiga;";


Στην ανάγκη μπορείς να μπεις Google Voice/Video Chat,
http://www.techdrivein.com/2010/08/goog ... -chat.html
έγραψε:
Please select your download package:
32 bit .deb (For Debian/Ubuntu)
64 bit .deb (For Debian/Ubuntu)
32 bit .rpm (For Fedora/openSUSE)
64 bit .rpm (For Fedora/openSUSE)

Note: Installing Google voice and video chat will add the Google voice and video chat repository so your system will automatically keep Google voice and video chat up to date. If you don't want Google voice and video chat's repository, do "sudo touch /etc/default/google-talkplugin" before installing the package.


Για λήψη,
http://www.google.com/chat/video/download.html

Δεν είχα ιδέα γι' αυτό. :shock: Ευχαριστώ! Θα ρίξω μια ματιά...
Το να μειώνεις ένα έργο ελεύθερου λογισμικού, επειδή θεωρείς το δικό σου καλύτερο,
είναι απαράδεκτη συμπεριφορά και δε συμβαδίζει με τις αρχές του ελεύθερου λογισμικού.

Γνώσεις Linux: Μέτριο++ ┃ Προγραμματισμός: Perl, R, Python, SQL, C, Common Lisp, BashΑγγλικά: Άριστα

1. Ubuntu 14.04 trusty
2. Intel Core i7-3520M CPU @ 2.90GHz ‖ RAM 7892 MiB
3. Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
4. eth0: Broadcom NetXtreme BCM57765 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:16b4] (rev 10) ⋮ eth1: Broadcom BCM4331 802.11a/b/g/n [14e4:4331] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
evolgen
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2010, 14:22
Τοποθεσία: UK
IRC: bioevolgenec
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας