Συμπεριφορά Windows-επανεγκατάσταση σε multi-boot.

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Συμπεριφορά Windows-επανεγκατάσταση σε multi-boot.

Δημοσίευσηαπό monkgr » 04 Σεπ 2013, 09:16

Off topic:
@fkol k4
Τιιιιιί; Δὲν ἔχεις οὔτε ἕνα partition μὲ BSD καὶ σνομπάρεις Slack, Arch καὶ ὅλα τὰ παράγωγα αὐτῶν; :P :P :P
Καὶ ἔχεις μοῦτρα νὰ κυκλοφορεῖς στὸ forum; :shifty:
Χά!!! :P

(προφανῶς ἀστειεύομαι - γιὰ νὰ προλάβω τυχὸν παρεξηγήσεις ποὺ δημιουργεῖ ὁ γραπτὸς λόγος!)
Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου, πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα; (Διονύσιος Σολωμός)

[i][color=#FF0040]Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μόνο LaTeX ┃ Ἀγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
monkgr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 21:07
Τοποθεσία: Ρόδος
Εκτύπωση

Re: Συμπεριφορά Windows-επανεγκατάσταση σε multi-boot.

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 04 Σεπ 2013, 13:57

Off topic:
Πλάκα πλάκα, η αλήθεια είναι πως ψάχνω κάτι να αντικαταστήσω το Debian που όλο και κάτι δεν μου αρέσει, αλλά...
  1. BSD δεν βάζω λόγω πυρήνα. Αφ' ενός είμαι δηλωμένος Linus fan, αφ' ετέρου θεωρώ την άδεια BSD αφελή επιλογή για πυρήνα λειτουργικού (αν και έχει και τα πλεονεκτήματά της).
  2. Slackware δεν έχω σκεφτεί, αν έχει δυνατότητα για "bleeding edge" το σκέφτομαι ευχαρίστως...
  3. Με τον yum (Fedora) δεν τα πάμε καλά, όλο και κάτι χαλάω. Πιο πολλές φορές διορθώνω ζημιές παρά το χρησιμοποιώ. :problem:
  4. Mageia δεν έχω καταφέρει ποτέ να εκκινήσω, kernel panic σε όλες τις εκδόσεις όλων των Live CD... Εικόνα
  5. Chakra μου αρέσει, αλλά μου τη σπάει αυτή η σκληροπυρηνική " μόνο KDE" προσέγγιση και δεν βγάζει ούτε μήνα συνήθως...
  6. Το Manjaro που μου άρεσε πολύ δυστυχώς δεν μπαίνει σε δίσκο με GPT partition table (μου το σταμάτησε ο ίδιος ο εγκαταστάτης) :(
  7. Arch βαριέμαι να βάλω... Αν είναι να κάνω εγκατάσταση από κονσόλα με chroot και μετά να καταλήξω πάλι σε κονσόλα και να πρέπει να βάλω μετά το GUI, θα το κάνω απευθείας με Gentoo που ξέρω και πως δουλεύει. Αλλα και αυτό το βαριέμαι. 8-)

Προτάσεις ευπρόσδεκτες, το SolusOS 2 το ξέρω και το περιμένω πως και πως...

@ Learner, δεν πιστεύω να σε πειράζει που το κάναμε λίγο «παιδική χαρά», είσαι ανώτερος άνθρωπας εσύ (σλουρπ, σλουρπ...) :lol:
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Συμπεριφορά Windows-επανεγκατάσταση σε multi-boot.

Δημοσίευσηαπό Learner » 04 Σεπ 2013, 14:46

Off topic:
fkol k4 έγραψε: Learner, δεν πιστεύω να σε πειράζει που το κάναμε λίγο «παιδική χαρά»

Μπα... και λίγο οfftopic δεν βλάπτει. Εξάλλου για "Windows συμπεριφορά" μιλάμε, οπότε είναι «παιδική χαρά» από μόνο του το θέμα :lol:

fkol k4 έγραψε:Προτάσεις ευπρόσδεκτες, το SolusOS 2 το ξέρω και το περιμένω πως και πως...

Παραμύθια στην κεντρική σελίδα ; http://solusos.com/about/
έγραψε:Built from scratch (We use the Linux/GNU/FOSS collection, but have no parent distribution)

Βασισμένο στο Debian δεν είναι αυτό ; τι have no partent distribution και φούμαρα ;
Αυτό δεν είναι που συντηρεί (σε δικά του αποθετήρια) το gnome 2 ;
Αυτό το περιβάλλον δεν έχει ;
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Συμπεριφορά Windows-επανεγκατάσταση σε multi-boot.

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 04 Σεπ 2013, 16:53

Off topic:
Learner έγραψε:Βασισμένο στο Debian δεν είναι αυτό ; τι have no partent distribution και φούμαρα ;

Το SolusOS 1 ναι, είναι πάνω στο Debian Stable, το SolusOS 2 είναι ανεξάρτητη διανομή.
Learner έγραψε:Αυτό δεν είναι που συντηρεί (σε δικά του αποθετήρια) το gnome 2 ;
Αυτό το περιβάλλον δεν έχει ;

Για την ακρίβεια, το fallback mode του Gnome 3.4 (το gnome-classic της 12.04 δηλαδή) με κάποιες προσθήκες.
To ονομάζει (ένα άτομο είναι όλη η διανομή!) Consort desktop.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Συμπεριφορά Windows-επανεγκατάσταση σε multi-boot.

Δημοσίευσηαπό Learner » 04 Σεπ 2013, 17:44

Off topic:
fkol k4 έγραψε:Το SolusOS 1 ναι, είναι πάνω στο Debian Stable, το SolusOS 2 είναι ανεξάρτητη διανομή.

Αχα.. Οπότε να περιμένουμε, δικά της πακέτα, δικό της package manager κλπ ; Κάτι σαν το Arch Linux ;
Για να δούμε.
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Συμπεριφορά Windows-επανεγκατάσταση σε multi-boot.

Δημοσίευσηαπό dim459 » 06 Σεπ 2013, 18:10

Off topic:
@ fkol k4
Στο gpt κολλάς τώρα, σκέψου ένα usb δίσκο και τι άλλο θα "έχωνες" ακόμα εκεί...
...χμμμ...
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας