@fkol k4
Τιιιιιί; Δὲν ἔχεις οὔτε ἕνα partition μὲ BSD καὶ σνομπάρεις Slack, Arch καὶ ὅλα τὰ παράγωγα αὐτῶν;
Καὶ ἔχεις μοῦτρα νὰ κυκλοφορεῖς στὸ forum;
Χά!!!
(προφανῶς ἀστειεύομαι - γιὰ νὰ προλάβω τυχὸν παρεξηγήσεις ποὺ δημιουργεῖ ὁ γραπτὸς λόγος!)



fkol k4 έγραψε: Learner, δεν πιστεύω να σε πειράζει που το κάναμε λίγο «παιδική χαρά»
fkol k4 έγραψε:Προτάσεις ευπρόσδεκτες, το SolusOS 2 το ξέρω και το περιμένω πως και πως...
έγραψε:Built from scratch (We use the Linux/GNU/FOSS collection, but have no parent distribution)

Learner έγραψε:Βασισμένο στο Debian δεν είναι αυτό ; τι have no partent distribution και φούμαρα ;
Learner έγραψε:Αυτό δεν είναι που συντηρεί (σε δικά του αποθετήρια) το gnome 2 ;
Αυτό το περιβάλλον δεν έχει ;

fkol k4 έγραψε:Το SolusOS 1 ναι, είναι πάνω στο Debian Stable, το SolusOS 2 είναι ανεξάρτητη διανομή.

