atse47 έγραψε:Σημερα με πηραν τηλεφωνο για να κανω μια καινουρια εγκατασταση ubuntu για τον λογο οτι ο υπολογιστης δεν ετρεχε σωστα γρηγορα κλπ. εχοντας κανει κατι εγκαταστασεις ως 10 μεχρι τωρα μπορουσα να τα υποστιριξω για οποιαδηποτε ερωτηση σχετικα με το λειτουργικο. αλλα οταν οι απαιτησεις του κοσμου ειναι πολλες πως θα το κανω? ολοι εχουν παλια μηχανιματα και λογο της κρησης δεν μπορουν να το αλλαξουν και θελουν να τρεχουν αυτα απροβληματιστα και βρισκουν την λυση του linux .Ποσες τετοιες εγκαταστασεις θα μπορουσα να υποστιριξω? Mήπως το ubuntu δεν πρέπει να απλωθεί τόσο πολύ σε κόσμο που για internet ξέρη το σημαδάκι του explorer.
To να απλωθεί το Ubuntu σε κόσμο που για internet ξέρει τον IE, από μόνο του δεν είναι κακό.
Αυτό που είναι κακό (για σένα, για τους άλλους μια χαρά είναι
Πιθανώς αρκετές. Ή και όχι. Το θέμα είναι πως δεν θα έπρεπε να σου ζητά κανένας να το κάνεις.atse47 έγραψε:Ποσες τετοιες εγκαταστασεις θα μπορουσα να υποστιριξω?
atse47 έγραψε:Mήπως το ubuntu δεν πρέπει να απλωθεί τόσο πολύ σε κόσμο που για internet ξέρη το σημαδάκι του explorer.
Να μην προτείνεις Ubuntu σε κόσμο που δεν έχει διάθεση να το μάθει. Κάνεις κακό και σε σένα και στον κόσμο αυτό.
Το ότι κάποιος στρέφεται στο Ubuntu για οικονομικούς λόγους, δεν σημαίνει πως δικαιούται να βαριέται να μάθει να το χρησιμοποιεί.
Αντίστοιχα, πολύς κόσμος πουλάει το αυτοκίνητο και παίρνει μηχανάκι, επίσης για οικονομικούς λόγους. Αυτό τι σημαίνει, πως δεν έχει την υποχρέωση να μάθει να οδηγεί μηχανάκι;
Μπορεί βέβαια να το αμελήσει (δικαίωμα του καθενός είναι να μην θέλει να μάθει), αλλά θα υποστεί τις συνέπειες...
Να δείχνεις 5-6 πράγματα στην αρχή. Όποιος θέλει, ας προχωρήσει να μάθει 2-3 πραγματάκια επιπλέον ή ας κάνει τον κόπο να μπει στο forum. Όποιος βαριέται, ας μείνει σε αυτό που ξέρει, απλό είναι.



