Ποια είναι τα αγαπημένα σας προγράμματα για Ubuntu;

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό ftso » 19 Ιουν 2009, 11:05

Τα αγαπημένα μου είναι αυτά που έχω στο pc μου :D
Τα bold είναι τα ιδιαίτερα αγαπητά...

Konsole
Dolphin
Firefox
Konqueror
Amarok
Smplayer
aKregator
Kopete
Ktorrent
Tucan
Skype
Quassel
gmail-plasmoid
Klipper
Kate
Qstardict
Ocular
ark
aptitube (και ενίοτε Kpackagekit)
Gwenview
Kgrtv2 :P


...και άλλα που χρησιμοποιώ όταν τα χρειάζομαι...
nmap
wireshark
gimp
Virtualbox
openoffice
google earth
nano
Wammu
Kommander editor
K3b
Devede
mmc
XBMC


Όλα τα παραπάνω μπαίνουν σε κάθε νεα εγκατάσταση...
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό aflaouras » 19 Ιουν 2009, 11:48

Pidgin
Tux paint
Tux guitar
Geany
Scribus
Audacious
NetPanzer
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS 32bit σε Toshiba Satellite A210-1A0
Προδιαγραφές ⇛ AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-60 │ 2GB │ATI Radeon Mobility HD 2600 Series│Atheros AR242x │HDA - Intel│ TFT 15.4" 1280x720
Άβαταρ μέλους
aflaouras
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2008, 15:39
Τοποθεσία: Granada (Spain)
Launchpad: lennondtps
IRC: aflaouras
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό Mitsakos » 20 Ιουν 2009, 00:11

Firefox
Brasero
Stellarium
VLC
Audacious
Thunderbird
Gimp

:D
Γνώσεις ⇛ Linux: Not bad ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ 18.04 LTS x64
Προδιαγραφές ⇛ SONY VAIO VGN-NW21EF & DELL Inspiron 15 Series
>>Οδηγοί-How To-Tutorials<< && >>Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους<<
Άβαταρ μέλους
Mitsakos
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1705
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 09:05
Τοποθεσία: Πειραιάς/ Νίκαια
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό Asterion » 20 Ιουν 2009, 13:20

Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανα, μετά την πρώτη επαφή με το Ubuntu, ήταν να βρω τα προγράμματα που θα κάλυπταν άμεσα και γρήγορα τις ανάγκες μου, ώστε η μετάβαση από τα Windows να γίνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα και άνετα. Κατόπιν έψαξα να βρω προγράμματα και εφαρμογές που είτε δεν υπάρχουν σε Windows (π.χ Compiz-αν μπορεί να θεωρηθεί εφαρμογή) είτε εγώ δεν τα γνώριζα. Στην προσπάθειά μου αυτή, μεγάλη βοήθεια ήταν τα παρακάτω :

http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=1424
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=41&t=1070
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=7&t=3304

Πιστεύω πως παρόμοιες συζητήσεις είναι εξαιρετικά χρήσιμες σε νεοεισερχόμενους, διότι αμέσως αντιλαμβάνονται την πληθώρα των εφαρμογών και βοηθιούνται στο να κάνουν ένα ξεκίνημα με νέα προγράμματα.
Ειδικά το πρώτο παραπάνω νήμα, που βρίσκεται στους οδηγούς How-to είναι πολύ χρήσιμο και αναφέρει και τρόπους εγκατάστασης για τους αρχάριους.
Υπάρχει δυνατότητα να παραμείνουμε σε μία από τις συζητήσεις; :-)

In topic τώρα:
File Manager :Τελευταία χρησιμοποιώ τον Gnome Commander για διαχείριση αρχείων.
Είναι ένας τυπικός "two pane file manager" με δυνατότητα ftp, ssh κλπ που μοιάζει πολύ με τον κλασσικό Norton Commander και μέχρι στιγμής νομίζω πως μου ταιριάζει.
Web Browser : Σε μια προσπάθεια να απαλλαγώ από το βάρος του Firefox, τελευταία χρησιμοποιώ τον Epiphany. Είναι απλός, ελαφρύς, γρήγορος και διαθέτει και ad-block plugin που με εξυπηρετεί πολύ. Το πρόβλημα με την μεγάλη κατανάλωση cpu πόρων σε σελίδες με flash παραμένει βέβαια και αυτός είναι ο λόγος που θα δοκιμάσω opera τις επόμενες ημέρες. Μια από τις εκνευριστικές αδυναμίες του είναι ότι δεν δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας φακέλων και υποφακέλων μέσα στα bookmarks, οπότε η προσπάθειά μου να μεταφέρω τα bookmarks μου από τον firefox, κατέληξε σε φιάσκο και έπρεπε να τα φιάξω απο την αρχή με διαφορετική κατηγοριοποίηση.
Ένα άλλο αρνητικό είναι η αδυναμία προσαρμογής των εικονιδίων και των εργαλειοθηκών του σε διαφορετικά μεγέθη, με αποτέλεσμα να δείχνουν τεράστια και να καταναλώνουν μεγάλο μέρος της οθόνης χωρίς λόγο. Βέβαια αν τα είχε όλα αυτά ίσως να μην ήταν τόσο ελαφρύς;...
Οι υπολοιπες εφαρμογές που χρησιμοποιώ έχουν ήδη αναφερθεί:-)
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Πολύ καλά
2 Ubuntu 12.04 precise 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-24-generic-pae
3 Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz ‖ RAM 1001 MiB ‖ P4i65G
4 nVidia NV44A [GeForce 6200] [10de:0221] (rev a1)
5 eth0: Realtek RTL-8139/8139C/8139C+ [10ec:8139] (rev 10) ⋮ wlan0: 148f:2573 Ralink Technology, Corp. RT2501/RT2573 Wireless Adapter
Asterion
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 14:03
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό st2 » 20 Ιουν 2009, 14:03

εγώ παιδιά χρησιμοποιώ


amsn (με τον 2 δεν έχω ασχοληθεί ακόμα αν ξέρει κάποιος περισσότερα ??? )

exaile ( πολλοί τον έχουν απορρίψει αλλά εμένα μ`αρέσει )

open office ( το απόλυτο εργαλείο )

gnomeDo ( για λίγο πιο γρήγορα )

MPlayer ( έχω και VLC αλλά με βολεύει καλύτερα)

transmission (αλλά δεν έχω δοκιμάσει και τίποτα άλλο, αν αποδεδείγμενα υπάρχει κάτι καλύτερο πείτε το μου γιατί θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι ακόμα)

CONKY ( :bow: simply the best και αν ξέρεις και 2 πράματα κάνει μαγικά)

και τώρα browsers

Mozzilla δεν μου αρέσει αλλά έχει 2 από τα καλύτερα add-on : Flashblock (γινεται πόλυ πιο γρηγορος και δεν γονατίζει χωρίς λόγω το μηχάνημα επειδή ο άλλος έχει γεμίζει την σελίδα με διαφημίσεις)
και
FoxyProxy ( πολυ καλό και κάνεις πολλά :twisted: που αλλιώς δεν θα μπορούσες :silent: )

εγω προσωπικά θέλω opera που έχει βγάλει τώρα το opera unite που απλά τα σπαει(μέγαλη καινοτομία)
αλλα δεν μπορω να ρυθμίσω το flashblock που έχει φτιάξει έδω http://my.opera.com/Lex1/blog/flashblock-for-opera-9 ένας τύπος
Με εκευριζει το GNU/LInux γιατι 1.δεν το ξερω2.δεν εχει τις εφαρμογες που θελω3.εχω πολλες αποριες

1.Ποιος τα ξερει ολά?2.Με λιγη υπομονη θα τις βρουμε ή θα τις φτιαξουμε3.Γι`αυτό είμαι μέλος και σ`αύτο το forum

Από προγραμματισμό δεν ξερω τιποτα
Άβαταρ μέλους
st2
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008, 18:23
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό xqtr » 20 Ιουν 2009, 17:51

st2 έγραψε:transmission (αλλά δεν έχω δοκιμάσει και τίποτα άλλο, αν αποδεδείγμενα υπάρχει κάτι καλύτερο πείτε το μου γιατί θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι ακόμα)

Δοκιμασε το Deluge και το kTorrent. Και τα δυο πολυ καλα... καμμια σχεση με το transmission, απο κει και περα.. οτι σε βολευει.
O χειμώνας έρχεται...
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο │ Προγραμματισμός: Ναι (Delphi/Lazarus) │ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 14.04 σε Acer Aspire 5520
Προδιαγραφές ⇛ AMD Turion 1.8GHz │ 1GB │ ATI X700 │ Broadcom BCM4318 │LCD 15.4"
Άβαταρ μέλους
xqtr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 19:00
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό vista killer » 21 Ιουν 2009, 14:10

Tα δικά μου είναι

Firefox
Songbird
Pidgin
Thunderbird
rssowl
ktorrent
qbittorrent
world of goo :P
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 11 Ιούλ 2009, 00:34

Τα δικα μου :

Gshutdown
Shutter
gnome-screenshot
XPaint
Firefox
aMSN
Wireshark
Net Activity Viewer
Tucan
vlc
devede
Amarok
Shutter
gnome-screenshot
XPaint
devede
Amarok
k3b

και φυσικα......δεν παμε πουθενα χωρις το τερματικο,ή terminal,ή........μια κονσολα ρε αδερφε..... :P
8-)
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 11 Ιούλ 2009, 00:47

@vagrale13
Και εμένα τα γνωστά και άλλα ...
αλλά τώρα τελευταία έχει προστεθεί και το guake
http://guake-terminal.org
Μου είναι πολύ χρήσιμο γιατί βαριέμαι να ανοίγω το gnome-terminal κάθε φορά :P
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προγράμματα για Ubuntu

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 11 Ιούλ 2009, 00:54

sokoban4ever έγραψε:@vagrale13
Και εμένα τα γνωστά και άλλα ...
αλλά τώρα τελευταία έχει προστεθεί και το guake
http://guake-terminal.org
Μου είναι πολύ χρήσιμο γιατί βαριέμαι να ανοίγω το gnome-terminal κάθε φορά :P


Τερματικό είναι και αυτό σωστά; Τι διαφορά έχει από το gnome-terminal; :)
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας