Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό logari81 » 13 Αύγ 2009, 11:10

linuxman έγραψε:Δηλαδή όταν ΜΣ κατηγορεί το Λίνουξ ότι παραβιάζει 200 πατέντες τις τι λέμε ? Καλά κάνει και το λέει ? Και μέχρι τώρα δεν έχει δώσει καμία απόδειξη για αυτές κατηγόριες .

μα ακριβώς αυτο θελω να πω:
Α. Η Microsoft δεν ειναι κακη επειδή ειναι κακή
Β. Η Microsoft ειναι κακή επειδή προσπαθει να εκμεταλευτει ένα άθλιο συστημα πατεντών λογισμικου.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό linuxman » 13 Αύγ 2009, 14:35

logari81 έγραψε:
linuxman έγραψε:Δηλαδή όταν ΜΣ κατηγορεί το Λίνουξ ότι παραβιάζει 200 πατέντες τις τι λέμε ? Καλά κάνει και το λέει ? Και μέχρι τώρα δεν έχει δώσει καμία απόδειξη για αυτές κατηγόριες .

μα ακριβώς αυτο θελω να πω:
Α. Η Microsoft δεν ειναι κακη επειδή ειναι κακή
Β. Η Microsoft ειναι κακή επειδή προσπαθει να εκμεταλευτει ένα άθλιο συστημα πατεντών λογισμικου.

Τότε συμφωνούμε εδώ , ναι με τις πατέντες θέλει πολύ προσοχή .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό dim459 » 14 Αύγ 2009, 01:38

@logari81
Διαφωτιστικές οι παραπομπές, εν μέρει αναθεωρώ, αν και οφείλω να διευκρινίσω ότι ο όρος "πατεντάρει" που χρησιμοποίησα ήταν μάλλον ατυχής, μιας και είχα υπ' όψιν μου τη δυνατότητσ εμπορικής μόνο διάθεσης ενός προϊόντος λογισμικού και όχι την απαγόρευση πρόσβασης-χρήσης-τροποποίησης του κώδικά του, προκειμένου να προκύψει ένα άλλο προϊόν. Επειδή το "πατεντάρει" αναφέρεται στη δεύτερη περίπτωση, γι αυτό και διορθώνω-αναθεωρώ.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό taratatzoum » 14 Αύγ 2009, 02:54

το πρόβλημα είναι ότι την συγκεκριμένη πατέντα την χρησιμοποιεί και το ΟΟο, άμα κάνουν μία μήνυση και σε αυτό θα πάθει χειρότερα από ότι έπαθε η micro$oft, διότι αυτή έχει να πληρώσει το πρόστιμο το ΟΟο πολύ απλά θα κλείσει...
Ιστολόγιο
1 Γνώσεις → Linux: Προχωρημένος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → Slackware 13.37.0 64-bit (el_GR.utf-8)
3 Προδιαγραφές → CPU: 8x Intel Core i7 CPU Q 740 1.73GHz ‖ RAM 3894 MiB ‖ Dell Inc. - Dell Inc. Inspiron N5010
4 Κάρτες γραφικών: ATI Redwood [Radeon HD 5600 Series] ⎨1002:68c1⎬
5 Δίκτυα: wlan0: Broadcom BCM4313 802.11b/g/n Wireless LAN Controller ⎨14e4:4727⎬ ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller ⎨10ec:8136⎬
taratatzoum
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:29
Τοποθεσία: Χανιά
Launchpad: rizitis
IRC: rizitis or rtz
Εκτύπωση

Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 14 Αύγ 2009, 06:05

@taratatzoum
Οτιδήποτε είναι opensource δεν μπορεί να "κλείσει" αφού υπάρχει το source code όποιος θέλει του
κάνει ένα fork και το συνεχίζει ώς πχ ( και σε όποιες χώρες είναι παράνομο απλά φροντίζει να σε ενημερώνει πχ κάπου στο source code ;) )
extremely wide open desk ;) :D

Επίσης να θυμίσω για άλλη μια φορά ότι μαθαίνουμε είναι από την αλληλεπίδραση με τους άλλους
και την κοινωνία δεν τα μάθαμε από ενα μάυρο κουτί . Ότι κάνουμε είναι μία εναλλακτική συνέχεια
άλλων παλιώτερων κλπ . Τίποτα δεν γενιέται από το τίποτα
άρα αυτά που οφείλουν αυτοί που πατεντάρουν
σε όλους του παλιούς αλλά και νέους επιστήμονες μελετητές προγραμματιστές κλπ κλπ (ανθρώπους γενικά )
είναι πολλά περισσότερα από αυτά που κάποιοι εικάζονται ότι χρωστάμε!!!!!!
Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό ας πάει να πληρώσει για να έχει το δικαίωμα να λέει γιατί ...το μήλο πέφτει κάτω από την μηλιά ...
Έτσι λοιπόν η έννοια πατέντα είναι ουσιαστικά μία οικονομική φοροεισπρακτική ανακάλυψη (που περιορίζει την διάδοση της γνώσης)
καμία σχέση δεν έχει με την προστασία του πνέυματος (ίσα ίσα δεν το βοηθάει καθόλου γιατι για τα λεφτά είναι...) αλλά τουναντίον την προστασία της ατομικής ιδιοκτησίας.
Η Γνώση είναι πανανθρώπινο αγαθό και δεν ανήκει σε κανένα
η πρόσβαση σε αυτή είναι στοιχειώδες μέλημα μιας οποιαδήποτε κοινωνίας θέλει να λέγεται ανθρώπινη πολιτισμένη ...
Ληστές της παγκόσμιας πνευματικής κληρονομιάς τα copyright


Open source Rules :thumbup:
:D
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση


Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό theseas » 20 Αύγ 2009, 14:29

Αρκετά διαφωτιστίκο για την μεγάλη "πρωτοπορεία" της microsoft ειναι και το παρακάτω λινκ: http://ooxmlisdefectivebydesign.blogspot.com/2008/03/custom-xml-what-custom-xml.html :lol:
sɐəsəɥʇ ®
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 9.10
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής: Intel core 2 Duo E8400 │ Μνήμη: 2GB│ Κάρτα Γραφικών: Intel GMA 3100 │ Κάρτα Ήχου: Creative Audigy LS │ Οθόνη & Ανάλυση: 15 ίντσες 1024x768
Άβαταρ μέλους
theseas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 13 Αύγ 2009, 16:13
Τοποθεσία: Αθήνα, Πετρούπολη
IRC: theseas
Εκτύπωση

Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό da_perama1 » 27 Αύγ 2009, 14:37

Η άποψή μου για τις πατέντες και για τα πνευματικά προϊόντα και τα δικαιώματά τους γενικότερα.
Όποιοδήποτε πνευματικό προϊόν ανήκει στην ανθρωπότητα σαν σύνολο. Ο παραγωγός του δεν μπορεί να το εκμεταλευτεί με τρόπο τέτοιο, ώστε να αποκλείεται από τη χρήση του έστω και ένας άνθρωπος, γιατί κανένα πνευματικό προϊόν δεν προέκυψε από παρθενογέννεση αλλά όλα στηρίζονται στο σύνολο της πνευματικής δημιουργίας της ανθρωπότητας που ξεκίνησε από την εμφάνιση του ανθρώπινου είδους. Οι πνευματικοί δημιουργοί είναι σεβαστοί για την προσφορά τους και η κάθε κοινωνία πρέπει να τους παρέχει τα μέσα ώστε να συνεχίζουν ανεμπόδιστα την παραγωγή τους, όμως τα προϊόντα τους δεν είναι εμπορεύματα.
Ένα βιβλίο έχει μια τιμή, γιατί είναι ένα προϊόν, το περιεχόμενό του όμως δεν έχει τιμή και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να στερήσει από άλλον την πρόσβασή του σ' αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τη μουσική, από τη στιγμή που ένα μουσικό κομμάτι εκτελέστηκε, ανήκει σε όλους και ο καθένας έχει το δικαίωμα να το παίξει όπως του αρέσει, να το παραλλάξει η να χρησιμοποιήσει τμήματά του όπως ακριβώς έκανε και δημιουργός του με τα κομμάτια που έχει ακούσει και κουβαλάει μέσα του. Το ίδιο και με τα κάθε είδους προγράμματα. Όσο για τις πατέντες η ίδια τους η λογική έχει φθάσει στο αδιέξοδο σημείο να θέσει τμήματα γενετικού υλικού στην ιδιοκτησία κάποιων εταιρειών λες και αυτές συνέβαλαν με κάποιο τρόπο στη δημιουργία του.
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-17-generic
3 Intel Core i5 CPU 650 3.20GHz ‖ RAM 7783 MiB ‖ Intel DH55TC -
4 Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0042] (rev 02)
5 eth0: Intel 82578DC Gigabit Network Connection [8086:10f0] (rev 06)
da_perama1
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 20:35
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Εκτύπωση

Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 27 Αύγ 2009, 17:32

da_perama1 έγραψε:
Ένα βιβλίο έχει μια τιμή, γιατί είναι ένα προϊόν, το περιεχόμενό του όμως δεν έχει τιμή και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να στερήσει από άλλον την πρόσβασή του σ' αυτό.


Οπότε εγώ μπορώ να ανοίξω ένα βιβλιοπωλείο, να φωτοτυπώ ότι βιβλίο μπορώ να αγοράσω και να το πουλάω 2,5 ευρώ την κόπια, σωστά;
Την συνέχεια δεν μας είπες όμως! Τι θα γίνει με την βιομηχανία των βιβλίων; (συγγραφείς, εκδότες) Αντίστοιχα με την μουσική βιομηχανία; Θα συνεχίσουν να δουλεύουν αφιλοκερδώς;
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Δικαστήριο απαγορεύει την πώληση του Word στις ΗΠΑ

Δημοσίευσηαπό simosx » 27 Αύγ 2009, 18:01

logari81 έγραψε:
linuxman έγραψε:Δηλαδή όταν ΜΣ κατηγορεί το Λίνουξ ότι παραβιάζει 200 πατέντες τις τι λέμε ? Καλά κάνει και το λέει ? Και μέχρι τώρα δεν έχει δώσει καμία απόδειξη για αυτές κατηγόριες .

μα ακριβώς αυτο θελω να πω:
Α. Η Microsoft δεν ειναι κακη επειδή ειναι κακή
Β. Η Microsoft ειναι κακή επειδή προσπαθει να εκμεταλευτει ένα άθλιο συστημα πατεντών λογισμικου.


Το επίθετο «κακός» δεν είναι περιεκτικός για να περιγράψει τη συμπεριφορά μιας εταιρίας.

1. Η Microsoft είναι μια μεγάλη εταιρία, και κατάφερε να γίνει μεγάλη με τον έντονο τρόπο που ανταγωνίζεται στο χώρο της πληροφορικής.
2. Η Microsoft ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των μετόχων και προσπαθεί να διατηρήσει τη μεγάλη κερδοφορία της. Αυτό είναι το πιο σημαντικό μέλημά της. Ο πρόεδρος της εταιρίας κατευθύνει κάθε φορά τις ενέργειες, πόσο επιθετικός να είναι, κτλ.
3. Μέχρι τώρα η Microsoft έχει τεράστια κερδοφορία λόγω του τρόπου που όλοι οι υπολογιστές του κόσμου πωλούνται με Windows, καθώς και του ΜΣOffice που είναι αναγκαστικό λογισμικό σε σχεδόν όλες εταιρίες.
4. Η Microsoft έχει τώρα πρόβλημα κερδοφορίας διότι οι αγορές έχουν γενικά κορεστεί, και πρέπει να πουλήσει νέες εκδόσεις του ίδιου λογισμικού (Windows 7, νέο MSOffice) που βγαίνουν τώρα για να συνεχίσει την κερδοφορία.
5. Η Microsoft προσπαθεί να δημιουργήσει πορτοφόλιο με πατέντες ώστε να έχει ένα νέο και σημαντικό κανάλι εσόδων, που θα προέρχονται από τρίτους κατασκευαστές και του έργου τους. Οι πατέντες στην Αμερική έχουν τώρα τη λειτουργικότητα του όταν κάποιος έχει ήδη λεφτά, μπορεί φτιάχοντας νέες πατέντες να έχει περισσότερα λεφτά στο μέλλον, δίχως να κάνει νέο έργο.
6. Η Microsoft προσπαθεί να βγάλει όσο το δυνατόν περισσότερο κέρδος από Windows, MSOffice, οπότε θα συνεχίσει την ίδια τακτική σε σχέση με το Linux, μέχρι να αλλάξει ο χώρος της πληροφορικής (λιγότερο windows, office).
7. Το λογισμικό της Microsoft είναι υπερτιμημένο. Έχει μονοπωλιακή θέση και το εκμεταλλεύεται.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας