logari81 έγραψε:linuxman έγραψε:Δηλαδή όταν ΜΣ κατηγορεί το Λίνουξ ότι παραβιάζει 200 πατέντες τις τι λέμε ? Καλά κάνει και το λέει ? Και μέχρι τώρα δεν έχει δώσει καμία απόδειξη για αυτές κατηγόριες .
μα ακριβώς αυτο θελω να πω:
Α. Η Microsoft δεν ειναι κακη επειδή ειναι κακή
Β. Η Microsoft ειναι κακή επειδή προσπαθει να εκμεταλευτει ένα άθλιο συστημα πατεντών λογισμικου.
Το επίθετο «κακός» δεν είναι περιεκτικός για να περιγράψει τη συμπεριφορά μιας εταιρίας.
1. Η Microsoft είναι μια μεγάλη εταιρία, και κατάφερε να γίνει μεγάλη με τον έντονο τρόπο που ανταγωνίζεται στο χώρο της πληροφορικής.
2. Η Microsoft ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των μετόχων και προσπαθεί να διατηρήσει τη μεγάλη κερδοφορία της. Αυτό είναι το πιο σημαντικό μέλημά της. Ο πρόεδρος της εταιρίας κατευθύνει κάθε φορά τις ενέργειες, πόσο επιθετικός να είναι, κτλ.
3. Μέχρι τώρα η Microsoft έχει τεράστια κερδοφορία λόγω του τρόπου που όλοι οι υπολογιστές του κόσμου πωλούνται με Windows, καθώς και του ΜΣOffice που είναι αναγκαστικό λογισμικό σε σχεδόν όλες εταιρίες.
4. Η Microsoft έχει τώρα πρόβλημα κερδοφορίας διότι οι αγορές έχουν γενικά κορεστεί, και πρέπει να πουλήσει νέες εκδόσεις του ίδιου λογισμικού (Windows 7, νέο MSOffice) που βγαίνουν τώρα για να συνεχίσει την κερδοφορία.
5. Η Microsoft προσπαθεί να δημιουργήσει πορτοφόλιο με πατέντες ώστε να έχει ένα νέο και σημαντικό κανάλι εσόδων, που θα προέρχονται από τρίτους κατασκευαστές και του έργου τους. Οι πατέντες στην Αμερική έχουν τώρα τη λειτουργικότητα του όταν κάποιος έχει ήδη λεφτά, μπορεί φτιάχοντας νέες πατέντες να έχει περισσότερα λεφτά στο μέλλον, δίχως να κάνει νέο έργο.
6. Η Microsoft προσπαθεί να βγάλει όσο το δυνατόν περισσότερο κέρδος από Windows, MSOffice, οπότε θα συνεχίσει την ίδια τακτική σε σχέση με το Linux, μέχρι να αλλάξει ο χώρος της πληροφορικής (λιγότερο windows, office).
7. Το λογισμικό της Microsoft είναι υπερτιμημένο. Έχει μονοπωλιακή θέση και το εκμεταλλεύεται.