Ψήφισα Pidgin γιατί δέχεται όλους μου τους λογαριασμούς και έχει και τα plugins που χρειάζομαι.
Ευέλικτο, απλό και γρήγορο. Ό,τι ακριβώς ήθελα.
Μοναδική ένσταση ότι δεν υποστηρίζει την υπηρεσία "invisible" του gmail, by default.
Είχα βρει ένα patch, για να δουλέψει-δεν τα κατάφερα και τα παράτησα γιατί δεν μου ήταν και τόσο απαραίτητο.
Το empathy το έχω δει για λίγο στο live cd της 9.10 αλλά επιφυλάσσομαι μέχρι να κάνω κανονική εγκατάσταση.
Οπότε η θετική ψήφος στο pidgin δε σημαίνει και αρνητική για το empathy.
Παρεπιπτόντως μ'αρέσει το όνομα και των δύο
