Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι ή καλύτερη;

Empathy
3
4%
Sim-IM
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
aMSN
19
27%
Pidgin
27
38%
Emesene
10
14%
Kopete
7
10%
Galaxium Messenger
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
...κάποια άλλη εφαρμογή
5
7%
 
Σύνολο ψήφων : 71

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 13 Δεκ 2009, 23:48

aMSN, αλλά περισσότερο λόγω συνήθειας πιστεύω.
fillipos.xf: Το empathy το δοκίμασα λίγο και δεν μου άρεσε. Σίγουρα θα το έβαζα κάτω από aMSN, pidgin, kopete.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό Asterion » 14 Δεκ 2009, 01:15

Ψήφισα Pidgin γιατί δέχεται όλους μου τους λογαριασμούς και έχει και τα plugins που χρειάζομαι.
Ευέλικτο, απλό και γρήγορο. Ό,τι ακριβώς ήθελα.
Μοναδική ένσταση ότι δεν υποστηρίζει την υπηρεσία "invisible" του gmail, by default.
Είχα βρει ένα patch, για να δουλέψει-δεν τα κατάφερα και τα παράτησα γιατί δεν μου ήταν και τόσο απαραίτητο.

Το empathy το έχω δει για λίγο στο live cd της 9.10 αλλά επιφυλάσσομαι μέχρι να κάνω κανονική εγκατάσταση.
Οπότε η θετική ψήφος στο pidgin δε σημαίνει και αρνητική για το empathy.
Παρεπιπτόντως μ'αρέσει το όνομα και των δύο :)
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Πολύ καλά
2 Ubuntu 12.04 precise 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-24-generic-pae
3 Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz ‖ RAM 1001 MiB ‖ P4i65G
4 nVidia NV44A [GeForce 6200] [10de:0221] (rev a1)
5 eth0: Realtek RTL-8139/8139C/8139C+ [10ec:8139] (rev 10) ⋮ wlan0: 148f:2573 Ralink Technology, Corp. RT2501/RT2573 Wireless Adapter
Asterion
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 23 Απρ 2009, 14:03
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό mrjack » 18 Δεκ 2009, 00:59

Pidgin προς το παρον.

Το Empathy ειναι νεο, γι'αυτο δεν γινεται γνωστο. Btw, μπορει οτι και το περιστερι.
Το telepathy εχει πολλα να δωσει και θα δικαιωσει την επιλογη της canonical.
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 18 Δεκ 2009, 03:55

ψήφησα 2,

το aMSN, πάντα αυτό είχα αλλά όταν είδα το aMSN στην 9.10 έμεινα με ανοιχτό το στόμα... επιτέλους και κλήση ομιλίας και βίντεο κλήσης :bow:
είναι απλό και ωραίο. έχει αρκετά πρόσθετα και θέματα για να γίνει ακόμα καλύτερο (όχι πως τα άλλα δεν έχουν αλλά λέμε τώρα).

η δεύτερη ψήφος πήγε στην άλλη εφαρμογή που είναι το skype, απλά τέλειο θα έλεγα, απο θέμα ποιότητας βίντεο και ήχου. :bow:
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 18 Δεκ 2009, 10:55

Ψήφισα kopete για kubuntu και pidgin για ubuntu, απλά γιατί το empathy κι όλα τ' άλλα δεν τα έχω δοκιμάσει κι ως εκ τούτου δεν μπορώ να έχω άποψη. ;)
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό @ntonius » 18 Δεκ 2009, 15:15

Ψήφισα pidgin

Έχω χρησιμοποιήσει το pidgin και το empathy.
Έμεινα στο pidgin γιατί με καλύπτει πλήρως σαν πρόγραμμα και δουλεύει σε πολλά δίκτυα (όχι μόνο msn). Παράπονο δεν έχω κανένα αφού δεν με έχει προβληματίσει ποτέ. Στο μέλλον αναμένεται και webcam support για το msn (αν και δεν ενδιαφέρομαι άμεσα).

Στο empathy όταν το δοκίμασα δεν μου άρεσε καθόλου το ότι κάνει υποχρεωτικά logging όλες τις συζητήσεις και δεν υπήρχε τρόπος να το απενεργοποίησεις αυτό. Επίσης δεν το βρήκα τόσο απλό στη χρήση όσο το pidgin.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτρια ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal
Προδιαγραφές ⇛ AMD Phenom II X2 555 3,2Ghz │Gigabyte GA-880GM-UD2H │ 4GB (1333MHz) │
│ Asus Radeon 5750 Formula (1GB) │ Samsung TFT 17" │

Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους
Οδηγοί - How to - Tutorials
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Εγκατάσταση codec και εφαρμογών πολυμέσων
Άβαταρ μέλους
@ntonius
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 21 Μάιος 2009, 09:55
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό snooz » 19 Δεκ 2009, 06:12

Αν και ειμαι καινουργιος στο φορουμ και γενικα καινουργιος χρηστης linux , το aMSN μ αρεσε πολυ και το konversation , ενας IRC client! Γενικα εχω ενθουσιαστει απο το περιβαλλον των linux :D
Γνωσεις Linux : Αρχαριος | Προγραμματισμος : Οχι | Αγγλικα : Μετρια
Laptop : Ubuntu 9.10 Karmic Koala i386 | CPU : Intel Centrino Mobile Technology 1,5 GHz | RAM : 256 Mb | GRAPHIC CARD : ???? | HD : 40 Gb
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
snooz
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 18 Δεκ 2009, 18:12
Τοποθεσία: Giannena
IRC: sNooz
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό headless » 19 Δεκ 2009, 08:11

+1 για Konversation,best irc client out there.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό snooz » 20 Δεκ 2009, 06:15

headless έγραψε:+1 για Konversation,best irc client out there.

Το μονο που με "χαλαει" λιγο ειναι η αλφαβητικη ταξινομηση των IRC nicks , αν και δεν εχω ψαξει να δω αν αλλαζει ( πχ να φαινονται πρωτα οι opers , μετα τα voices και μετα οι απλοι χρηστες ) :think:
Γνωσεις Linux : Αρχαριος | Προγραμματισμος : Οχι | Αγγλικα : Μετρια
Laptop : Ubuntu 9.10 Karmic Koala i386 | CPU : Intel Centrino Mobile Technology 1,5 GHz | RAM : 256 Mb | GRAPHIC CARD : ???? | HD : 40 Gb
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
snooz
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 18 Δεκ 2009, 18:12
Τοποθεσία: Giannena
IRC: sNooz
Εκτύπωση

Re: Ποια εφαρμογή για chat πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 20 Δεκ 2009, 06:38

εγώ πιστεύω ότι η καλύτερη είναι είτε το pidgin ίσως το kopete
πάντως χρησιμοποιώ το emesene για να μιλάω μεσω msn ( απλά επειδή μου αρκεί) .
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας