s.dalas έγραψε:Παράθεσε μου ακριβώς το σημείο που αναφέρθηκα στο βιντεο σχετικά με την αντιπαράθεση σου με τον fkol k4. Που ειπα για το βιντεο παράθεσε μου σε παρακαλω. Είπα οτι δε μπορεις να τον κρινεις για να κανει η οχι λογαριασμο στο facebook. που πήρα θέση υπερ του. Δειξε μου σε παρακαλω
Συμφωνοι. Να τον κρινω δεν μπορω εγω για αυτο.
Δεν θα κατσω να ψαξω τωρα τις λεξεις , μαλλον αυτο εννοουσες.
Απο την αλλη ομως οπως φανηκε δεν μπηκε ο τυπος ΟΥΤΕ καν ρε φιλε
στην διαδικασια να μπει στο σαιτ... απιστευτο. Ουτε καν ομως και ερχεται εδω
και μου λεει με ενα υφακι "ελα βρες μου ρε το κωλοβιντεο να το δω να τελειωνουμε που εχετε φαγωθει ολοι"
και μετα βγαινεις και λες εμενα υπερβολικο ? Σειρα μου να αρχισω να σε ρωταω αν εχεις μπει σε καποιο ξενο φορουμ... ετσι μιλανε εκει? εχεις δει κατι τετοιο εκει? Λες εμενα υπερβολικο για μια αποτομη απαντηση η οποια ηταν και αδικη? Μιας και ο τυπος δεν μπηκε καν στον κοπο να πατησει ενα κλικ να δει πως το βιντεακι αυτο δεν θελει καν φεησμπουκ ακαουντ?
Αστο φιλε... αντε γεια μας και καληνυχτα μας.
Τον **** κλαιγανε χαχαχαχχαα (μας παρακολουθουν και μικρα παιδια) για αυτο βαζω αστερακια.
Λοιπον δεν ειμαι τρελος να τσακωνομαι με τον καθενα εγω. Ποτε μου σε ξενο φορουμ δεν εχω τσακωθει με καποιον
γιατι δεν απαντανε αποτομα εκει περα δεν υπαρχει κομπλεξ πριν βγει να πει κατι ΚΟΙΤΑΕΙ ο αλλος να δει εχει δικιο? ή εχει αδικο? Απο την αλλη ειμαι αποτομος και το εχω παραδεχθει αλλα μονο οταν ο αλλος δεν μιλαει καλα.
Λοιπον με συγχωρειτε για την αναστατωση και να περνατε καλα . Γεια σας

Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]