Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό kon_nos » 02 Μαρ 2009, 00:22

Τα παιχνίδια :cry: και το visual studio.
Εγκατάσταση των OpenGL headers σε Ubuntu
«Tων πολλών επιδίωξη η Ηδονή, των εκλεκτών η Δόξα, των δ’ επιλέκτων η Αρετή» - Αριστοτέλης
Άβαταρ μέλους
kon_nos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 01:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Νέο Φάληρο
IRC: kon_nos
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 02 Μαρ 2009, 12:23

Ποιο μέρος από το visual studio; Υπάρχουν μεταγλωττιστές, IDE, πάρα πολλές βιβλιοθήκες και εργαλεία για πάρα πολλές γλώσσες προγραμματισμού. Τι είναι αυτό που σε κάνει να χρησιμοποιείς visual studio; Όσο για τα παιχνίδια ρίξε μια ματιά στο wine, αν και στα τελευταίας τεχνολογίας θα δυσκολευτεί.
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό Themis-T » 02 Μαρ 2009, 14:53

- Practicount & Finecount: Προγράμματα καταμέτρησης λέξεων σε έγγραφα Word, Xml, Pdf txt, Source code (php, html etc.) και πολλά άλλα και δημιουργίας τιμολογίων.
Δυστυχώς παρά τα επανειλημμένα e-mail που στέλνω εδώ και αρκετό καιρό (εδώ και περίπου 2 χρόνια) τουλάχιστον για υποστήριξη Open Office δεν μου έχουν απαντήσει καν. Σε περιβάλλον wine είναι δυσλειτουργικά (το Finecount ούτε καν εγκαθίσταται).
Βέβαια μπορεί να αντικατασταθεί από ένα φύλλο Calc αλλά με τα προγράμματα αυτά η δουλειά μιας ώρας γίνεται σε 3 λεπτά.
- OCR software: κακά τα ψέμματα, κανένα από τα υπάρχοντα σε Linux δεν μπορεί να αντικαταστήσει πχ. το Finereader. Σαν workaround έχω βρει την portable εκδοχή της έκδοσης 8 με μειωμένη λειτουργικότητα σε wine, αλλά βολεύεται κάπως η κατάσταση.
- Adobe Designer (PDF Forms): Δεν το έχω ψάξει αρκετά και μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό, αλλά αν το είχα σε Linux θα ήταν καλύτερα. Δεν δουλεύει σε wine.

ΥΓ: Όποιος από εσάς θέλει, μπορεί να στείλει ένα e-mail για το Practicount. Μιας και αναπτύσσεται συνεχώς, μπορεί κάποια στιγμή να προσθέσουν και υποστήριξη για το Open Office, εάν δουν ότι και άλλοι, εκτός από μένα, ζητούν επίσης το ίδιο. Προς το παρόν υποστηρίζει μόνο και αποκλειστικά MS Office.
Xtreemweb.net - Xtreem hosting and support
Themis-T
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 13 Δεκ 2008, 14:25
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό ftso » 02 Μαρ 2009, 15:03

Themis-T έγραψε:Προγράμματα καταμέτρησης λέξεων σε έγγραφα Word, Xml, Pdf txt, Source code (php, html etc.) και πολλά άλλα

Κώδικας: Επιλογή όλων
man wc


Πες μας ακριβώς τι θες να κάνει το πρόγραμμα και θα το φτιάξουμε ή θα σε βοηθήσουμε να το φτιάξεις εσύ...
Άνοιξε θέμα εδώ viewforum.php?f=6 αν θες.
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό CORTEXlinux » 02 Μαρ 2009, 17:02

kon_nos έγραψε:το visual studio.


Η εξάρτηση (η συνήθεια) των προγραμματιστών απο έναν και μόνο IDE, είναι τροχοπέδη στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία. To visual studio δεν ειναι το μοναδικό IDE για να κάνεις την δουλειά σου. Απο κει και πέρα το οτι δεν υπάρχει το visual studio στο Linux δεν είναι πρόβλημα. Όρεξη να έχεις να μαθαίνεις νέα να κάνεις τη δουλειά σου με καινούρια εργαλεία.. ;)
Άβαταρ μέλους
CORTEXlinux
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008, 14:15
Launchpad: salih-emin
IRC: salih-emin
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό ge0rge007 » 02 Μαρ 2009, 17:41

Βασικά...η δουλειά που θα κάνω είναι μάλλον αυτή που με κάνει να μην μπορώ να απαλλαγώ ποτέ απο τα windows όπως επίσης και μερικά προγράμματα που χρειάζομαι για την σχολή. :x
Ubuntu 8.10 32bit
Intel Core 2 Duo E4300 / 2 x Transcend Ram 1GB DDR2 / ATI Radeon HD3450 SVGA
ge0rge007
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 10 Δεκ 2008, 18:47
Τοποθεσία: L_8_I_3_N_2_U_0_X_0
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό kon_nos » 02 Μαρ 2009, 17:47

Dimitris έγραψε:Ποιο μέρος από το visual studio;

Συγκεκριμένα η γλώσσα Visual C#. Την χρησιμοποιώ για ανάπτυξη παιχνιδιών στο XBOX360. Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Εγκατάσταση των OpenGL headers σε Ubuntu
«Tων πολλών επιδίωξη η Ηδονή, των εκλεκτών η Δόξα, των δ’ επιλέκτων η Αρετή» - Αριστοτέλης
Άβαταρ μέλους
kon_nos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 01:11
Τοποθεσία: Αθήνα, Νέο Φάληρο
IRC: kon_nos
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό Themis-T » 02 Μαρ 2009, 23:42

ftso έγραψε:
Themis-T έγραψε:Προγράμματα καταμέτρησης λέξεων σε έγγραφα Word, Xml, Pdf txt, Source code (php, html etc.) και πολλά άλλα

Κώδικας: Επιλογή όλων
man wc


Πες μας ακριβώς τι θες να κάνει το πρόγραμμα και θα το φτιάξουμε ή θα σε βοηθήσουμε να το φτιάξεις εσύ...
Άνοιξε θέμα εδώ viewforum.php?f=6 αν θες.


Το Practicount είναι πολύπλοκο για να κάτσει να το φτιάξει κάποιος. Δεν είναι απλά μία εντολή καταμέτρησης λέξεων. Έχει στατιστικά για το ποσοστό των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων λέξεων, υποστηρίζει πάρα πολλούς τύπους αρχείων, πρότυπα τιμολογίων, καταχώρηση πελατών με στοιχεία προσωπικά και τραπέζης, μέτρηση αριθμών, λέξεων και αριθμών, μόνο αριθμών, γραμμών, παραγράφων κλπ,δημιουργία προσωπικών τιμολογίων και αρκετά άλλα.
Δεν θυμάμαι και πόσο κάνει (το κοίταξα - PractiCount and Invoice 3.1 Business Edition Single-User License US$ 99.95). Είχα κάνει την μετάφραση στα Ελληνικά και ως αντάλλαγμα μου δώσανε 5 άδειες χρήσης.
Για να το φτιάξω μόνος μου βέβαια.... δεν το συζητάω καν!
Xtreemweb.net - Xtreem hosting and support
Themis-T
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 13 Δεκ 2008, 14:25
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 03 Μαρ 2009, 00:38

Themis-T έγραψε:
ftso έγραψε:
Themis-T έγραψε:Προγράμματα καταμέτρησης λέξεων σε έγγραφα Word, Xml, Pdf txt, Source code (php, html etc.) και πολλά άλλα

Κώδικας: Επιλογή όλων
man wc


Πες μας ακριβώς τι θες να κάνει το πρόγραμμα και θα το φτιάξουμε ή θα σε βοηθήσουμε να το φτιάξεις εσύ...
Άνοιξε θέμα εδώ viewforum.php?f=6 αν θες.


Το Practicount είναι πολύπλοκο για να κάτσει να το φτιάξει κάποιος. Δεν είναι απλά μία εντολή καταμέτρησης λέξεων. Έχει στατιστικά για το ποσοστό των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων λέξεων, υποστηρίζει πάρα πολλούς τύπους αρχείων, πρότυπα τιμολογίων, καταχώρηση πελατών με στοιχεία προσωπικά και τραπέζης, μέτρηση αριθμών, λέξεων και αριθμών, μόνο αριθμών, γραμμών, παραγράφων κλπ,δημιουργία προσωπικών τιμολογίων και αρκετά άλλα.
Δεν θυμάμαι και πόσο κάνει (το κοίταξα - PractiCount and Invoice 3.1 Business Edition Single-User License US$ 99.95). Είχα κάνει την μετάφραση στα Ελληνικά και ως αντάλλαγμα μου δώσανε 5 άδειες χρήσης.
Για να το φτιάξω μόνος μου βέβαια.... δεν το συζητάω καν!


μία λύση είναι το virtualbox, συμβιβασμός μεν αλλά λογικά θα εγκαθίσταται
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Τι σας εμποδίζει να απαλλαγείτε από τα winblows;

Δημοσίευσηαπό ftso » 03 Μαρ 2009, 20:46

Themis-T έγραψε:Το Practicount είναι πολύπλοκο για να κάτσει να το φτιάξει κάποιος.

Και τότε πως το φτιάξανε :lol:

Όπως τα λες φαίνεται αρκετά πολύπλοκο, τα περισσότερα που περιγράφεις ότι κάνει όμως είναι απλά και μπορούν να υλοποιηθούν ακόμα και σε ένα shell script 50 το πολύ γραμμών...
Themis-T έγραψε:καταμέτρησης λέξεων

stavrosLinux έγραψε:στατιστικά για το ποσοστό των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων λέξεων

stavrosLinux έγραψε:υποστηρίζει πάρα πολλούς τύπους αρχείων

stavrosLinux έγραψε:καταχώρηση πελατών με στοιχεία προσωπικά και τραπέζης

stavrosLinux έγραψε:μέτρηση αριθμών, λέξεων και αριθμών, μόνο αριθμών, γραμμών, παραγράφων κλπ


Τα υπόλοιπα, απλά δεν τα κατάλαβα :lol:

Themis-T έγραψε:Για να το φτιάξω μόνος μου βέβαια.... δεν το συζητάω καν!

Για αυτό είπα να ανοίξεις θέμα στην ενότητα Ανάπτυξη...
Βάζοντας ένα χεράκι όλοι μαζί κάτι θα κάναμε ;)
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας