Η καλύτερη διανομή για KDE

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό yodan000 » 11 Δεκ 2010, 11:28

το opensuse θεωρείτε καλύτερο δηλαδή; είναι πιο σταθερό;
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu Gnome τελευταία έκδοση
3 Intel Core i3 CPU M 370 2.40GHz ‖ RAM 3819 MiB ‖ Acer Aspire 5742G
4 NVIDIA Corporation Device [10de:0df1] (rev a1)
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9287 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002e] (rev 01)
yodan000
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 00:32
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό Apopas » 11 Δεκ 2010, 14:00

Το OpenSUSE έχει αλλάξε πολλά από τα εργαλεία του KDE με τα δικά του. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο η πιο σταθερό αλλά είναι σοβαρή διανομή σίγουρα. Έχει το κακό ότι είναι διανομή που απευθύνεται για εταιρική χρήση και για Desktop, ενώ το PCLinuxOS είναι καθαρά για Desktop.
Δοκίμασε αυτό και το PCLinuxOS σε ένα live cd και θα δεις τις διαφορές.
Προσωπικά θεωρώ σχεδόν οποιαδήποτε KDE διανομή καλύτερη από το Kubuntu :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό yodan000 » 11 Δεκ 2010, 14:33

ο λόγος είναι αυτός για τα σφάλματα;
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu Gnome τελευταία έκδοση
3 Intel Core i3 CPU M 370 2.40GHz ‖ RAM 3819 MiB ‖ Acer Aspire 5742G
4 NVIDIA Corporation Device [10de:0df1] (rev a1)
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9287 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002e] (rev 01)
yodan000
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 00:32
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό Apopas » 11 Δεκ 2010, 17:41

Ναι, το Kubuntu καταφέρνει να έχει πάντα πολλά, ηλίθια bug. Ίσως επειδή τρέχει να προλάβει από τη μια την Canonical που δίνει όλο το βάρος στο Ubuntu και το εξελίσσει γρήγορα και από την άλλη το KDE που εξελίσσεται ακόμα γρηγορότερα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό yodan000 » 11 Δεκ 2010, 18:26

το opensuse έχω μάθει πως είναι βαρύ.........
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu Gnome τελευταία έκδοση
3 Intel Core i3 CPU M 370 2.40GHz ‖ RAM 3819 MiB ‖ Acer Aspire 5742G
4 NVIDIA Corporation Device [10de:0df1] (rev a1)
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9287 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002e] (rev 01)
yodan000
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 00:32
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό Apopas » 11 Δεκ 2010, 20:05

Πάντα είχε αυτό το πρόβλημα είναι η αλήθεια και είναι ένας απ' τους λόγους που πρότεινα εξ' αρχής το PCLinuxOS.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό yodan000 » 11 Δεκ 2010, 20:11

το PcLinuxOs δε μου άρεσε.... δηλαδή είναι βαρύ γενικά ή στην εκκίνηση;
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu Gnome τελευταία έκδοση
3 Intel Core i3 CPU M 370 2.40GHz ‖ RAM 3819 MiB ‖ Acer Aspire 5742G
4 NVIDIA Corporation Device [10de:0df1] (rev a1)
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9287 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002e] (rev 01)
yodan000
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 00:32
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό Apopas » 11 Δεκ 2010, 20:17

Έχει την τάση να χρησιμοποιεί αρκετή RAM επειδή φορτώνει πολλές υπηρεσίες οι οποίες δεν είναι εύκολο να απενεργοποιηθούν.
Τί δεν σου άρεσε στο PCLinuxOS; Είναι πολύ εύχρηστη διανομή :|
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό yodan000 » 11 Δεκ 2010, 21:43

δε μου άρεσε η επιφάνεια εργασίας........
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu Gnome τελευταία έκδοση
3 Intel Core i3 CPU M 370 2.40GHz ‖ RAM 3819 MiB ‖ Acer Aspire 5742G
4 NVIDIA Corporation Device [10de:0df1] (rev a1)
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9287 Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002e] (rev 01)
yodan000
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1681
Εγγραφή: 12 Ιαν 2010, 00:32
Εκτύπωση

Re: Η καλύτερη διανομή για KDE

Δημοσίευσηαπό bendersteed » 11 Δεκ 2010, 22:21

Ε αυτό μπορείς να το αλλάξεις.
Είναι πολύ εύκολο να παραμετροποιήσεις το kde και να το προσαρμόσεις ακριβώς στις ανάγκες σου και στο γούστο σου.
Γενικά το pc-linux os είναι από τις πιο εύχρηστες διανομές και είναι και αρκετά γρήγορη, λόγω και του πυρήνα που χρησιμοποιεί, που έχει ένα patch που βελτιώνει την απόδοση σε desktops.
Αν σε ενδιαφέρει να δεις το kde, είναι μια καλή πρόταση.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛Arch 64bit@Compal Fl90
Προδιαγραφές ⇛ T8100 │ RAM 2GB │ NVIDIA 8600GT │ 4965 │ Bluetooth │ HD Audio │ TFT 15.4"
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bendersteed
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 24 Δεκ 2009, 04:49
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας