simosx έγραψε:logari81 έγραψε:@simosx το Empathy τελευταια φορά που το δοκίμασα για sip ήθελε ακόμα πολύ δουλεια. Δεν υπήρχε ούτε καν Gui για να κανεις κλήση σε σταθερό τηλέφωνο.
Πράγματι, το Empathy θέλει δουλειά σε κάποια πράγματα όπως SIP. Ωστόσο είναι η βασική μας επιλογή.
Υπήρξε δουλειά από την Collabora για να γίνει το Empathy + Telepathy,
http://www.collabora.com/projects/telepathyπου νομίζω ότι συνεχίζεται.
Σε ότι αφορά το sip αυτήν την στιγμή η βασική μας επιλογή ειναι το Ekiga.
Κατι ΠΟΛΥ χρησιμο θα ήταν αν τα παιδιά του OSARENA μπορούσαν να ασχοληθουν λίγο με το ζήτημα και γράψουν μια σειρά από άρθρα/οδηγούς. Απαντήσεις που θα μας βοηθούσαν ειναι:
1. Ποιές είναι οι εναλλακτικές που έχουμε;
2. Τι υποστηρίζει η κάθε εναλλακτική;
3. Οδηγίες εγκατάστασης σε Linux ΚΑΙ σε Windows
4. Ποιότητα κλήσης ήχου/βίντεο από Linux σε Linux.
5. Ποιότητα κλήσης ήχου/βίντεο από Linux σε Windows.
6. Ποιότητα κλήσης ήχου/βίντεο από Linux σε σταθερό.
7. Απόδοση σε σχετικά αργές συνδέσεις.
.....