Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δολαρ

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό headless » 11 Μάιος 2011, 07:14

evolgen έγραψε:
Και όχι μόνο οι φίλοι. Υπάρχουν και περιπτώσεις που απαιτείται η επικοινωνία μέσω skype για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους. Πώς θα πεις στον εργοδότη "δεν έχω skype, θέλεις να βάλεις ekiga;";


Δηλαδή θα προτιμούσες/θα προτιμήσεις να κάνεις εμπιστευτικές επαγγελματικές συνομιλίες με ένα κλειστό πρωτόκολλο που το διαχειρίζεται η microsoft;
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό logari81 » 11 Μάιος 2011, 08:17

simosx έγραψε:
logari81 έγραψε:@simosx το Empathy τελευταια φορά που το δοκίμασα για sip ήθελε ακόμα πολύ δουλεια. Δεν υπήρχε ούτε καν Gui για να κανεις κλήση σε σταθερό τηλέφωνο.


Πράγματι, το Empathy θέλει δουλειά σε κάποια πράγματα όπως SIP. Ωστόσο είναι η βασική μας επιλογή.
Υπήρξε δουλειά από την Collabora για να γίνει το Empathy + Telepathy,
http://www.collabora.com/projects/telepathy
που νομίζω ότι συνεχίζεται.


Σε ότι αφορά το sip αυτήν την στιγμή η βασική μας επιλογή ειναι το Ekiga.

Κατι ΠΟΛΥ χρησιμο θα ήταν αν τα παιδιά του OSARENA μπορούσαν να ασχοληθουν λίγο με το ζήτημα και γράψουν μια σειρά από άρθρα/οδηγούς. Απαντήσεις που θα μας βοηθούσαν ειναι:

1. Ποιές είναι οι εναλλακτικές που έχουμε;
2. Τι υποστηρίζει η κάθε εναλλακτική;
3. Οδηγίες εγκατάστασης σε Linux ΚΑΙ σε Windows
4. Ποιότητα κλήσης ήχου/βίντεο από Linux σε Linux.
5. Ποιότητα κλήσης ήχου/βίντεο από Linux σε Windows.
6. Ποιότητα κλήσης ήχου/βίντεο από Linux σε σταθερό.
7. Απόδοση σε σχετικά αργές συνδέσεις.
.....
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό evolgen » 11 Μάιος 2011, 09:21

headless έγραψε:
evolgen έγραψε:
Και όχι μόνο οι φίλοι. Υπάρχουν και περιπτώσεις που απαιτείται η επικοινωνία μέσω skype για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους. Πώς θα πεις στον εργοδότη "δεν έχω skype, θέλεις να βάλεις ekiga;";


Δηλαδή θα προτιμούσες/θα προτιμήσεις να κάνεις εμπιστευτικές επαγγελματικές συνομιλίες με ένα κλειστό πρωτόκολλο που το διαχειρίζεται η microsoft;

Σίγουρα δε θα το προτιμούσα, άλλα άλλο τι θέλω εγώ και άλλο τι μπορεί να απαιτήσει κάποιος εργοδότης για μια πρώτη συνέντευξη. Στην τελική, τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα είναι στην υπολογιστική εξελικτική γενετική, που απορώ αν ενδιαφέρουν έστω και λίγο την Microsoft.
Το να μειώνεις ένα έργο ελεύθερου λογισμικού, επειδή θεωρείς το δικό σου καλύτερο,
είναι απαράδεκτη συμπεριφορά και δε συμβαδίζει με τις αρχές του ελεύθερου λογισμικού.

Γνώσεις Linux: Μέτριο++ ┃ Προγραμματισμός: Perl, R, Python, SQL, C, Common Lisp, BashΑγγλικά: Άριστα

1. Ubuntu 14.04 trusty
2. Intel Core i7-3520M CPU @ 2.90GHz ‖ RAM 7892 MiB
3. Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
4. eth0: Broadcom NetXtreme BCM57765 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:16b4] (rev 10) ⋮ eth1: Broadcom BCM4331 802.11a/b/g/n [14e4:4331] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
evolgen
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2010, 14:22
Τοποθεσία: UK
IRC: bioevolgenec
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό spyroskaftanis » 11 Μάιος 2011, 11:07

malos έγραψε:Εγώ πάντως θα πάω αύριο να αγοράσω τα seven και να τα περάσω στον υπολογιστή μου !

:sick: :sick:
πιστεύω να αστειεύεσαι!! :?: :?: :? :?
:lol: :lol:
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: C/C++,Java, Bash, Android┃ Αγγλικά: Μέτρια (B2) | Γαλλικά: Λίγα (Β1)
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: |ext4| Fedora 20 σε multirama notbook
Προδιαγραφές ⇛ CPU- Intel(R) Core(TM) 2 Duo @ 2.00GHz│ RAM 2GB │Intel Corporation Mobile GM965/GL960|
my personal blog: http://skaftanis.blogspot.com
my fedora blog : http://fedora-gr.blogspot.com/
My New Project: http://showmeyourcode.co.nf/
CEID upatras 3rd year student.
Άβαταρ μέλους
spyroskaftanis
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 22:04
Τοποθεσία: Αργολίδα
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 11 Μάιος 2011, 11:45

Σίγουρα υπάρχουν άλλες εφαρμογές που κάνουν τη δουλειά του skype και μάλιστα ανοιχτού κώδικα

Το θέμα είναι οτι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν skype . Tι να το κάνω να βάλω το Ekiga και να είμαι ο μόνος που θα μπαίνει . Να μιλήσω με ποιον ?

Αν και πολύ αμφιβάλλω για το μέλλον του skype . Η επιτυχία του στηριζόταν στο γεγονός οτι υπήρχε για πολλά λειτουργικά . Τωρα αν περιοριστεί μονο για windows τα πράγματα αλλάζουν .. δεν ξέρω αν θα βγαίνει και για mac ..αμφιβάλλω

Η καλυτερη λύση νομιζω ειναι google talk
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό headless » 11 Μάιος 2011, 11:54

Εγώ νομίζω οτι θα συνεχιστεί να βγαίνει και για mac και για iphone.
Οι apple users είναι καλοί πελάτεες με σεβαστό μερίδιο αγοράς,άλλωστε κι άλλα προιόντα της microsoft κυκλοφορούν για osx (π.χ. Office)
Oι clients για android και linux,από την άλλη...χμ ας πούμε οτι το μέλλον τους δεν διαβλέπεται τόσο ρόδινο.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό simosx » 11 Μάιος 2011, 14:04

ALdaperan έγραψε:
Η καλυτερη λύση νομιζω ειναι google talk


Does Empathy support audio and video chat with Google Talk?

Yes, you can have a audio or video chat on the Gtalk protocol with someone using Gmail's video chat feature, Empathy or Pidgin.

Οπότε μπορείς να πεις όσους έχουν Windows να βάλουν το Google Talk, και από Linux κάνεις τη δουλειά σου με το Empathy.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό logari81 » 11 Μάιος 2011, 23:33

δοκίμασα σήμερα σύνδεση από PC σε PC με το jitsi και λογαριασμο sip απο το www.iptel.org

Πολύ καλή ποιότητα ήχου και βίντεο.

Για κλησεις απο PC σε σταθερό η σελίδα του jitsi συνιστά το www.ippi.fr . Από ότι είδα οι τιμές τους ειναι καλές αλλά δεν δοκίμασα την ποιότητα σύνδεσης.

Για κλήση από PC σε σταθερό χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα ekiga + voipbuster αλλά δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος από την ποιότητα σύνδεσης.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό kalopc » 11 Μάιος 2011, 23:46

ρε παιδιά ας σοβαρευτούμε λιγάκι η Microsoft είναi ετερια κολοσός είτε το θέλουμε είτε όχι, όπως βγάζει την έκδοση messenger για τα WindowsLive mac έτσι θα συνεχίζει να βγάζει και τον client του Skype για μας και linux και αν σύμφωνα με τα λεγόμενα ενοπιηθεί το WindowsLive - WindowsLive Messenger με το Skype θα είναι καλό καi για τους λινυξάδες σκεφτείτε η Microsoft να παρέχει υπηρεσίες σε linux μηχανήματα ;) σημενει ότι έχει δει ότι ο κόσμος τα προτιμάει και ότι το linux έχει μεγάλο κομάτι από την πίτα... έτσι αφού δεν μπορεί να πουλάει λειτουργικά σε αυτούς που έχουνε linux ας τους πουλάει υπηρεσίες !!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά ┃ Προγραμματισμός: Καλά┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
kalopc
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 23:04
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 11 Μάιος 2011, 23:58

kalopc έγραψε: σημενει ότι έχει δει ότι ο κόσμος τα προτιμάει και ότι το linux έχει μεγάλο κομάτι από την πίτα... έτσι αφού δεν μπορεί να πουλάει λειτουργικά σε αυτούς που έχουνε linux ας τους πουλάει υπηρεσίες !!!

όχι απλός βλέπει ότι το Λίνουξ κερδίζει έδαφος αλλά και ποιος είναι ο πρωταρχικός του στόχος.
Αυτός------->
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας